{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
643 visninger | Oprettet:

206 gti / turbo motor 8v {{forumTopicSubject}}

Hey overvejer en turbo motor fra en 406 sv turbo. Men problemet er at den jo kun er en 8v. Jeg kan godt få bilen synet med turbomotoren i når det jo er en orginal turbo motor og ikke overskrider forudrening eller de 20% i hk

men er der nogen der ved om når man syner bilen med en anden motor i om de tjekker motornummeret ? Eller hvordan det foregår for overveje om man ikke bare kan smide turbo og det over på min gtimotor og så syne bilen som hvis den var med den rigtige turbo motor
eller er det for ulovlig ?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  206 gti / turbo motor 8v
  • #1   7. dec 2009 smider du turbo på så overstiger duu 20% grænsen..

    får du en anden motor i med turbo i - overstiger du 20% grænsen.


  • #2   7. dec 2009 mike g nej hvis der er dokumentation på motor med alt og det er en godkendt motor så nej..

    arbejder med og lave lastbiler til syn og syns manden siger han gerne vil syne den på de begrundelser så det sku nok for mig :).


  • #3   7. dec 2009 hvis du kender en syns mand?

    hvorfor fan spørger du så om det her??

    "men er der nogen der ved om når man syner bilen med en anden motor i om de tjekker motornummeret ? Eller hvordan det foregår for overveje om man ikke bare kan smide turbo og det over på min gtimotor og så syne bilen som hvis den var med den rigtige turbo motor
    eller er det for ulovlig ?"

    ehh :S ?


  • #4   7. dec 2009 Mike G - Lowroller ' han må gerne smide en 2.0 turbo motor i hvis de holder sig under 20%. For det er motorskift..

    Det er kun eftermonteret turbo der er over 20%..

    Du skal ikke forsøge med turbo på GTI motoren, det holder de ikke til.


  • #5   7. dec 2009 EW motoren er den dårligste motor Peugeot nogen sinde har lavet.

    Jeg syntes helt bestemt du skal smide den XU motor i - ved godt den "kun" er 8 ventilet, men de kan sagtens smide over 200heste. burde være rigeligt i den lille bil.


  • #6   9. dec 2009 2.0 8v motoren får du ikke godkendt i din 206'er - den overholder ikke samme strenge fourenings og støj krav som din bil er godkendt under.

    Anders H: Ja hvis vi snakker tuning, ab fabrik har den bedre momentforløb end de gamle XU 16v'ere.


Kommentér på:
206 gti / turbo motor 8v

Annonce