{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
892 visninger | Oprettet:

VAG-COM {{forumTopicSubject}}

Hej bilgalleri. Søger en der har programmet vag-com i Sønderjylland. Har en golf 4 tdi. som er chippet. Den kan køre på 3 programmer. Den står på det øverste trin nu og skulle gerne ned på det nederste trin (std.) da den skal synes og ellers forurener for meget.
Nogen der kan hjælpe, eller har forstand på det ? Har snakket med VW men de måtte ikke gøre det, fik jeg at vide.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  VAG-COM
  • #1   28. jan 2012 Er sku ikke ret sikker på at man kan gøre det med Vagcom - Hør inde på www.vagcars.dk - Der er med garanti en der vil hjælpe dig.

    Mvh


  • #2   28. jan 2012 Jabbe. Okay står bare på det papir jeg fik med bilen. Ja okay må lige have oprettet mig derinde så.

    Ja N. Okay tak. vil jeg prøve hvis jeg ikke finder ud af det ellers.

    Allan. Nej har jeg ikke, men er jeg rimelig sikker på da katalysatoren heller ikke er for god og den ryger pænt når man lukker op for gassen og sådan. Jo det skulle alt være lavet ved Rittersport.


  • #3   28. jan 2012 det kan gøres med vagcom hvis det er rittersport der har lavet den de programmer ligger paralelt i styrboxen så det tager max 10 at lave om...jeg kunne sagtens hjælpe dig men bor i silkeborg så der er jo lidt langt for dette men find en inde på vagcars der er flere dernede der kan hjælpe....michael

  • #4   2. feb 2012 Hej.
    hvad er det for noget med trin? er det når man chipper bilens computer eller er det når man chipper med en box?


Kommentér på:
VAG-COM

Annonce