{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  BMW Ekspert søges.
  • #1   4. maj 2010 Hvis der er lavet en E30 M5 tror jeg godt det kan lade sig gøre, hvis ikke der er, tror jeg ikke det kan lade sig gøre lovligt..

  • #2   4. maj 2010 E30 M5, du er vidst ikke helt skarp.

    Det KAN lade sig gøre, men du skal have BMW's erklæring på at E30 karossen er teknisk egnet til at få ilagt en motor med 315 / 340 hk - held og lykke.

    Vil de ikke det, er det den dyre vej igennem prøvelaboratorierne - her smider du hurtigt over 50 kilo.


  • #3   4. maj 2010 (kommentaren med E30 M5 var til Lasse..)

  • #4   4. maj 2010 Hmm den E30 Cab der var herinde engang og var med Vmax, var den ik godkendt med M5 kværn?

  • Rene´ f
    Rene´ f Tilmeldt:
    sep 2007

    Følger: 1 Svar: 7
    #5   4. maj 2010 eneste ..jeg har nu også en den blev kørt gennem hele møllen af politi og skat 09 til DHB og alt var ok

  • #6   4. maj 2010 Rene > Det ku ikke være den samme? smiley

  • Rene´ f
    Rene´ f Tilmeldt:
    sep 2007

    Følger: 1 Svar: 7
    #7   4. maj 2010 nej ved ken lavede en cab tror det er den, den har været med til DHB i nogle år, min er den orange med reklame på

  • #8   4. maj 2010 WD40: Jeg er ikke den eneste der ikke er helt skarp i det mindste, for du kan jo ikke læse.. Jeg skriver HVIS der er lavet en E30 M5 kunne det måske lade sig gøre, ikke at der ER lavet en, så kom igen smarte..

  • #9   4. maj 2010 Okay dvs at det godt kan lade sig gøre eller hvad?

  • Rene´ f
    Rene´ f Tilmeldt:
    sep 2007

    Følger: 1 Svar: 7
    #10   4. maj 2010 BMW har fået lavet tror det blev til 7 e30/m5 af et firma alla alpina, jeg så en af dem til et træf i tyskland for nogle år siden, men ejeren han mente der kun var 3 tilbage ,Henrik koed var med og tog en del billeder af den . Må nok sige nej til at det kan godkendes mere regler er strammet noget op siden 96 da jeg fik min igennem med meget bøvl og 56 kg til skatte far

  • #11   4. maj 2010 Hmmm øv, andre muligheder for at kunne lave en E30 sjov så den kan godkendes?

  • #12   4. maj 2010 det er på ingen måder Muligt nej..

  • #13   4. maj 2010 du kan ikke betale afgift af noget Ikke eksisterende tuning, ombygning mv. dvs du kan tage den største E30 model, og betale afgift ud fra - hvor der foreligger en typegodkendelse..

    eller skal du jo Bygge en E30 model, og få en typegodkendelse på ombygningen.. så er den jo ok. Lidt ala. Alpina, Hartge, Ac Schnitzer osv. har gjort ved deres Tunings Modeller af bmw. bare røv dyrt.


  • Rene´ f
    Rene´ f Tilmeldt:
    sep 2007

    Følger: 1 Svar: 7
    #14   4. maj 2010 det er fuldstændig korrekt,,min er betalt fri til en alpina b6 ,, det var en mulighed dengang ,, find en b6 med 260 hk eller en hartge H35 den er med m88 (gammel m5 med 286 hk) mener hartge de lavede omkring 330 hk,, men de er ikke billige og så kommer der lige lidt til skat også ,så sjov og billig nej

Kommentér på:
BMW Ekspert søges.

Annonce