{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.737 visninger | Oprettet:

Toyota starlet glanza {{forumTopicSubject}}

jeg har en toyota starlet 1,3 16v turbo glanza.
hvad kører den med standart af tryk og hvad kan man skrue den op på max i tryk det er en ct9 turbo org toyota.
hvad kan motoren holde til???
har bestilt speed limit og boost controler og front monteret intercoler og benzintryk regulator.

håber der er nogle derude der lige kan hjælpe mig


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Toyota starlet glanza
  • #1   9. nov 2009 ærgeligt men tusinde tak for forsøget

  • #3   9. nov 2009 personligt ville jeg holde mig under 1 bar.-.. kørte 0.9 bar på min gamle charade turbo.. og køre med 1 bare på min nissan cherry og det har jeg ingen problemer med men det skal jeg nok få smiley hold dig til max 0.6 hvis du vil have noget som ikk går i stykker forløbet.. har en kammerat som har en civic som har kørt med samme motor og uden problemer i 2 år nu med eftermonteret turbop med 0.5 bar .. så hold dig til det hvis du ikk har for mange penge smiley

  • #4   9. nov 2009 okey tak

  • #5   9. nov 2009
    Den kører med 0.60 bar ca standart og laver Fuelcut ved 0,75 bar ..

    Dog ville jeg ikke kører den over 1 bar , da styrboksen ikke er alt for god over der , og Wastegate hullet har det med a revne pga a for meget varme smiley ..

    Hvis jeg var dig ville jeg montere rustfri downpipe og manifold .. da den blir mere livlig motoren .. også ville jeg flytte Filteret ud foran i fronten smiley





  • #6   9. nov 2009
    Dysserne og stemplerne kan holde til en 200 hp max

    Men skift turboen ud .. den lille CT9 er der ikke meget gov i ..


  • #7   9. nov 2009 regner med bare at bygge den færdig også bliver den ny lakeret også smidt til salg hehe så der nyt projekt

  • #8   10. nov 2009
    Reinhold .

    Kan jo være du har været heldig . det jeg ved har jeg fra de Toyotgtturbo.com og UkstarletClub ..com Men har du fået monteret FCD ?
    For den burte lave et hak ved 0.75 bar .. Og det mener jeg os din gjorder dengang lasse havde den , da jeg snakket med ham smiley engang i marts tror jeg ..


Kommentér på:
Toyota starlet glanza

Annonce