{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter

Citroën Jumper 1996

13.593 visninger | Oprettet:
Bedømmelse

Du kan først stemme, når din egen bil er oprettet og stemt ind. Opret din egen bil

Kristian R
Mand | 36 år | Oprettet: 22. mar 2007


Citroën Jumper

Årgang:
1996
Motor:
2.5 TD
Hestekræfter
143
Fælge
CMS det er jo ren gejl !
Dæk
Barum
Undervogn
Bilstereo
Anlægget er kun bygget op i produkter fra mærket Alpine. Har fået en del spørgsmål om bilen her er blevet sponsoreret fra Alpine, men det er den ikke ! Jeg har selv måtte spare hver en mønt op !

Head Unit: Alpine IVA-D310RB med 7" touch skærm( optisk udgang til lyd)

Højtalere:
Center:1 x ALPINE SPR-17S
Front: 2 x ALPINE SPR-17S
Bag: 2 x ALPINE SPR-17S
Bagcenter:1 x Alpine SPR-17S

Subwoofer: 2 x Alpine SWR-1242D som begge er monteret i mit eget kabinet, efter fabrikkens anvisninger.

Skærme:
1 x Alpine TME-M780/EM 7” bredformat monitor
1 x Alpine TME-M780/EM 7” bredformat monitor
1 x Alpine PKG-1000P 10,2" bredformat loftskærm

Forstærkere:

2 x Alpine PDX-1.600 Mono Power Density Digital Amplifier
2 x Alpine PDX-4.150 4 / 3 / 2 Channel Power Density Digital Amplifier

Lydprocessor:
PXA-H701 Multimedia Manager ( Til Prologic II, Dolby Digital (EQUALIZER) timecorrection og meget mere)

Kordensator:
4 x AIV Chroom Kordensator med blåt Diode display

Signal kabler:
3 Skærmet AIV kabler

Højtalerkabler:
Til Subs: Højttalerkabel 4,00mm² Sølv, Lbm
Til Højtalere: Højttalerkabel 2,50mm² Sølv, Lbm 25

Begge kabler er lavet ud af silverhøjttalerkabel i 99,99% oxygenfrit kobber med sølvlegering og røgfarvet/transparent slidstærk isolering. Kablet er smidigt og flerledet (op til 600 ledere) og tydeligt markeret med plus og minus.
Lyden er ufarvet med ekstra luft i toppen/diskanten i forhold til et almindeligt kobberkabel.
Styling
- Kameleon lakering
- Trunte på siden af døren under malingen (Skifter farve efter lyset på bilen )
- Drage på bagdøren under malingen (Skifter farve efter lyset på bilen )
- Custom Made skørtsæt ( Tog mange MANGE timer at bygge)
- CMS fælge
- VARAD Neon Multi Color Kit under bilen
- Tonede ruder med spejleffekt
- Citroén Emblem taget væk fra køleren
- Nøglehuller i skydedør og bagdør væk
Interiør
På nær sæderne i bilen har jeg selv betrukket ALT i bilen med hvidt / Rødt læder.

Sæder: DTS luksus Læder Sportssæde i Sort / Rød med justerbar ryg.

Lastrum:
Komplet hvidt læder lastrum med rød sofa. Læderet er polstret med skum indenunder for at give det et godt udseende, men også for at lyddæmpe yderligere. Gulvet beklædt med ægte aluminiums skridfast stålplader. Træ bord. Opbevaringsrum til Motocrossmaskinen. Små opbevaringsrum under stålet i siderne.

Kabine: Dørerne beklædt i hvidt læder, instrumenterien beklædt i hvidt læder. Gulv i ægte aluminiums skridfast stålplader.

Derudover er der i alle karosseri væggene blevet lagt blygummi ind for at lyddæmpe og tage det værste Resonans.

Under gulvet i førerkabinen er der også blev lagt blygummi for at nedbringe motorstøj.
Ekstra tilbehør
- Køleskab
- 220 Volts anlæg
- Oplader til batterier
- Mulighed for ekstern 220 Volts tilslutning
Styrker ved bilen
Svagheder ved bilen
Bemærkninger
Bilen er blevet bygget med henblik på at kunne bruges til andet end udstilling.

Primært bruges bilen til Motorcross. Det er derfor den er indrettet som den er.

Firmaet RexCure har ikke betalt noget til bilen. Det er min sponsor til motocross.

Jeg vil nok være at se til nogle af de kommende træf i 2008.

Jeg har ikke haft bilen til nogle firmaer. Jeg har derfor selv lavet alting på bilen, i samarbejde med nogle venner (Ikke bilspecielister) og min far.

En stor tak til:

Min Far
Emil Danvold ( Dambi Damp Dreng )
Peter Brøker - for hjælp til at bygge mit skørtsæt :)
Min kæreste ( Det tager jo tid at bygge bil, primært taget herfra)

Og tak til alle der har fulgt projektet.

Vil du se andre Citroën eller bare brugte biler?
Kommentér på:
Citroën Jumper
Annonce