Z20LET renoveret + det løse :)
4.087 visninger
|
Oprettet:
Følgende er lavet:
- TXA manifold.
- Garrett GT2871R turbo.
- Større luftmassemåler 80mm(ikke monteret på billeder).
- Større mapsensor(ikke monteret på billeder).
- Større “tophat”(ikke monteret på billeder).
- Større TXA IC med 63mm rørføring.
- Andet plenumkammer fra Klasen-Motor(indsugning).
- 630ccm dyser(ikke monteret på billeder).
- Indsugnings knastaksel fra en X20XEV(større løft).
- Justerbart knastakselhjul.
- Justerbar benzintryksregulator fra EDS med manometer(ikke monteret på billeder).
- Kort indsugning til turbo.
- JE stempler med kompression på 8,0:1.
- H-profil plejlstønger fra WestSpeed.
- ARP bolte i plejlstænger, svinghjul, hovedlejer og topstykke(støttebolte).
- Kraftigere hoved- og plejlstangs-lejer.
- Stempel køling.
- Balanceaksler fjernet ca. 6-7kg mindre vægt.
- Lettet svinghjul ca. 5.5kg.
- Forstærket kobling.
- Remskive, krumtap, svinghjul og kobling afbalanceret.
- Komplet 3” rustfri udstødning fra turbo med 200cells kat(ikke monteret på billeder).
- Quaife LSD(Limited Slip Differential).
- Short shift.
Det kan godt være jeg har glemt et eller andet :)
- TXA manifold.
- Garrett GT2871R turbo.
- Større luftmassemåler 80mm(ikke monteret på billeder).
- Større mapsensor(ikke monteret på billeder).
- Større “tophat”(ikke monteret på billeder).
- Større TXA IC med 63mm rørføring.
- Andet plenumkammer fra Klasen-Motor(indsugning).
- 630ccm dyser(ikke monteret på billeder).
- Indsugnings knastaksel fra en X20XEV(større løft).
- Justerbart knastakselhjul.
- Justerbar benzintryksregulator fra EDS med manometer(ikke monteret på billeder).
- Kort indsugning til turbo.
- JE stempler med kompression på 8,0:1.
- H-profil plejlstønger fra WestSpeed.
- ARP bolte i plejlstænger, svinghjul, hovedlejer og topstykke(støttebolte).
- Kraftigere hoved- og plejlstangs-lejer.
- Stempel køling.
- Balanceaksler fjernet ca. 6-7kg mindre vægt.
- Lettet svinghjul ca. 5.5kg.
- Forstærket kobling.
- Remskive, krumtap, svinghjul og kobling afbalanceret.
- Komplet 3” rustfri udstødning fra turbo med 200cells kat(ikke monteret på billeder).
- Quaife LSD(Limited Slip Differential).
- Short shift.
Det kan godt være jeg har glemt et eller andet :)

Z20LET renoveret + det løse :)
feb 2003
Følger: 129 Følgere: 136 Biler: 15 Emner: 82 Svar: 1.647
maj 2011
Følger: 10 Følgere: 8 Biler: 2 Emner: 15 Svar: 37
Jeg er allerede tilfreds med mine 253 hk i min, men det der må sgu være endnu sjovere hehe
feb 2003
Følger: 129 Følgere: 136 Biler: 15 Emner: 82 Svar: 1.647
Jeg håber inden for den næste måned
jul 2006
Følger: 8 Følgere: 6 Biler: 2 Emner: 2 Svar: 20
Av, må jeg sgu nok sige.... ja, bliver spændende når den bliver kørt ind - ved du ca. hvornår det sker?
sep 2005
Følger: 253 Følgere: 255 Biler: 13 Emner: 302 Svar: 6.299
feb 2003
Følger: 129 Følgere: 136 Biler: 15 Emner: 82 Svar: 1.647
sep 2005
Følger: 253 Følgere: 255 Biler: 13 Emner: 302 Svar: 6.299
feb 2003
Følger: 129 Følgere: 136 Biler: 15 Emner: 82 Svar: 1.647
okt 2003
Følger: 1 Biler: 4 Emner: 13 Svar: 1.610
feb 2003
Følger: 129 Følgere: 136 Biler: 15 Emner: 82 Svar: 1.647
Den er stadig under indkøring, så den kører på std. map, men alligevel går den rigtig godt. Den har et fantastisk bundtræk, et jævnt træk og meget omdrejningsvillig.
Jeg er virkelig spændt på hvordan bliver når den er kørt ind med nyt map
mar 2004
Følger: 71 Følgere: 73 Biler: 1 Emner: 7 Svar: 522