{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
635 visninger | Oprettet:

Friedrich bananmanifold, nogen der kender det. {{forumTopicSubject}}

http://www.bilstyling.dk/vw/polo-hatchback-6n-6n1-1994-1999-/1-4-benzin-101-hk-4-cyl-/udstodning/friedrich-bananmanifold-rustfrit-stal.html

Vil lige høre om der er nogen der kender til dette mærke, og om der er nogen der har erfaringer med dette produkt, gode som dårlige.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Friedrich bananmanifold, nogen der kender det.
  • #2   5. jan 2013 super, tak for svar, så tror jeg sgu det er sådan noget jeg skal have på poloen

  • #3   5. jan 2013 Kender ikke specifikt den der, men den er helt sikkert ok, lige som alle på markedet.
    Manifold i sig selv giver ikke rigtigt noget, men får du lavet topstykket er det jo måske nok det vigtigste komponent.
    Car Parts Performance i Bevtoft ved alt om tuning af VW og han kan lave din top for 3.000 med ventiler osv færdigt til montage. (han har de sygeste maskiner)


  • #4   5. jan 2013 Allan.
    Jeg har allerede toppen af og har en der kan sit kram med sådan noget, så der er tænkt på det hele, også på indsugningssiden.
    Projektet er dog stadig i planlægningsstadiet, så det er mere research af stumper jeg er igang med.


  • #6   5. jan 2013 Hvis du kan få en billigere manifold så er der vidst ikke noget til hinder for det, der er forsvindende lidt forskel, men går du til yderligheder og vil have alt hvad der kan skrabes sammen af hk, så må du jo have det bedste på markedet.
    Ring evt til Freddy og hør hvad han har eller kan skaffe, Car Parts Performance.


Kommentér på:
Friedrich bananmanifold, nogen der kender det.

Annonce