{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  celica t18
  • #1   3. dec 2010 Nos

  • #2   3. dec 2010 Trykladning.
    Er motoren skiftet ud med en 4AGE, for der sidder jo 4AFE i den std.


  • #3   3. dec 2010 4agze kompressor, stort remhjul 190 hk... Dejligt træk helt fra bunden og feeee lyd

  • #4   3. dec 2010 - Maigaard - !, spot on!! den motor dur bare! og når man bliver træt af kompressoren, smider man bare turbo på.. den napper nemt 300hk

    Bare husk, intet af det kan synes.. sådan uden videre


  • #5   3. dec 2010 jo det er en std 4afe læste bage age alle andre steder så troede det var std.
    jeg har kun omkring 15k og gøre godt med og planen ind til vider er at få den boret op og få smedet stempler i det var om der var nogen ting jeg kunne lade der nu hvor jeg alligevel skal have det hele skildt af


  • #6   3. dec 2010 Boret op og smedet stempler = 10hk.. glem det.. den kan iøvrigt ikke bores op mig bekendt.

  • #7   3. dec 2010 grunden til jeg ville have gjort det var få at have en moter i der var som næsten ny. smiley

  • #8   3. dec 2010 Hvor meget har den gået?
    Og skal den være som ny, så er det slet ikke nok, du skal have alle lejer skiftet og du skal have renoveret toppen også.


  • #9   3. dec 2010 260000 har den moter gået jeg har til og ligge var også meningen men hvis den ikke kan blive boret op så gider jeg enlig ikke rigtigt ofre penge på det da jeg godt ville have haft den boret en del op for og give den bare lidt hæste i prosessen

  • #10   3. dec 2010 kan oplyse en 4agze gearkasse ikke kan ligges i en t18 medmindre du ophængende bliver modificeret

    og mikkel nu må du ikke blive tøsesur men at dømme ud fra det du skriver så burde du nok være tilfreds med den motor du har i din celica indtil videre før du ender på dybt vand. men som finn skriver lattergas er en fin metode


  • #11   3. dec 2010 må indrømme jeg er tilfreds med min bil som den er kunne bare være sjovt og renovere den anden moter jeg her liggende men hvis jeg skulle det ville jeg jo godt have lidt flere heste ud af den men så hvidt jeg kan forstå tror jeg bare jeg spare pengene og fortsætter med at spare op til den hayabusa jeg godt ville have

Kommentér på:
celica t18

Annonce