{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Chiptuning af audi A3.
  • #1   23. okt 2012 haha du helt væk vis du chipper din non-turbo 1,6
    du kan lige så godt pisse i din tank hver gang du fylder den op, det giver samme resultat


  • #2   23. okt 2012 Ignorer tåberne foroven.

    Den kan chippes til 115 hk og 165nm, hvilket er en pæn forøgelse fra 102 hk og 148 nm.

    Ydermere får du en meget bedre speederrespons og forbedret effekt-og momentkurve samt sandsynligvis bedre brændstoføkonomi.

    Om det er 5000,- værd kontra at sælge bilen og købe en 2.0 eller 1.9 TDi må være op til den enkelte, men at sige at det er spild af penge og ingen effekt vil give, det er simpelthen idioti og viser, at man ikke er andet end en simpel ignorant.


  • #3   23. okt 2012 Bare fordi en bil er blevet chippet til det, så er der ingen garantier for at alle kan det. (Så længe vi snakker en sur gammel 1.6

    Min mening... Komplet spild af penge. Køb en bil med en ordenlig motor. Det er der 100 gange mere fornuft i.


  • #4   23. okt 2012 Når firmaer som Palms, RH og TMC vil tage penge for at chippe bilen og lover de pågældende tal, samt har et rullefelt, der kan vise før og efter resultater, mon så ikke der er noget om snakken?

    Tjoooooooooooooooooooo...


  • #5   23. okt 2012 Det koster i øvrigt sjældent mere end 3.000 kr. på en sugemotor smiley Af en eller anden grund er det billigere - selv om det er mere eller mindre samme "operation".

  • #6   23. okt 2012 Fazerman X
    Det er de billigste hk, man kan få, hvis der ikke er turbo på bilen smiley Normalt opererer man jo med en tommelfingerregel, der siger 1.000 kr. pr. hk.

    Folk giver rask væk 5-7.000 kr. for udstødning og 1.000 kr. for luftfilter - dvs. ca. det dobbelte, godt og vel - for noget, der giver under den halve effektforøgelse. Dertil kommer speederresponsens forbedring, ligesom økonomien ved normal kørsel vil blive bedre.

    Det vil altid være sådan, at nogen mener, det er spild af penge, mens andre er villige til at betale 3.000 kr. ekstra for at få en lidt sjovere og lidt mere livlig bil. For hvis man kender sin bil godt i forvejen, så vil man uden tvivl kunne mærke stor forskel. Men der er ikke noget korrekt svar på, hvorvidt det kan "svare sig" at give penge for det.


  • #7   23. okt 2012 Nu kaldte jeg dig en tåbe og en ignorant, fordi du med dine sparsomme udtalelser rent faktisk havde opført dig som en.

    Havde du nu redegjort for hvorfor du synes som du gjorde, så havde det måske været en anden sag, og så havde jeg nøjes med at kalde dig for "forkert på den".


    Chiptuning af den pågældende bil HAR en effekt som er til at tage og føle på.

    Når man så udtaler ting som "haha du helt væk vis du chipper din non-turbo 1,6
    du kan lige så godt pisse i din tank hver gang du fylder den op, det giver samme resultat", så er mærkater som "tåbe" og "ignorant" vist på sin plads, no?


  • #8   23. okt 2012 "Hvem er en tåbe hvis man vil give 3-5000 kr for 13 ekstra heste? Tal ordentligt, selv om du har en anden mening. "

    Man er en tåbe, når man tydeligvis ikke fatter, at man får mere end HK ud af en motoroptimering, selv når det bliver skrevet sort på hvidt.


  • #9   23. okt 2012 Jeg har vist sagt, hvad jeg havde at sige i denne diskussion, så jeg afmelder mig tråden igen. Det her er under lavmål smiley

    Hav en god dag, alle sammen.


  • #10   23. okt 2012 du er helt væk
    man kan ikke mærke 5 hk

    så kan man lige så godt kører på v power 99


Kommentér på:
Chiptuning af audi A3.

Annonce