Opel Kadett E-CC 1.3S Club 1987
11.365 visninger
|
Oprettet:
Opel Kadett E-CC 1.3S Club
Årgang:
1987
Motor:
I øjeblikket sidder en 16SV motor monteret, med tilhørende F13 gearkasse. Den gamle motor lider desværre af dårlig kompression og jeg vil hellere totalrenovere den originale motor sammen med bilen om nogle år, end fortsat udføre midlertidige reparationer.
Opel smallblock 1300S OHC 8v. 4 cylindret, tværstillet rækkemotor med enkelt overliggende knastaksel, og træk på forreste hjul. Pierburg 2E 3 karburator med el og kølevandsstyret automatchoker. Slagvolumen: 1297 ccm, boring: 75 mm og slaglængde: 73,4mm.
Den originale 4-trins F10 WR4,18 gearkasse er blevet udskiftet med en 5 trins F13 WR3,94 fra en tysk Corsa B. I 2016 gav forrøret op for anden gang i min ejerperiode, hvilket fik mig til at investere i en Lexmaul bananmanifold, der forhåbentlig holder længere.
Opel smallblock 1300S OHC 8v. 4 cylindret, tværstillet rækkemotor med enkelt overliggende knastaksel, og træk på forreste hjul. Pierburg 2E 3 karburator med el og kølevandsstyret automatchoker. Slagvolumen: 1297 ccm, boring: 75 mm og slaglængde: 73,4mm.
Den originale 4-trins F10 WR4,18 gearkasse er blevet udskiftet med en 5 trins F13 WR3,94 fra en tysk Corsa B. I 2016 gav forrøret op for anden gang i min ejerperiode, hvilket fik mig til at investere i en Lexmaul bananmanifold, der forhåbentlig holder længere.
Hestekræfter
55 kW og 75 hk ved 5800 rpm. 101 Nm ved 4200 rpm. Højst tilrådelige vedvarende antal omdrejninger: 6600 rpm.
Fælge
Sommer: 15" Astra F GSi fælge.
Vinter: 13” Club fælge med centerdel i anthrazit som på GT-modellen.
Lejlighedsvist 14" GSi 'teardrop' alu-fælge. Men de er i uhørt god original stand og stadig på originale dæk, så de kommer kun på ved særlige anledninger.
Vinter: 13” Club fælge med centerdel i anthrazit som på GT-modellen.
Lejlighedsvist 14" GSi 'teardrop' alu-fælge. Men de er i uhørt god original stand og stadig på originale dæk, så de kommer kun på ved særlige anledninger.
Dæk
Sommer: 205/55 R15. BF Goodrich for, 195/55 R15 Continental Premium Contact 5 bag
Vinter: 155/80 R13. Dunlop Arctic M3.
Vinter: 155/80 R13. Dunlop Arctic M3.
Undervogn
- Monroe Sensatrac gas dæmpere for. PolySport bøsninger i forreste bærearmes bagerste ophæng og Powerflex bøsninger i stabilisatorled/kødben. Nye standard gummi bøsninger i forreste bærearmsophæng, da Powerflex' design af disse er dårligt og gnaver i karossen, så dem bør man undgå.
- Monroe Reflex gas dæmpere og Powerflex bøsninger bag.
- Monroe Reflex gas dæmpere og Powerflex bøsninger bag.
Bilstereo
Pioneer KEH-M4500 SDK, og Pioneer CDX M30 cd-skifter i bagagerum. Tidstypisk og funktionelt. - Og så afholder det forhåbentlig langfingrede personer fra - igen - at forsøge indbrud i den.
Blaupunkt BEA-80 Equalizer-Booster. 4x20 Watt. Originalt ekstraudstyr, som ikke blev solgt i Danmark, og er meget sjældent. Rammen i midterkonsollen er original, og jeg fik den absolut sidste Opel kunne skaffe..
4 Pioneer TS-G1012i 4" højtalere monteret, i stedet for de originale.
Blaupunkt BEA-80 Equalizer-Booster. 4x20 Watt. Originalt ekstraudstyr, som ikke blev solgt i Danmark, og er meget sjældent. Rammen i midterkonsollen er original, og jeg fik den absolut sidste Opel kunne skaffe..
4 Pioneer TS-G1012i 4" højtalere monteret, i stedet for de originale.
Styling
- Indfarvede Kamei X1 skørter fra en Kadett E GT monteret på standard kofangere.
- Delvist røgfarvede baglygter fra Hella.
- Delvist røgfarvede baglygter fra Hella.
Interiør
En temmelig sjælden Club kabine, også kendt under det originale indtræksnavn "Ronda", da dette er en bil med Club udstyrsniveau. Den er meget, meget velholdt uden pletter, huller eller noget som helst. Himlen er nøjagtig som ny. I øvrigt er der monteret en original forlænger af midterkonsollen med lidt aflæggerum i - ikke noget man ser hver dag. Instrumentbordet står også flot, og alle pærerne fungerer – selv i lyskontakten. Originale måtter til sommer og originale gummi-måtter til vinterbrug.
Ekstra tilbehør
- GT instrument med omdrejningstæller
- Originalt centrallåsesystem (også kabelføring!) som er fjernbetjent med et eftermarkedsmodul
- 3-eget GT sportsrat.
- Stænkklapper ved alle hjul
- Lys i handske- og bagagerum samt 12V stik/cigartænder.
- Loftslampe med kortlamper og forsinket slukning. Koblet til centralåsen, så lyset i kabinen tænder 10 sekunder når bilen låses op.
Som en Club-version, kom den fra fabrikken med grøntonede ruder, soltag, sports stålfælge, tågebaglygte, sidebeskyttelseslister og analogt ur i midterkonsol. Jeg har ydermere de originale salgsbrochurer og lidt papirer på bilen.
- Originalt centrallåsesystem (også kabelføring!) som er fjernbetjent med et eftermarkedsmodul
- 3-eget GT sportsrat.
- Stænkklapper ved alle hjul
- Lys i handske- og bagagerum samt 12V stik/cigartænder.
- Loftslampe med kortlamper og forsinket slukning. Koblet til centralåsen, så lyset i kabinen tænder 10 sekunder når bilen låses op.
Som en Club-version, kom den fra fabrikken med grøntonede ruder, soltag, sports stålfælge, tågebaglygte, sidebeskyttelseslister og analogt ur i midterkonsol. Jeg har ydermere de originale salgsbrochurer og lidt papirer på bilen.
Styrker ved bilen
Meget pålidelig bil som er billig at eje. De fleste sliddele er efterhånden udskiftet, så der er ingen forestående reparationer.
Svagheder ved bilen
Karburatoren har drillet en del i løbet af mine 5 års ejerperiode, og nogen racer bliver den aldrig.
Bemærkninger
Dette er en af de få Kadetter, der med rette kan beskrives med ordet ”velholdt” – modsat den gennemsnitlige danske Kadett desværre. Langt de fleste eksemplarer af denne model har desværre lidt under ejere, som mistede interessen for at passe på deres bil, da den efter 3-4 år ikke længere kunne betegnes som ny.
Jeg var heldig at finde dette eksemplar i Sønderborg, hvor den har kørt 119.000 km i samme familie, siden den første gang fik plader på 23. oktober 1987. Først med en mand, der ejede den til 1991, og senere har en kvinde overtaget den. Hun har desværre har afleveret de originale MZ-plader i april 2009, hvorefter jeg købte bilen. Selvom den er registreret første gang i 1987, så er den ifølge stelnummeret en 1988 model.
Kadetten er som sagt rigtig velholdt. Dette bekræftes af, at begge de to originale nøgler til bilen aldrig er blevet brugt. I stedet har man fået lavet en ekstra nøgle – hos Opel naturligvis – til normalt brug. Med i købet fulgte også en original Opel lakstift, som tidligere ejere nøjsomt har udbedret de få stenslag bilen har, med. Servicehæfte, instruktionsbog og diverse reklamer fra købet af bilen, fik jeg også med.
Alligevel har jeg poleret lakken op med maskine, og givet den beskyttende lakforsegling og Carnauba voks. Kunststofdele er blevet gen-farvet med speciel plastic-farve i den originale antracit farve, da det er en permanent løsning i stedet for diverse vinylmakeup produkter. Interiøret er gjort lettere rent, selvom det nærmest allerede var klinisk perfekt ved købet. Motorrummet derimod trængte gevaldigt til vask, men står nu ganske fint.
Jeg har købt bilen til daglig transport, da jeg allerede har en anden Kadett E hentet i Tyskland, som er i endnu bedre stand end denne. Det har længe været mit ønske at skåne den for hverdagskørsel, så da denne var til salg, købte jeg den. Men derfor bliver den selvfølgelig stadig passet godt på, i de tidligere ejeres ånd.
9/2012:
Kadett'en er blevet synet og godkendt. Det kostede nye langsgående bremserør, reparation af rusthul i HB inderskærm og i bunden under pedalerne, samt en ny-renoveret bagbro med Powerflex bøsninger og nye Monroe Reflex dæmpere. Nu skulle den gerne være klar til de næste år på vejene.
8-9/2013
Komplet udskiftning af de originale paneler, epoxybehandlet inden på-svejsning. Forreste støddæmpere og tårnlejer udskiftet samt fjedre og fjederben lakeret.
8/2014
Igen er Kadett'en blevet synet. Denne gang i første forsøg, og helt uden anmærkninger. Synsmanden mente endda slet ikke det var nødvendigt at finde hammeren frem, så der blev ikke banket. Alle bøsninger i undervogn for, samt bære- og styrekugler er blevet udskiftet. Derudover er bremser blevet renset og der er lavet service med nye originale Bosch tændingsdele.
10/2015:
Dette år har det ikke været nødvendigt at foretage mig ret meget, da jeg efterhånden er igennem at have udskiftet alle sliddele. De forreste bremserskiver og klodser mangler. Nye ATE er indkøbt, men monteres først inden syn næste år. Kilometertælleren siger efterhånden 161.000, og Kadetten kører stadig som den skal. En anden Kadett GT er indkøbt, så jeg har nye små-projekter at gå i krig med.
09/2016
Endnu engang var Kadett'en forbi synsmanden. I denne omgang blev det desværre ikke til godkendelse i første forsøg, da den gamle reparation under pedalerne viste sig at være lavet oven på andet rustent plade. Denne gang udbedret ved autoriseret Opel-værksted med specifik orientering om at lave et stykke arbejde der kan holde. Bremserne for, samt bremseslanger og rør er udskiftet med nye ATE. Kadett'en har det meste af 2016 ageret pendlerbil fra Jylland til Fyn, 250 km dagligt. Det betyder også at km-tallet i skrivende stund er helt oppe på 190.000. Den bliver vedligeholdt efter alle kunstens regler, men det kan selvfølgelig ses at den bliver flittigt brugt.
09/2017
Kadett'en kørte som dagling pendlerbil indtil juni, hvor den blev afløst af min Caravan. Den nåede at runde 204.000 km inden da, men har siden primært holdt stille i min carport siden. Den er stadig registreret og kommer nu primært ud at køre hyggeture når vejret er til det. Jeg overvejer dog hvorvidt den skal afmeldes og opmagasineres.
9/2018.
I dag bestod Kadett'en sit periodesyn nummer 5 i min ejerperiode, første gang og uden anmærkninger. Det bliver samtidig starten på en tilværelse med status som veteran. Da jeg ikke benytter bilen dagligt længere og kun har kørt godt 2.000 km i den det sidste år, har jeg ladet bilen registrere som veteran i forbindelse med sit syn. Det har kostet to nye tandstangsmanchetter og rensede bremser. Derudover fik den over sommeren skiftet toppakning, hydrauliske løftere, paraplyer, simmerringe ved knastaksel, bundkar og pakning samt diverse småting og lakeret blokken.
9/2019:
Det er ikke blevet til mange km i det forgangne år. Den har vikarieret for min Caravan mens denne fik skiftet skærmkanter. Desværre begyndte motoren at vise træthedstegn og har endeligt givet op i sommeren 2019. Jeg er ikke sikker på årsagen, men 2 cylindre mangler kompression og tænder ikke. I 2020 planlægger jeg at lægge en 16SV motor i den fra mit lager, da tiden endnu ikke er moden til at give Kadett'en den store omgang som den efterhånden godt kunne bruge, og derved samtidig hovedrenovere den originale 13S motor.
8/2020:
Den midlertidige 16SV motor er nu ilagt og Kadett'en bliver igen bevæget en smule. - Hvor har jeg ubevidst savnet soltaget i sommervejret. Km-stand 206.800. 16SV'eren og den tilsvarende tungere gearkasse giver lidt bedre mulighed for at følge den moderne trafik og køre på motorvej uden for mange omdrejninger. Faktisk en dejlig motor der passer godt til Kadett'ens størrelse og trods 3 års stilstand (... og et par års mislighold ved forrige ejer), fik jeg let liv i den med blot nogle nye tændrør og tændkabler.
4/2023
Bremsekalibre renoveret og bremsevæske skiftet. Afdækkede behov for rustreparation i begge inderskærme foran. Generelt trænger den til en renovering efterhånden. Bund og vanger er fine, men den kluntede udskiftning af panelerne jeg fik lavet mens jeg var fattig studerende, utæt soltag og tankmåler samt en efterhånden træt lak betyder at Kadett'en er et godt stykke fra sit glansbillede. Mekanisk er den dog i god form, og vikarierer stadig fra tid til anden for min Caravan.
Stemmer og udfordringer vil jeg gerne frabede mig
Jeg var heldig at finde dette eksemplar i Sønderborg, hvor den har kørt 119.000 km i samme familie, siden den første gang fik plader på 23. oktober 1987. Først med en mand, der ejede den til 1991, og senere har en kvinde overtaget den. Hun har desværre har afleveret de originale MZ-plader i april 2009, hvorefter jeg købte bilen. Selvom den er registreret første gang i 1987, så er den ifølge stelnummeret en 1988 model.
Kadetten er som sagt rigtig velholdt. Dette bekræftes af, at begge de to originale nøgler til bilen aldrig er blevet brugt. I stedet har man fået lavet en ekstra nøgle – hos Opel naturligvis – til normalt brug. Med i købet fulgte også en original Opel lakstift, som tidligere ejere nøjsomt har udbedret de få stenslag bilen har, med. Servicehæfte, instruktionsbog og diverse reklamer fra købet af bilen, fik jeg også med.
Alligevel har jeg poleret lakken op med maskine, og givet den beskyttende lakforsegling og Carnauba voks. Kunststofdele er blevet gen-farvet med speciel plastic-farve i den originale antracit farve, da det er en permanent løsning i stedet for diverse vinylmakeup produkter. Interiøret er gjort lettere rent, selvom det nærmest allerede var klinisk perfekt ved købet. Motorrummet derimod trængte gevaldigt til vask, men står nu ganske fint.
Jeg har købt bilen til daglig transport, da jeg allerede har en anden Kadett E hentet i Tyskland, som er i endnu bedre stand end denne. Det har længe været mit ønske at skåne den for hverdagskørsel, så da denne var til salg, købte jeg den. Men derfor bliver den selvfølgelig stadig passet godt på, i de tidligere ejeres ånd.
9/2012:
Kadett'en er blevet synet og godkendt. Det kostede nye langsgående bremserør, reparation af rusthul i HB inderskærm og i bunden under pedalerne, samt en ny-renoveret bagbro med Powerflex bøsninger og nye Monroe Reflex dæmpere. Nu skulle den gerne være klar til de næste år på vejene.
8-9/2013
Komplet udskiftning af de originale paneler, epoxybehandlet inden på-svejsning. Forreste støddæmpere og tårnlejer udskiftet samt fjedre og fjederben lakeret.
8/2014
Igen er Kadett'en blevet synet. Denne gang i første forsøg, og helt uden anmærkninger. Synsmanden mente endda slet ikke det var nødvendigt at finde hammeren frem, så der blev ikke banket. Alle bøsninger i undervogn for, samt bære- og styrekugler er blevet udskiftet. Derudover er bremser blevet renset og der er lavet service med nye originale Bosch tændingsdele.
10/2015:
Dette år har det ikke været nødvendigt at foretage mig ret meget, da jeg efterhånden er igennem at have udskiftet alle sliddele. De forreste bremserskiver og klodser mangler. Nye ATE er indkøbt, men monteres først inden syn næste år. Kilometertælleren siger efterhånden 161.000, og Kadetten kører stadig som den skal. En anden Kadett GT er indkøbt, så jeg har nye små-projekter at gå i krig med.
09/2016
Endnu engang var Kadett'en forbi synsmanden. I denne omgang blev det desværre ikke til godkendelse i første forsøg, da den gamle reparation under pedalerne viste sig at være lavet oven på andet rustent plade. Denne gang udbedret ved autoriseret Opel-værksted med specifik orientering om at lave et stykke arbejde der kan holde. Bremserne for, samt bremseslanger og rør er udskiftet med nye ATE. Kadett'en har det meste af 2016 ageret pendlerbil fra Jylland til Fyn, 250 km dagligt. Det betyder også at km-tallet i skrivende stund er helt oppe på 190.000. Den bliver vedligeholdt efter alle kunstens regler, men det kan selvfølgelig ses at den bliver flittigt brugt.
09/2017
Kadett'en kørte som dagling pendlerbil indtil juni, hvor den blev afløst af min Caravan. Den nåede at runde 204.000 km inden da, men har siden primært holdt stille i min carport siden. Den er stadig registreret og kommer nu primært ud at køre hyggeture når vejret er til det. Jeg overvejer dog hvorvidt den skal afmeldes og opmagasineres.
9/2018.
I dag bestod Kadett'en sit periodesyn nummer 5 i min ejerperiode, første gang og uden anmærkninger. Det bliver samtidig starten på en tilværelse med status som veteran. Da jeg ikke benytter bilen dagligt længere og kun har kørt godt 2.000 km i den det sidste år, har jeg ladet bilen registrere som veteran i forbindelse med sit syn. Det har kostet to nye tandstangsmanchetter og rensede bremser. Derudover fik den over sommeren skiftet toppakning, hydrauliske løftere, paraplyer, simmerringe ved knastaksel, bundkar og pakning samt diverse småting og lakeret blokken.
9/2019:
Det er ikke blevet til mange km i det forgangne år. Den har vikarieret for min Caravan mens denne fik skiftet skærmkanter. Desværre begyndte motoren at vise træthedstegn og har endeligt givet op i sommeren 2019. Jeg er ikke sikker på årsagen, men 2 cylindre mangler kompression og tænder ikke. I 2020 planlægger jeg at lægge en 16SV motor i den fra mit lager, da tiden endnu ikke er moden til at give Kadett'en den store omgang som den efterhånden godt kunne bruge, og derved samtidig hovedrenovere den originale 13S motor.
8/2020:
Den midlertidige 16SV motor er nu ilagt og Kadett'en bliver igen bevæget en smule. - Hvor har jeg ubevidst savnet soltaget i sommervejret. Km-stand 206.800. 16SV'eren og den tilsvarende tungere gearkasse giver lidt bedre mulighed for at følge den moderne trafik og køre på motorvej uden for mange omdrejninger. Faktisk en dejlig motor der passer godt til Kadett'ens størrelse og trods 3 års stilstand (... og et par års mislighold ved forrige ejer), fik jeg let liv i den med blot nogle nye tændrør og tændkabler.
4/2023
Bremsekalibre renoveret og bremsevæske skiftet. Afdækkede behov for rustreparation i begge inderskærme foran. Generelt trænger den til en renovering efterhånden. Bund og vanger er fine, men den kluntede udskiftning af panelerne jeg fik lavet mens jeg var fattig studerende, utæt soltag og tankmåler samt en efterhånden træt lak betyder at Kadett'en er et godt stykke fra sit glansbillede. Mekanisk er den dog i god form, og vikarierer stadig fra tid til anden for min Caravan.
Stemmer og udfordringer vil jeg gerne frabede mig
Opel Kadett E-CC 1.3S Club
okt 2014
Følger: 139 Følgere: 33 Biler: 8 Svar: 5
aug 2004
Følger: 65 Følgere: 64 Biler: 2 Emner: 2 Svar: 64
nov 2008
Følger: 18 Følgere: 12 Biler: 11 Emner: 15 Svar: 68
jul 2009
Følger: 83 Følgere: 97 Biler: 7 Emner: 122 Svar: 315
feb 2007
Følger: 26 Følgere: 25 Biler: 2 Emner: 19 Svar: 78
Jeg kan godt forstå du ikke sælger den, men man havde jo lov at håbe
feb 2007
Følger: 26 Følgere: 25 Biler: 2 Emner: 19 Svar: 78
apr 2007
Følger: 84 Følgere: 82 Biler: 9 Emner: 32 Svar: 145
når du engang vil af med den, så smid en besked kunne godt finde på at købe den så
jan 2006
Følger: 22 Følgere: 20 Biler: 6 Emner: 18 Svar: 67
hvor meget skulle der til for at monter speedometer med omdrejningstæller?
apr 2007
Følger: 84 Følgere: 82 Biler: 9 Emner: 32 Svar: 145
kom med en evt pris hvis det skulle være
er selv kadettet freak, synes bare ikke de er til a finde i ordentlig stand
Fik en 1,3s a min mormor som desværre ikke kunne klare et syn til, da den bare havde stået i hendes garage uden a blive brugt, og var bare gået mere og mere til. der skulle ofres/laves for meget på den til jeg kunne, da jeg heller ikke har noget sted a stå med tingene da jeg bor i lejlighed har dog en bette garage, men den er ikke et muligt værksted
apr 2007
Følger: 84 Følgere: 82 Biler: 9 Emner: 32 Svar: 145
er det en du vil a med?
jan 2003
Følger: 19 Følgere: 25 Biler: 12 Emner: 37 Svar: 656
Rart at se at nogen går så højt op i Kadett E! De bliver snart sjældne så pas godt på den. Tak for de pæne ord om min Monza...
feb 2009
Følger: 59 Følgere: 55 Biler: 5 Emner: 5 Svar: 18
hold da op den står godt nok flot!!!!
okt 2003
Følger: 13 Følgere: 13 Biler: 3 Svar: 1
Ja den er fin den skulle bare have være vinter bil men nu bliver den lavet her næste vinter er det planen din kadett ser også godt ud pas på den dem er der jo heller ikke for mange af
jul 2008
Følger: 32 Følgere: 31 Biler: 1 Emner: 13 Svar: 28
ja den er vidst meget sjælden i 1.8GT og det er endda den orginale GT. den blev malet for 2år siden af tidligere ejer. og ja den skal have en vask og en polering.. den er lidt men ikke så meget støvet på billederne..
jul 2008
Følger: 32 Følgere: 31 Biler: 1 Emner: 13 Svar: 28
men det er godt nok os en meget velholdt kadett du har dig giver lige en høj for den
jul 2008
Følger: 32 Følgere: 31 Biler: 1 Emner: 13 Svar: 28
ja det ved jeg godt den er meget mere sjælden end en gsi . vil os passe på den. og nej der skal ikke altmuligt plastic pis på den har os fået a vide a mange den skal jeg passe på
jul 2005
Følger: 84 Følgere: 78 Biler: 9 Emner: 25 Svar: 951
Joo mener at du kunne få den fra 92 og til med 95 som min den er. Men vil stadig mene at en 100hk se er bedre end de der øko motore. den gamle Astra kom der en 1.4se med 82 hk i den gik os rigtig godt
jul 2005
Følger: 84 Følgere: 78 Biler: 9 Emner: 25 Svar: 951
du kan tro det er en dejlig motor sådan en se maskine. kan ik forstå de har lavet de der NZ for de går langt fra lige så godt. Men ja self kan man se at den ik er ny mere bilen men den står stadig flot i forhold til mange andre af de der Astraer gør
jul 2005
Følger: 84 Følgere: 78 Biler: 9 Emner: 25 Svar: 951
Ja sådan har jeg det heller en mindre og ældre bil som er fin
Tja den runder da snar de små 300 tusind
Men er købt at en ældre mand som der har passet godt på den
jul 2005
Følger: 84 Følgere: 78 Biler: 9 Emner: 25 Svar: 951
Er et fryd for øjet at se sådan en Kadett i den stand jeg savner helt min den gamle nu..
jun 2009
Følger: 107 Følgere: 105 Biler: 11 Emner: 90 Svar: 311
Og hvor er den uhyggeligt flot veldholdt !
jun 2009
Følger: 107 Følgere: 105 Biler: 11 Emner: 90 Svar: 311
det vil jeg lige sige videre .
Ja Vinyl gør meget , ved det godt , men vejret har ikke været til at man kunne smøre den ind i det , og den er muligvis solgt , så derfor vil vi ikke gøre så meget ved den igen (:
Din er godt nok lækker , har været inde at se den før , men smuttede hurtigt igen (: Men lækker vogn !
jun 2009
Følger: 99 Følgere: 96 Biler: 6 Emner: 96 Svar: 1.220
hehe okay..
- bremser osv bliver skiftet alligevel.. men så har man da en god undskyldning for at lige trille en tur
jun 2009
Følger: 99 Følgere: 96 Biler: 6 Emner: 96 Svar: 1.220
Ja, synes ikke rigtigt jeg kan finde nogle 5 dørs her på Bg..
- Men jo den er super svær at holde fingrene fra. fordi den går bare skide godt.
jun 2009
Følger: 99 Følgere: 96 Biler: 6 Emner: 96 Svar: 1.220
Lækker Kadett !
maj 2006
Følger: 653 Følgere: 646 Biler: 12 Emner: 17 Svar: 2.149
hvor er den lille 1.3sport dog fin.
Rigtig flot.
Djarnis
sep 2007
Følger: 30 Følgere: 28 Biler: 4 Emner: 289 Svar: 1.050
rigtig flot kadett tjek evt min elsker når di næsten er helt originale
nov 2003
Følger: 46 Følgere: 44 Biler: 9 Emner: 244 Svar: 965
hvor er den flot 8p... er helt vild med det syge design opel har formået at få frem i dette pragteksemplar af et køretøj... bare linjerne i den kan tvinge enhver vw-person i knæ... INTET slår sån en smuk opel... kræs for kendere... =)
sep 2007
Følger: 87 Følgere: 83 Biler: 7 Emner: 141 Svar: 598
Det var dog helt vildt et resultat bare efter varmepistolen! Må lige høre en af mine kammerater om de ikke har en.
Og tak for info
sep 2007
Følger: 87 Følgere: 83 Biler: 7 Emner: 141 Svar: 598
Mange tak, og ja jeg håber da det kommer til at hjælpe på den gamle tøs der. Jeg takker også mange gange for rådet.. - Men hvad koster sådan noget sprøjt, og hvor kan mn købe det?
sep 2007
Følger: 87 Følgere: 83 Biler: 7 Emner: 141 Svar: 598
Den er jo super flot efter den er poleret! Jeg skal selv have poleret min, når vi kommer så langt, glæder jeg mig godt nok også til!
Men anyways.. Kan se din bil lig er kommet ind, så selvfølgelig - Velkommen ombord!
Forresten.. Sebastian B - You got a point!
dec 2006
Følger: 126 Følgere: 226 Biler: 17 Emner: 56 Svar: 1.167
Enormt lækker Kadett!
God profil og rigtig gode billeder!
Tjek min Kadett ;D
maj 2007
Følger: 5 Følgere: 16 Biler: 3 Emner: 6 Svar: 447
Tak til de folk der lukkede den ind!
Dr Fritz Indra: Det er en gammel historie, og jeg har aldrig hørt andre forklaringer, så jeg var nærmest sikker på det hang sådan sammen. Min anden Kadett er netop en 13N, og kan køre på oktan 92.
Sebastian B: Jeg synes ikke der er så meget ved at vise noget halvt frem, man kan lige så godt gøre det ordentligt. Tak for velkomsten.
okt 2007
Følger: 11 Følgere: 9 Biler: 6 Emner: 247 Svar: 2.518
VELKOMMEN IGEN
maj 2007
Følger: 5 Følgere: 16 Biler: 3 Emner: 6 Svar: 447
Kristian P: Jeg var godt klar over det ville blive svært med en Kadett, der oven i købet også er standard.
Det er da noget af et projekt du har gang i med Corsaen. Mine hænder er slet ikke skruet godt nok på, til sådan noget. Men de kan virkelig blive sprøde de Corsa A'ere.
TruckerBenny A: Godt nok, det var lige det bedste jeg kunne udfylde manglen med..
Tilmeldt:
feb 2004
Følger: 101 Følgere: 93 Biler: 3 Emner: 402 Svar: 5.771
Nej det er okay det er jo din bil som er fokus man ser jo ikke meget af den anden
maj 2007
Følger: 5 Følgere: 16 Biler: 3 Emner: 6 Svar: 447
Jesper H: Det kan du tro, såvidt muligt i hvert fald.
jun 2007
Følger: 56 Følgere: 54 Biler: 2 Svar: 7
Velkommen til!! Rigtig fin kadett.. fatter slet ikke hvorfor der er nogen der afviser den.. Synes den er meget federe/retro end en riskoger med T-hansen fælge.. *lol*
Tjek evt. min Corsa - projekt.. fotoalbum
Tilmeldt:
feb 2004
Følger: 101 Følgere: 93 Biler: 3 Emner: 402 Svar: 5.771
Det er også synd især med sådan en perfekt profil som den du har her
jan 2008
Følger: 9 Følgere: 10 Biler: 3 Emner: 17 Svar: 111
Hold den nu original...
maj 2007
Følger: 5 Følgere: 16 Biler: 3 Emner: 6 Svar: 447
Jeg takker fortsat til folkene der giver den en chance.
Tilmeldt:
feb 2004
Følger: 101 Følgere: 93 Biler: 3 Emner: 402 Svar: 5.771
Det var bedre
feb 2008
Følger: 27 Følgere: 25 Biler: 3 Emner: 21 Svar: 34
fuck en lækker kadett :=) jeg har også en Opel Kadett E 1,2 S
Tilmeldt:
feb 2004
Følger: 101 Følgere: 93 Biler: 3 Emner: 402 Svar: 5.771
Du har mere end en bil i denne oprettelse
jul 2005
Følger: 5 Følgere: 4 Biler: 1 Emner: 1 Svar: 1
jeg kan ik sætte en finger på noget ud over den ville bliver super sprød med nogle store sutsko på
nov 2003
Følger: 186 Følgere: 186 Biler: 13 Emner: 140 Svar: 1.904
til en gammel sønderborg kadett den er godt nok velholdt
maj 2007
Følger: 5 Følgere: 16 Biler: 3 Emner: 6 Svar: 447
okt 2005
Følger: 70 Følgere: 64 Biler: 8 Emner: 14 Svar: 19
Velkommen med det fine kadett ... tjek evt. mon vectra a ?
maj 2007
Følger: 5 Følgere: 16 Biler: 3 Emner: 6 Svar: 447
Der er 20 billeder, taget med Eos 450D og bilen i fokus uden reklame. Jeg vil vove at påstå teksten er 4-5 gange mere fyldig, end gennemsnittet herinde.
Hvad gør jeg forkert?
jul 2005
Følger: 84 Følgere: 78 Biler: 9 Emner: 25 Svar: 951
En rigtig fin Kadett må jeg sige