{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter

1999 FIAT Seicento Sporting

5.969 visninger | Oprettet:

Købt 15.02.1999 som ganske ny. Havde ventet 9 mdr. på den, da det er den eneste mk.1 Seicento i Danmark med elektrisk fartafhængig servostyring. Har aldrig haft nogle nævneværdige problemer med den, på 12 år og 130.000 km. Er dybt imponeret over en lille bybil til en nypris på 110.000 Kr. har fungeret så upåklageligt, selv om jeg har brugt den til race og tunet en del på den, har den bare taget imod. Nu er den solgt, d. 31.08.2011...

1999

Motor:

> 1108 ccm 4 cylindret 8v FIRE motor SOHC
> Multi Point Injection (spjældhuse)
> 268 graders Colombo & Bariani knastaksel
> Programmerbar Piggyback Unichip
> CSC bananmanifold
> Supersprint mellemrør
> Supersprint bagpotte
> Poleret ventildæksel
> Gasdæmper på motorhjælm

Hestekræfter:

82 hk ved 6500 o/min
110 Nm ved 4000 o/min
(målt til 36 hk, std. Fejlmonteret gearkasse fra fabrikken, stammer fra Seicento Suite, der er meget længere gearet. 4. gear går til ca. 210 km/t (målt))

Fælge:

7x15 O.Z. Superleggera til gade
6x14 O.Z. Neptune m. Slics til tør bane
5,5x13 Std. FIAT med semi slics til våd bane

Dæk:

195/45-15 Yokohama A 539
180/530-14 Yokohama slics
175/50-13 Yokohama A048

Undervogn:

> Bebe extreme afkortede støddæmpere (kørt 130k)
> Eibach fjedre (75/50)
> Novitec krængningsstabilisator foran
> Sparco tårnstiver
> OMP stiver mellem forreste bærearme
> Powerflex bøsninger
> Brembo gold bremseskiver
> Sparco T51 bremseklodser
> Frihøjde med 13" = 39 mm

Bilstereo:

> Philips RC959 Carin
> Carin SY440
> 2 stk. Philips 4" højtalere foran
> 2 stk. Philips 8" højtalere i hattehylde
> 1 stk. 4 x 50 w Philips forstærker

Styling:

> Cadamuro frontspoiler
> Nyt FIAT logo foran
> Mattig øjenskygger foran
> Mattig baglygte masker
> Udspartlet bagklap (lås & sprinklerdyse fjernet)
> Bagrude visker fjernet
> Udspartlet bagkofanger (orange liste fjernet)
> Orange liste på forkofanger lakeret sort
> Forreste tågelygter fjernet
> Fenderlister
> Sort folie på b-stolper
> Indfarvede dørhåndtag
> Røgfarvede blinklysforan og på siden
> Tonede ruder
> "FIAT AUTO CORSE" forrudestreamer
> "La passione ci guida" bagrude streamer
> Bremse kalipre lakeret i karosseri farve

Interiør:

> Sparco 6 punkt sikkerhedsbur (ej monteret endnu)
> Sparco sæder
> Sparco H seler
> Sparco selepuder
> Momo Tuner rat med røde syninger
> Abarth gearknop med røde syninger
> Abarth alupedaler
> Abarth panel beskyttere
> Dørbeklædninger fra Suite, betrukket med alcantara
> Lakerede sidebeklædninger bag fra S model
> Højre solskærm fra UK model u. spejl
> 12v udtag fra Dobló i stedet for lighter
> Loftlampe fra Punto 2
> Beklædning på bagskærme fra Suite
> Røde sikkerhedsseler fra Cinquecento Sporting
> Fartgreb fjernet
> Justeringsgreb på luftdyser fjernet
> Betjeningspanel på instrumentbord lakeret i karosserifarve
> Elektronisk P skive
> Spec. imp. model uden passager airbag. (det vejer)

Ekstra tilbehør:

> Eberspächer motor/kabine varmer
> Optima yellow top akkumulator
> Webasto foldetag
> Elektrisk fartafhængig servostyring
> Aftagelig Brenderup anhængertræk
> "Fjernbetjent" centrallås
> Bonalume quick shift
> Kompressorhorn

Bemærkninger:

Længde: 3332 mm
Bredde: 1408 mm
Højde: 1415 mm (standard)
Akselafstand: 2200 mm
Sporvidde foran: 1268 mm (+ 32 mm m. 13" - + 10 mm m. 15")
Sporvidde bagi: 1280 mm ( + 10 mm)
Tankindhold: 35 l
Vægt: 735 kg opgivet, den er vejet til ca. 825kg med fuld tank.
0 - 100: 13,8 (fabriksopgivelse)
Topfart: 150 (fabriksopgivelse)

Andrés R
Mand | 49 år | Oprettet: 9. aug 2005


Kommentér på:
1999 FIAT Seicento Sporting
Annonce