{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  stage 3
  • #1   20. jan 2011 jeg gør og kender en masse andre der også gør

  • jesper p
    jesper p Tilmeldt:
    feb 2007

    Følger: 4 Følgere: 1 Svar: 29
    #2   20. jan 2011 hva mener du. har de lavet noget dårligt da.????

  • #3   20. jan 2011 Har som aldrig hørt noget skidt om dem. Men har engang hørt om en der hed Christian E herinde på bilgalleri som havde en ret meget udkneppet klam G2'er.

  • jesper p
    jesper p Tilmeldt:
    feb 2007

    Følger: 4 Følgere: 1 Svar: 29
    #4   20. jan 2011 lad os da få nogen facts på bordet..

  • #5   20. jan 2011 Okay, min diller er så lille den ik kan hænge! Iskolde facts fra mig til dig... smiley

  • #6   20. jan 2011 ja il også gerne høre faks, for havde overvejet at handle lidt hos dem nemligt

  • #7   20. jan 2011 de lover en masse de ikke kan holde og de ting de laver holder ikke

  • jesper p
    jesper p Tilmeldt:
    feb 2007

    Følger: 4 Følgere: 1 Svar: 29
    #8   20. jan 2011 okay. men er det ik alle steder man høre om både dårlige og gode oplevelser.... der går jo så mange rygter
    ellers må der komme nogen facts på bordet


  • #9   20. jan 2011 den måde de snakker til deres kunder på( Anders) undtaget.

    lover meget men de skal jo tjene penge.




  • #10   20. jan 2011 Snak med ARNO

    Snak med Niels M fra Lem ved ringkøbing
    De ved ordenlig beked


  • #11   20. jan 2011 TAK - E_T Sahl Race Engineering -

  • #12   20. jan 2011 Jeg har haft en dårlig oplevelse der og kender også en anden der har.

  • #13   20. jan 2011 Der blev lavet noget på mit ledningsnet jeg sagde de ikke skulle, da de ikke kan finde ud af tænding på toyota. Og de havde brugt min bil at køre med trailer, da jeg jo har træk på.

  • #14   20. jan 2011 google dem der er ikke speciel meget godt om dem og kender flere som er blevet godt og grundig røvpulet af det lorte firma

  • #15   20. jan 2011 Har også kun hørt uheldige ting derfra

  • #16   20. jan 2011 jesper P det var da nogle stykker

  • #17   20. jan 2011 i kan da mælde jeg ind i aldrig mere stage3 gruppen haha

  • #18   20. jan 2011 - -STIV FJEDER- - -

    jeg syntes du sagde min var den første der var gået i stykker


  • #19   20. jan 2011 Hvor?

  • #20   20. jan 2011 der lyder som om min bare var en af de mange

  • #21   20. jan 2011 Hmm det første jegbskrev var. - "Har som aldrig hørt noget skidt om dem. Men har engang hørt om en der hed Christian E herinde på bilgalleri som havde en ret meget udkneppet klam G2'er."

    Og det næste jeg skrev var. - "Okay, min diller er så lille den ik kan hænge! Iskolde facts fra mig til dig... :-)"

    I det sidste jeg skrev var det jo kun mig selv der eller min diller der er gået i stykker.

    Til første jeg skrev må du gøre op mig dig selv hvad betyder.


  • #22   20. jan 2011 Ja jeg kender da en der havde en corolla med 20v som de havde indstillet fuldstendig forkert. Og deres ledningsarbejde lignede noget en børnehave havde lavet.


  • jesper p
    jesper p Tilmeldt:
    feb 2007

    Følger: 4 Følgere: 1 Svar: 29
    #23   20. jan 2011 ja det var da en del trist at høre men sådan er det jo...

  • #24   20. jan 2011 hvad du mener om min g2 er op til dig . det er ikke det dette forum handler.
    men du kan da starte et andet om den .

    jeg der har oplevet dårligt ved udmærket hvad det handler om så bliv endelig ved med og skrive så andre kan høre jeres oplevelser dårlige såvel gode hvis der er nogle


  • #25   20. jan 2011 Hvilken slags arbejde?
    ka godt forstå du er pissed hvis det er dem der har bildt dig ind det bodykit passede til din bil. wink wink ;P


  • #26   20. jan 2011 Bob O + 100000000000. Ja jeg lollede

  • #27   20. jan 2011 Jeg kan på det kraftigste kun FRARÅDE dem, og kan nævne en del flere der kan.

    Deres arbejde og deres holdning til det som de har lavet er bare ikke acceptabel. Hvis i vil vide grunden skal jeg nok lige få det skrevet herinde, ellers kan dem som er medlem af e30 forum læse det her http://www.bmwe30.dk/forum/viewtopic.php?f=2&t=63401&start=45


  • #28   21. jan 2011 det var så den m20 jeg hade mikkel starter med og skrive om i det furom i kan læse om ovenover, og det lyder jo som om den nemt kunne klare rigtig mange kilometer med de hk

    MEN NEJ det blev rundt regnet til man 2-3 ugers kørsel

    så ville da også godt se lidt af de 64 kg jeg lage der oppe igen


  • #29   21. jan 2011 sry arno man skal bruge logind til den side

  • #30   21. jan 2011 de havde nær smadret min golf med en upgrade turbo uden indkøring

  • #31   21. jan 2011 jeg fik lavet min audi s2 dernede. de skulle montere megasquirt og dyser + dysebro. jeg bedte udtrykkeligt om at de skulle montere et nyt motorledningsnet i stedet for at klippe i det originale, og det skulle jeg hilse at sige at de var ligeglade med, de klippede i hvert fald godt og grundigt i det originale, og det lignede jeg ved ikke hvad. efter 14 dage brændte motoren da alle 5 dyser ikke var monteret korrekt, jeg har selvfølgelig billeder af det hele, men ifølge dem var det jo ikke deres skyld.
    derudover havde vi selvfølgelig aftalt fast pris, det holdte heller ikke, jeg måtte af med 8000kr mere inkl en bon på en fuld tank benzin fra en tankstation som ligger 15 km fra firmaet, så det bevidner bare at de også lige er ude og føre sig frem i kundens bil.

    bilen fik de aldrig til at gå optimalt, da de åbenbart ikke har viden nok til at finde frem til den slange som var sprunget fra turbolader og til wastegaten.. så de kom aldrig til at lave den færdig.

    i kan evt se billeder af bilen og motorbranden i mit album.

    mvh claus j


    ps INGEN ros herfra smiley


  • #32   21. jan 2011 i skal næsten ha lov til og have min log ind så kan i virkelig få indblik i det.



  • #33   21. jan 2011 ellers er der opfundet noget der hedder copy/paste. smiley

  • #34   28. jan 2011 jeg har nu kun gode erfaringer der ude fra jeg har kørt 12000 km. siden den blev tunet der ude..

  • #35   1. feb 2011 Christian --> hvorfor fortæller du ikke bare om din egen sag her i forum? Det burde være nok.... Nu kender jeg jo til sagen, og ved hvad du har været udsat for, men hved med at forklare sagen her i forum? så andre også kan høre om det?

  • #36   2. feb 2011 min oplevelse trin 1

    stage 3 skulle lave en MÅLBAR løsning til min e30 .

    så derfor kørete jeg der op en dag med en kammerat, for og se om de virkede prof nok til og lave min bil, netop fordi jeg også hade hørt få sige det ikke var godt. da jeg kom der op blev bilen rost meget selv om det var en motor der hade gået
    250.000 og de kunne nemt lave mange heste på den

    de regnede en fast pris ud på turbosystem styrebox cometic toppakning og arp bolte indkøring osv pris 50656.75 kr og jeg var fint tilfreds


  • #37   2. feb 2011 min oplevelse trin 2

    så jeg kørte bilen der op i god tro til at den var i gode hænder altså som aftalt de stod for ALT.

    der gik 3-4 uger og jeg tog op for og hente den. Da opdagede jeg så at det ikke var en orginal hks ssqv bolw off men en kopi slev om jeg hade gjort helt klart at prisen skulle udregnes med den. vi blev små uvenner desværre, men bilen kørte næsten som den skulle så jeg tænkte det var der ikke noget og gøre ved.
    den hakkede en smule på toppen og jeg fik en god forklaring om at det var et MDS tændingssystem med triggerhjul og sensor der skulle til .
    jeg var indforstået med det og sagde ja til en merpris på 11.300 så de kunne lave deres arbejde 100% færdigt så det bare spillede


  • #38   2. feb 2011 min oplevelse trin 3

    1-2 uger senere bilen var endelig færdig og og kørte godt og fik et papir med kurve over HK, og den hade jo det som de hade lovet og endda givet garanti for på skrift hivs jeg fik monteret tændingssystemet (og normal oktan 95)

    jeg fik den kørt til viborg autoteknik for og få en rullefelts måling. den viste 45 hk mindre end stage 3 hade givet garanti for. jeg ringede der op og var ikke tilfreds. det kom en lang forklaring om at det felt jeg hade fået det rullet på ikke var korrekt. jeg var skuffet også denne gang




  • #39   2. feb 2011 min oplevelse trin 4

    bilen blev der efter kørt i max 1 uge da jeg undret mig over at den røg hvid ud af udstødningen slev om den var kørt varm jeg ringede igen for og fortælle om problemet. og de sagde at det umuligt kunne være det så jeg kørte videre ca 1 uge hvor efter den brugte voldsomt med vand og kunne hurtigt regne ud hvad det ville koste i kølervæske så ringede til stage 3 og denne gang ville jeg have en løsning . vi kom frem til at jeg tog mit topstykke af og sendte der til trykprøvning for og se om det bare var min top der var gammel. den blev sat under tryk og det var intet .

    min top var lidt irret i den ende ende men han sagde at det umuligt kunne være grunden til den tabte så meget vand så hurtigt han fandt nu grunden, den hade været utæt mellem cylinder 3 og 4 . han fortalte mig at der var to muligheder enden var topstykket tilspændt forkert ved montering af den nye toppakning ellers var toppen ikke blevet planslebet.


    ringede til stage 3 og de tilstod at toppen ikke var blevet planslebet ( DET GØR VI ALDRIG BLEV DER SAGT)


    Jeg blev måløs hvordan ville men overpræsse en 2.0 motor med 1.3 BAR og så ikke plane toppen


  • #40   2. feb 2011 min oplevelse trin 5

    stage 3 tilbød og lave det efter en lang samtale hvor jeg hade fået en masse personlig ting af vide utrolig jeg fandt mig i det.

    eks.1 du har bare ikke nosser nok
    2vi kan ikke gøre for du har lånt dig til halsen af din far for og kunne få dette
    3 dit projekt er så lille og værdiløst at folk bare ville grine af dig hvis du udtaler dig om det

    har aldrig fået en løsning da tilbudet lød på at jeg skulle betale alle omkostninger selv om en prof cylinder mand udtaler at de har lavet fejlen


  • #41   2. feb 2011 Utroligt... Det er jo ikke fordi du ikke har betalt for at få det lavet.... Mange penge for en uprofessionel løsning. Stage3, det er en om'er!

  • #42   2. feb 2011 så skulle ha lyttet til dem der sagde det ikke var godt en fejl der koste mig over 61.000


  • #43   2. feb 2011 Sikke nogen amatører!

  • #44   2. feb 2011 Er sku' ked af at jeg ikke fik advaret folk nok inden stage 3 blev moms reg. Så dengang de fucked min op blev det knap så dyrt. Men jeg smed da alligevel 5000Kr. lige ud af vinduet pga. dem i deres gamle værksted. Har en bekendt der har været udsat for det samme som dig og da han ikke ville betale for det arbejde de ikke havde gjort, samt det de så havde lavet forkert og bad om sine ting tilbage havde de klippet i mandens styreboks.

  • #45   2. feb 2011 golfen k
    gik du ikk på teknisk da min røde golf blev lavet


  • #46   2. feb 2011 Hold da op, jeg har engang været ved at lade dem køre en motor ind for mig, men synes de virkede meget pop drenge/ her kommer jeg dum smarte. Jeg er sgu glad for jeg droppede dem.
    Jeg er ked af du er blevet snydt af dem.


  • #47   2. feb 2011 er jeg også træt af men de ville jo ikke gøre noget ved det


    så nu kan jeg kun fraråde andre så de ikke oplever det samme som jeg.


  • jesper p
    jesper p Tilmeldt:
    feb 2007

    Følger: 4 Følgere: 1 Svar: 29
    #48   2. feb 2011 jeg synes godt nok også det er nogle voldsomme beløb for at få lavet de ting de tager sig godt betalt må man sige

  • #49   2. feb 2011 jeg har selv meget dårlig erfaring med dem, og vil som arno fraråde al handel med dem, jeg har gang i snak med en advokat der, når vi har snakket det igennem, fremføre sagen for retten, og skal gøre alt der står i min magt for at bringe mikke og anders HELT i knæ

    hvis nogen har spørgsmål ang dette PM mig gerne


  • #50   2. feb 2011 marc join dog min gruppe

  • jesper p
    jesper p Tilmeldt:
    feb 2007

    Følger: 4 Følgere: 1 Svar: 29
    #51   2. feb 2011 ja gu koster det penge har selv en impreza med 400hk men det der er overpriser..

  • #52   2. feb 2011 De skal ikke have lov at ødelægge det for flere.

    Men hvordan kan man få det nedlagt, er der ikke en form for klagenævn som kan nedlagge firma'er der snyder folk, ikke vil udlevere kvitteringer og sådan?


  • #53   3. feb 2011 Det da. Helt sikkert noget der skal undersøges

  • #54   3. feb 2011 arno: evt kig her, ved ikke om det kan bruges til noget min ven.

    http://www.forbrug.dk/Dine-klagemuligheder/Saadan-klager-du/Klag-til-Forbrugerklagenaevnet


  • #56   3. feb 2011 På deres "VÆG" under "KUN ANDRE" det må være dig < Smyssen **///Marc** > smiley


  • #57   3. feb 2011 ja troede da også der var kvalitets tuning de udførte til den pris, men desværre nej. så det har været spild af tid og penge for mit vedkommende

  • #58   2. mar 2011 kenn <- ja det e rmig, og har en snak igang med en erhvervsadvokat, så jeg arbejder på at få dem ned med nakken, men alt det skal i nok blive indvolveret i enten igennem mig eller Arno,

  • #59   17. mar 2011 Har været i pratik derude, og dengang var der ikke meget styr på det indkøring der, men folk kommer også med noget lort nogle gange..

    men jeg vil i hvertfald heller ikke få lavet sådan en omgang derude, de har simpellthen ikke erfaring nok..

    det jo heller ikke for sjovt at mikkels egen e30 blev smadret til DHB (=

    det god reklame .. HAHAAHAH


  • #60   17. mar 2011 ps nogle der har forstand på Megasquirt må de gerne lige skrive en PM

  • #61   18. mar 2011 Frank E --> Christian har kørt en fin bil derud, og bedt dem om at lave det hele, og har betalt for det..... Så det er ingen undskyldning at man selv har lavet en halv klyt-løsning og bedt dem om at lave en million hk ud af det smiley Hvad vil du gerne vide om MS ?

  • #62   18. mar 2011 jamen montering og indkøring..

  • #63   18. mar 2011 De er bare ikke særlig dygtige, har hørt rigtig mange ting fra folk omkring mig som bestemt er utilfredse, og jeg vil heller ikke betale dem for at lave noget da, men ssagde også bare at da jeg var i praktik derude, der kom også nogle med noget rigtig lort, men det hele skulle jo udskiftes så de kunne tjene penge selvom det var nyt det på bilen.

  • #64   18. mar 2011 bare endnu et bevis på at man skal holde sig langt væk fra det sted

  • #65   18. mar 2011 ja, så heller smide det ekstra og få lavet det et sted hvor de ved hvad de laver.

  • #66   21. mar 2011 FrankE --> Hvis du ikke ved noget om montering og indkøring skal du lade andre gøre det, da det ikke er noget man bare lige gør... prøv at ringe til Daniel fra www.racezone.dk
    Han er dugtig og meget fair med priserne... Han har erfaring med både MS og VEMS ved jeg... Har selv fået kørt en bil ind hos ham, og var yderst tilfreds...


  • #67   28. apr 2011 Kunne lige se at stage 3 kommer til Fast & Furious Car Show.
    Så må vi håbe at de ikke får fat på nogen nye kunder...!


  • #68   30. apr 2011 fedt og få byggede en hurtig bil men skal bare ikke være ved dem hvis man ville ha det til og holde.

  • #69   15. maj 2011 har lige hørt deres radio reklame inde på facebook, der siger de at alt er lovligt, og snakker om chiptuning af en golf fra 102 til nogen af 140 hk.

    mm det lyder godt, et sted jeg vil have lavet bmw'en... NOT!

    har kun hørt om en god oplevelse med Stage3 ellers kun lårt omkring dem, skal aldrig have lavet noget hos dem.


  • #70   15. maj 2011 det er utrolig de kan slippe af sted med og ødelægge så menge biler og stadig slippe godt fra det .

  • #71   15. maj 2011 Det vil nok hjælpe, hvis der er nogen der slæber dem i retten.

  • #72   16. maj 2011 det kan man ikke, der er ingen garanti på tuning af biler smiley

  • #73   16. maj 2011 Der må da være en form for garanti på dt de laver/monterer!?

  • #74   16. maj 2011 Golfen K har fået lavet en frygtelig masse lort hos dem og har betalt kassen for det. Det hele er på regning, men de vil ikke dække noget. Det er utroligt hvis man bare kan slippe afsted med det.... smiley

  • #75   16. maj 2011 selvom det er tuning, så har du vel stadig din reklamationsret på tingene. og hvis tingene bliver ved og gå i stykker, skal de da give pengene tilbage. efter 3 gang mener jeg det er. med samme fejl godt nok, men alligevel.

  • #76   16. maj 2011 sådan er de alm. betingelser, mener også der står et eller andet sted at der ikke ydes garanti på det, dermed ikke sagt det er godt det de for lavet, som skrevet længere oppe, så har jeg været helt tæt på.

  • Magnus P
    Magnus P Tilmeldt:
    maj 2011

    Følger: 2 Følgere: 1 Svar: 3
    #77   7. jun 2011 Hej alle

    Normalt ville jeg aldrig skrive sådan noget her, men da jeg så at denne gruppe var oprettet og alle de meget ubehagelige minder kom tilbage, måtte jeg lige stille mig op i koret og give min oplevelse videre.

    Det første jeg tænkte var "stage3 ? eksisterer de stadig ?" ...

    Jeg kan, som du nok har gættet, kun PÅ DET KRAFTIGSTE anbefale at UNDGÅ stage3.

    Der skal vel lidt kød på en udtalelse som den, jeg vil prøve at fatte mig i korthed, hvis jeg skulle skrive alle de ubehagelige ting jeg har oplevet med Stage3 her, tror jeg internettet går ned.

    Starten

    Vi er to venner der er begyndt at rode med biler og ender med at tune min gamle mitsubishi 4g63, det virker selvfølgelig ikke. Senere finder jeg ud af at det er noget så simpelt som de forkerte dyser der sidder på den motor jeg har fået købt.

    Nå Stage3 dukker op på en søgning på nettet og jeg ringer og siger den kører dårligt og jeg får afvide at det kan de sagtens klare og intet problem osv .... og afsted med mig ...

    Sjusk

    Over det følgende ca halvandet år går min ven og jeg igennem en kamp uden lige, vi har imens min mitsubishi bliver lavet (hvilket jo trækker noget ud) fået den gode idé at min vens bmw M30B30 skal ha et turbokit monteret hos Stage3. Undervejs ser vi sjusk uden lige, ekstremt dårlige og utætte svejsninger, udstødning samlet med alm. spændebånd, en dag jeg sku hente min mitsubishi (igen) havde de glemt at skrue fjederbenene fast plus en masse andet (farligt). Jeg når at hente min bil flere gange og på vej hjem finde ud af at den kører ligeså dårligt eller værre end da jeg afleverede den flere måneder forinden (hugger og sætter ud).
    Mitsuen kørte på et tidspunkt så fed at den druknede fuldstændig (jeg fik en meget dårlig forklaring om køling ... hvilket jo ikke hjælper hvis bilen slet ikke kan køre så fed alligevel)
    Bmw´en smed pakninger og køler osv. da de kom til at gi den 2 bars boost hvor 0.7 bar var målet osv. osv. osv. osv. jeg kunne blive ved, og hver gang noget gik grueligt galt var det selvfølgelig ikke Stage3´s skyld, men vi ku da få et tilbud på at få det lavet (hvilket var MEGET dyrt).

    Dårlig sevice

    Inden vi har betalt kan alt lade sig gøre, og der er de meget nemme og opmærksomme. Senere får man en meget ubehagelig fornemmelse af at man kun er besværlig og urimelig når man spørger hvorfor tingene ikke virker og ikke er klar til den aftalte dato. En anden og alarmerende tendens begynder også hurtigt at indtræffe .... jeg har for en sikkerheds skyld lavet en liste over de ting de skal lave og PRÆCIS hvilke stumper der er i bilen, på trods af det ringer mikkel flere gange og spørger om helt basale ting som står på listen ... hvilke dyser er der i og hvor meget tryk var det nu og hvilken benzin skal den køre med, jeg må indrømme at på det tidspunkt er jeg alvorligt bange for at det går galt, men nu er bukserne smidt så kan man jo ikke bare bakke ud ... biiig mistake.
    Vi kæmper og kæmper og er så forstående som menneskeligt muligt, vi har flere gange oplevet at komme til en lukket dør på aftalt tidspunkt og måtte overnatte på en gård, kun for at måtte tage toget hjem (TIL KØBENHAVN FRA RINGKØBING) når Stage3 har måtte give op (skal nævnes at de selv har ringet og sagt bilen er klar). Vi fik enda spørgsmålet om hvem der skulle betale for den forkerte benzin (oktan 92) som de havde hældt i tanken selvom vi MANGE gange havde sagt at den ALTID ville få v-power, jamen jeg ku blive ved hvis ikke det var for tårene i øjnene. Det er den dårligste service tænkelig.

    Slutningen

    Jeg har, selvom i nok ikke tror det, holdt det kort. Vi står et par år senere med to biler der har totalt ødelagt ledningsnet og smadrede motorer og har brugt over 100000 kr hos Stage3 ... Vi træffer en kollektiv beslutning og sælger bilerne for næsten ingenting og prøver at komme videre.

    Det er helt sikkert at hvis man er til tunede biler kræves der en meget tålmodig personlighed og flere penge end man regner med. Det sagt håber jeg dog at ingen skal igennem så meget skuffelse som vi betalte dyrt for hos Stage3, derfor dette indlæg.

    Afslutningsvis, er det selvfølgelig unfair at skrive grimt om andre uden at sagen belyses fra mere end en side, men det værende sagt så gør jeg det altså alligevel ... havde jeg ikke opdaget nogle af de ting de havde glemt inden jeg kørte hjem kunne jeg være blevet slået ihjel undervejs og det dur altså bare ikke og andre skal ikke sættes i samme situation.

    Jeg håber lidt at flere end bare os der har haft problemer læser dette inden de tager til Ringkøbing.

    Mvh.

    Magnus



  • Magnus P
    Magnus P Tilmeldt:
    maj 2011

    Følger: 2 Følgere: 1 Svar: 3
    #78   7. jun 2011
    Jeg tænkte jeg ville tilføje lidt flere af de ting de lavede galt.

    På Bmw´ens turbo kit ...

    Kompressor huset på turboen var ikke spændt fast og kunne let drejes med hånden.

    Oliereturløb var istedet for at være ført til bundkar som normalt ført ind i topstykket, hvilket jo kan gå hvis ikke svejsningen havde warpet aluminiumen så det buede ned af, så pakningen mellem ventildæksel og topstykke blev utæt og olie løb ned til tændrør mm.

    De havde genbrugt de originale udstødningsmanifolder og lavet noget rør med flange til turbo, de var meget skæve og voldspændt på med meget meget store spændinger i, dette havde gjort det svært for dem at montere de to manifolder så den ene ( de 3 af udstødningsportene) var utætte og 4 ud af 6 pinbolte var drejet skævt i topstykket med ødelagte gevind til følge.

    For at gøre plads til rørføring på tryksiden havde de meget brutalt og grimt savet i karossen på hver side af køleren uden at male eller rustbestykke bare en smule.

    Samlingen mellem turbo og downpipe var utæt pga. at de ikke havde fået udstødning og downpipe til mødes ordenligt og så havde de bare spændt det op med spændinger i, og i samlingen mellem downpipe og udstødning havde brugt et ganske almindeligt spændebånd. De to var gledet fra hinanden hvis bilen havde kørt, men det gjorde den ikke fordi de havde sprunget toppakningen da de ikke havde styr på hvor meget tryk den fik.



  • #79   7. jun 2011 Man får det helt dårligt af at læse om alt det lort de laver!


  • #80   23. jun 2011 Det er lige så man krummer tær, når man læser om det lort de har lavet.. Lyder som om de er totalt uerfarne..

  • #81   9. jul 2011 det ufatteligt de ikke har fået brækket både arme og ben endnu hos stage3... fatter det virkelig ikke--.

  • #82   18. jul 2011 rh ! han lyder som om han har styr på det, men det har han altså ikke, havde han ikke den gang i hvertfald

  • Anders b
    Anders b Tilmeldt:
    okt 2007

    Følger: 1 Emner: 13 Svar: 24
    #83   29. jul 2011 jeg har fået chippet min fiat coupe 16v turbo der.
    standard yder den 190 hk og 290 nm ved 0,8 bar
    efter chipning og just. yder den 210 hk og 310 nm. ved 0,75 bar ca.
    men skal der osse lige siges der sider 3 tommer rør fra downpipe og bagud og en gennem gående bagpot. lyder lækkert men fuck det.. og kn filter, halv vpower fra shell og halv dynamic fra q8 i tanken og ingen kat.
    men er tilfreds med arbejdet. men når tiden og pengene er inde til flere krafter tror jeg ikke det skal være dem for vil satme ikke udsætte min bil forsådan noget pis.
    det sku synd for jer der har fået dårlig service!


  • Anders b
    Anders b Tilmeldt:
    okt 2007

    Følger: 1 Emner: 13 Svar: 24
    #84   29. jul 2011 men tror da lige jeg skal have den rullet en andet sted smiley

  • #85   29. jul 2011 men utroligt de har hevet lige præcis 20hk og 20nm ud af den ved at sænke tryk med 0,05bar smiley virker lidt utrolgit hva smiley de har nok bare sat mindre hjul på da den blev rullet og hævet den helt vildt i tryk.. og så skruet den ned i tryk igen bag efter så du kunne få en rulle attest med hjem smiley ½

  • Anders b
    Anders b Tilmeldt:
    okt 2007

    Følger: 1 Emner: 13 Svar: 24
    #86   29. jul 2011 var selv deroppe mens den blev chippet. så mikkel fuskede ikke med noget. men 0.05 er jo ikke det store forskel jo :). men tror nok det passer for kan mærke det lidt på trækket og har ikke så meget turbo tøven.

  • Anders b
    Anders b Tilmeldt:
    okt 2007

    Følger: 1 Emner: 13 Svar: 24
    #87   29. jul 2011 eller 19.7 hk og 18 nm. kan ikke lige finde papiret på kurven


  • #88   13. sep 2011 hej BGer
    jeg er på udkig efter et firma som vil trimme bmwen .
    faldt dog også over stage 3på nettet, det ligger ikke så langt fra hvor jeg bor, Men heldigvis besluttede jeg at google firmaet for at høre om folks erfaringer med dem. inden jeg selv tager kontakt dertil.
    gudskelov for det, jeg skal efter at have læst alle de indlæg om folk der er blevet snydt,frarøvet penge osv. aldrig have noget lavet hos stage3
    så jeg er da taknemlig for at i andre brugere har fortalt om jeres erfaringer med dem. for ellers kunne jeg have været den næste der blev taget i rø...


  • #89   6. maj 2012 fuck en flok idioter man.. sådan et lorte firma skal sgu ikke ha lov at køre man bliver sgu sur over at høre på det pis.. jeg har også hørt det fra andre

  • #90   1. sep 2012 syntes da også lige jeg ville skrive min historie om stage3.dk herinde...

    Jeg købte min blå e30 og der ligger så en s50 motor i den... får bilen lavet færdig og mangler så kun indkøring...

    starter så ud med at ringe til stage3 og spørge om de kan køre den ind på den org boks med åbne tragte på... det fortæller de mig så det aldrig ville kunne lade sig gøre... jeg smutter så på ebay og køber en carbon air box som er lavet til en e30er sådan bremse forstærker osv kan være der... ringer derud igen og spørger om de kan køre den ind på den org boks med en carbon box... det er intet problem og jeg kører bilen derud.. til weekenden og så ville de smide den på rullerne om mandagen... ( da de ikke arbejder i weekenderne)

    mikkel ringer mig så op mandag ved en 12 tiden og siger at de ikke kan køre den ind på den org boks alligevel... og jeg skal have en FMJ styrring til bilen... hvilket koster 15.000 med indkøring.. og der har jeg så smidt yderlige 5000 for indkøring på den org boks.. siger til mikkel at så må han få den boks hjem for ud og kører skulle bilen...

    FMJ boksen kommer hjem og den kommer på feltet og mikkel ringer tirsdag ugen efter og siger nu er min bil klar... jeg tager derud torsdag eftermiddag og da jeg så sætter mig ind og drejer nøglen slår motoren tilbage og skyder en stik flamme ud af carbon boxen... slukker bilen med det samme og går ind og spørger hvad der lige sker... jeg får så afvide at det kunne den godt finde på at gøre da boxen selv lærer de sidste små ting med boxen... jeg tænker mit og sætter mig ud i bilen igen og tøffer så stille og roligt hjem af.. (25 km) jeg når ca 15 km så begynder den at banke helt vildt fra den en plejlege.. jeg får bilen trukket hjem og ringer dem så op igen... og siger til dem hvad fanden de har lavet ved min motor... jeg får afvide at jeg bare skal komme med bilen igen for det har de en forsikring der dækker... jeg fragter bilen til ringkøbing endnu engang, og de begynder så at rykke motoren fra hinanden...der går et par dage og mikkel ringer og siger jeg skal komme derud... jeg kommer derud om mandagen og har et par gutter med derude... de begynder så at påstå at det ikke er deres fejl.. men de kan renovere min s50 motor og gøre den klar til tryk for 50.000 kr jeg bliver helt mærkelig og ved slet ikke hvad jeg skal sige da man tydeligt kan se på stempler og plejlejer at det har været tænnings banken... siger dog til mikkel han skal pakke motordelene pænt sammen og så ringe når det er gjort... han ringer så 2 dage efter og siger at de har pakket det hele sammen og nu mangler de bare betaling for at pille min motor ud og skille den af... (18576 kr) jeg går dog helt amok og bestemmer mig for at hente bilen når de ikke er der... men men men min bil er self kørt ind hver aften så det er der ingen mulighed for... så ender med at betale sådan jeg kan få min bil igen...

    i alt har jeg smidt følgende penge hos stage3.dk
    8000 kr for en carbon airbox som ikke var nødvendigt
    5000 kr for første indkøring (virkede ikke)
    15000 kr for FMJ boks
    18576 kr for at pille motor ud og skille den af...

    46576 kr har jeg smidt derude... og jeg har en carbon box og en fmj styrring tilbage.. motoren var intet vær da den stod til en hovedrenovering smiley

    og så ikke nok med det der jeg kommer efter bilen er den skubbet udenfor.. og alle motor dele er kastet ind i bilen... og ind over mine fejlfrie sorte evo sæder der blokken og topstykket lagde bare på bagsædet...

    aldrig i mit liv stiller jeg mine ben derude igen... kan kun frarådes

    klaus n


  • #91   1. sep 2012 hvordan satan kan de blive ved med at køre firma ?? og hvordan kan det lade sig gøre at de ikke er kommet galt afsted på en anden måde.. fatter det ikke..

    klaus n. at de så er total ligeglad med din bil bag efter og bare smider ting inde på dine sæder fuck dem..

    18500 for at pille en motor ud og skille den ad !! øhhh hvad sker der for den pris


  • #92   1. sep 2012 Hvad med Kjeld her, han har satme heller ikke været for heldig med dem:

    http://bricksite.com/volvo940T/andre-volvoer

    Folk kommer med dyrt og nyt isenkræm til dem, som de skal indkøre. Og de voldtager så bare lortet.


  • #93   1. sep 2012 har lige læst Keld´s historie .. og det er da længe det værste af en kaskade af lort der er kommet ud af det værksted i ringkøbing ... mon ikke man bare skulle gøre noget grimt ved dem .. ?

    de er godt nok ikke for smarte ... og det er nok ikke den eneste retsag de har tæt på halsen


  • #94   1. sep 2012 Helt utroligt som man kan finde på at behandle andre folks ejendom og dyrt opsparede penge...

  • komo
    komo Tilmeldt:
    feb 2012

    Følger: 2 Følgere: 1 Svar: 128
    #95   7. sep 2012 Magen til lorte firma skal man lede længe efter, utroligt der ikke er nogle der har revet de to fjolser rundt ,som køre firmaet efter den behandling .

  • Kim R
    Kim R Tilmeldt:
    feb 2013

    Følger: 1 Svar: 2
    #96   15. feb 2013 Puh ha - det var vidst godt at jeg stødte på dette forum.Jeg var tæt på at lade stage 3
    "ødelægge" min dyrt indkøbte VW Transporter T5 130 hk.
    Så kommer så 10.000 kroners spørgsmålet - HVEM skal jeg så vælge ? hvis jeg skal chiptune min bil.


  • #97   15. feb 2013 er det ikke bare rh nu det er en chip. jeg har kørt med chip der fra på min gamle calibra det virkede fint.

  • #98   16. feb 2013 Til sådan en TDI ville jeg kigge på www.landberg.dk

    Der er også forhandlere på Sjælland der kan hjælpe med den


  • Kim R
    Kim R Tilmeldt:
    feb 2013

    Følger: 1 Svar: 2
    #100   18. feb 2013 Hvis der er nogen der kommenterer mit indlæg fra 15.feb kl. 14:03.
    så henvis venligst til dette ,så jeg ved at det er et svar som vedrører
    min forespørgsel.
    Venlig hilsen Kim R


  • #101   1. jun 2014 Jeg kørte lige forbi Stage3´s værksted idag, og tænkte at det måske var et sted jeg skulle have bilen ind.
    Men heldigvis søgte jeg her på BG inden jeg ringer til dem. For det lyder da godt nok til og være en dyr fornøjelse og have bilen inde ved dem.


  • #102   1. sep 2018 Så de lavede 300 hk i en BMW 320i der standard havde 130 hk, med montering af turbo og 1.3 BAR, det er da noget voldsomt, så intet under at noget springer i luften en gang imellem.

    Man kan heller ikke kommentere på hans videoer på youtube, det er der jo nok en grund til.


Kommentér på:
stage 3

Annonce