{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter

Syns operation på Clio'en

653 visninger | Oprettet:

Købte den af min søster d. 26/8-17 da hun ville skrotte den pga færdig turbo og det syntes jeg var synd.

Jeg tog den med hjem og kørte den til syn d. 31/8-17 og fik en spiseseddel der lød på en ny styrekugle og bærekugle i venstre side, to nye positions pærer og en ny nummerplade lygte og derudover vidste jeg at turboen skulle skiftes.

Den havde 29/6-17 inden jeg købte den, fået en ny EGR ventil og en god gang motor rens hos HyDrive med certifikat på ved 308.000 km.

Den røg på liften hos min gamle mester og hans nye lærlinge og så gik de i krig.

1/9-17 fik den ordnet småtingene på en times tid og det gav mig mulighed for at tage et par billeder af den pæne undervogn. Den blev synet og godkendt samme dag men turboen skulle stadig skiftes så jeg bestilte en ny tid ugen efter.

6/9-17 gik de så igang med turbo skiftet og da de er lærlinge overholdt de ikke helt AutoData's tid på 3 timer til at skifte den, så det tog alle 8 timer den dag men så fik den også alt i alt ved 314.800 km skiftet;

Styrekugle
Bærekugle
Positions pærer
Nummerplade lygte
Turbo
Wastegate
Nye pakninger
Nye turbo gevind og bolte

Udover EGR ventilen og motor rens, har den også fået forholdsvist nye bremser samt stort service en gang om året, den er 99% rustfri og har kun en enkelt lille plet overflade rust på bagklappen.

Der er efterfølgende kommet lidt anlæg osv i den som står i profilen.

Det var meningen at jeg ville ordne den og sælge den videre meeeen efter at have kørt i den i et par dage blev jeg glad for den, og jeg havde aldrig regnet med at skulle blive glad for en franskmand og slet ikke en diesel, men det blev jeg sku alligevel så nu er den her :)

Se gerne profilen hvis i har lyst :)

Kommentér på:
Syns operation på Clio'en


  • Der er endnu ikke skrevet kommentarer

Annonce