{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter

Toyota supra mk4 (DIAMOND) 1994

41.312 visninger | Oprettet:
Bedømmelse

Du kan først stemme, når din egen bil er oprettet og stemt ind. Opret din egen bil

boytoy  *
Mand | 79 år | Oprettet: 23. feb 2006


Toyota supra mk4 (DIAMOND)

Årgang:
1994
Motor:
• 2JZ-GTE – Twin Turbo 3,0 række 6 2.998 Kubik
• Lakeret ventildæksel med flash airbrush
• 2 dæksler lakeret og airbrushet med diamant-temaet
• Alle låg og dæksler i motorrummet er lakeret
• Lakerede spændebånd til luftfiltersystemet
• Lakerede skruer, bolte m.v.
• Lakeret tårnstiver
• Elektropoleret plade der ligger over køleren og låsesystemet. Hentet i USA
• Lakeret motorhjelmsholder
• Stor intercooler monteret
• Diverse silikoneslanger, samlinger m.v. tilhørende
• Rustfrit udstødningssystem 3” hele vejen mener jeg.
Hestekræfter
nok men der skulle gerne komme en del flere til. motor er næste projekt på bilen.
Fælge
Dæk
for er det 275-35-18

bag er det335-35-18

Undervogn
hks justerbar i højde og hårdhed
Bilstereo
(komplet Kicker)

• 2 sæt komponentsæt 6 ½” med diskant (1 sæt i hver dør)
• 1 sæt komponentsæt 5 ¼” med diskant (1 bygget i midterkonsol og en bygget op i bagklappen sammen med de 2 diskanter)
• 1 sæt 6”x9” højtaler (En bygget i hver dør)
• Eonon Headunit 2-din med dvdafspiller og 7”skærm
• 6 stk. 7” dvd-skærme bygget ind rundt omkring i bilen (3 stk bygget ind i den store midterkonsol, 1 bygget i bagagerummet , 2 stk. bygget ind under sideruderne.
• 1 stk. 10,4” dvd-skærm bygget i den store midterkonsol
• 2 stk. monster store 15” subwoofere i bagagerummet
• 2 stk. basporte
• Tonsvis af kabler, fordelerblokke m.v
• Et stk. Exide Maxxima Gel-tørcelle batteri bygget ind i bagagerummet
• Strømfordeler/vekselboks bygget i motorrummet.
Styling
• Abflug S900 komplet bodykit – Dele af dette sæt er indkøbt og skåret i stykker, udviddet og opbygget på bilen i det meget specielle look. Sideskørterne og de mange vulgære ting på bilens forende og sider, bilen er customlavet direkte på bilen i specielt vandfast skum.
• 18” chromfælge – mrk. ?????
• 18” dæk, for størrelse ???/??/?? og bag 335/25/18
• Ganador sidespejle, hvor der er blevet lavet dioder som sideblink på siden. I stedet for de originale sideblink, der er helt fjernet.
• Forkofanger ændret med ”horn og store luftindtag i siden” custombygget ud fra den originale kofanger
• Bagkofanger og sideskørter bygget direkte ind i karrossen og fuldspartlet med masser af vulgære detaljer
• Spacer
• Dørhåndtag udspartlet
• Stor glasfiberspoiler fjernet og udspartlet.
• Div emblemer fjernet og udspartlet i bagklappen.
• Sprinklerdyse fjernet og udspartlet
• Bagrudevisker fjernet og udspartlet
• Original elantenne fjernet
• Små blinklys monteret i forkofanger sammen med nogle meget små positionslys/kørelys
• Stor diamant airbrushet på motorhjelmen, customdesignet til bilen – lavet af www.capper.dk
• Alugitter lakeret og bygget ind i bagenden til at skjule tanken bagfra.
• Stor spoiler fjernet og huller i bagklappen svejst og spartlet ud.
Interiør
• Da bilen kom til Danmark lignede den en bøssebar indvendigt. Sort originale farver på instrumentbordet, dørhåndtag osv. Med lilla, blå og hvide dørsider i alcantare, dele af instrumentbordet, de 2 handskerum bl.a. var hvide og lilla og blå også, og andre del i bilen var også i disse skrækkelige alcantarfarver. Og alcantaret var limet så godt fast, at det tog en krig bare at få det pillet af og renset ned til den originale overflade, for derefter endnu engang at slibe og rense det ned, så det var helt klar til lakering.
• Hele kabinen, ALT på nær luftdyser er renset, slebet ned osv. Inden lakering. Flere af tingene måtte gøres over 3-4 gange grundet alt det lim fra alcantaraen havde siddet så godt fast.
• Instrumentbordet lakeret, så strukturen i vinylen er bibeholdt, så det passer til strukturen i læderet på dørsider, gulvtæppe, sæder m.v.
• Alle løsdele i instrumentbordet, dvs. pladen hvor i alle knapper sidder, plaststykket rundt om instrumenteringen, rundt om gearknoppen, armlæn og midterkonsollen er lakeret perlemorshvid.
• Låget i midterkonsollen er monteret med et stk. 5 ¼” Kicker højtaler
• Det originale askebæger bag gearstangen er udspartlet og her er indbygget BOOST-ur i stedet.
• Alle lakerede dele fra C-stolpen og fremad mod forruden er lakeret således, at man stadig kan se strukturen i vinylet. Det er fuldt bevidst for at bibeholde matchen til læderet.
• Fra c-stolpen og bagud er alt synligt originalt plast/vinyl fuldtspartlet og helt glat matchende til anlægget i glasfiber m.v. GENNEMTÆNKT DETALJE MANGE IKKE SER, men det er planlagt til mindste detalje.
• Dørsider bygget op over de originale dørsider. Alt i glasfiber. 2 stk. 6 ½” Kicker højtalere og 2 stk. tweetere samt et stk. 6”x9” Kicker højtalere hver dør. Det er meget i en supra dørside, der godt nok er stor originalt, men alligevel grundet div. Armlæn, kontorlknapper m.v. ikke overlader meget plads at bygge på. Og efterfølgende er dørsiderne beklædt med det fineste hvide læder.
• Himlen er beklædt med hvidt læder med syninger, der hvor solskærmene originalt var. Disse blev fjernet for at lave en mere clean top. Samt for at kunne få plads til en stor flot og markant syning rundt i kanten.!!! )gen en flot detalje, der udstråler luksus
• Elbetjent førersæde
• Begge forstole beklædt med hvidt læder
• Bagsædet er customopbygget med nakkestøtte, Dette er ikke normalt i en supra MK IV. Normalt kan man ligge bagsæderne ned i en supra, men det har man valgt ikke at lave i denne, da man designede sæderne i englang, og det har ikke været helt let at montere den store ICE-installation mht. kabelføring, ekstra batteri, sikringsholdere m.v., hvor man ofte kommer til disse ting ved at ligge bagsæderne ned og skjuler tingene herinde bag
ved, derfor er lette at komme til. MEN IKKE HER. HER SKAL MAN TIL ALT OVEN FRA, DVS. UNDER FORSTÆRKERNE. Det kan godt gå hen og blive lidt irriterende i længden. Det kræver ”sniger-hænder” at tilslutte nye ting, fx den nye centerkonsol over bagsæderne. 
• Sidebeklædningerne, A, B og C stolperne er lakeret perlemorshvide med lilla effekt
• Indsatsen i sidebeklædningerne ved bagsæderne, hvor der originalt sidder en højtaler, er ombygget til at indeholde en 7” dvdskærm, og selve indsatsen er beklædt med hvidt læder.
• Indstigningslisterne og kabelskjulerdækslet på indvendig side over gulvtæppet er også lakeret perlemorshvide med den fede lilla effekt.
• De dele der er forblevet sorte i kabinen, er forblevet det BEVIDST, for at lave lidt kontrast til alt det hvide, så detaljerne bliver ekstra fremhævet.
• Hele instrumentbordet har været ude, er blevet renset af og slebet ned og lakeret perlemorshvid.
• Den store midterkonsol er bygget op i glasfiber og er bygget 100% efter Mr. Demons design og er 100 % PASKRAM OVERALT. Her er bygget 4 stk. dvd. Skærm og et NOS, purgeanlæg ind samt et digitalt voltmeter.
• Cruiseciontrol
• Boostur bygget ind bag gearstang, hvor der før var askebæger.
Ekstra tilbehør
Komplet Magicar alarm, der kan alt undtagen at lave kaffe 
• Doorpoppers i begge døre,
• Skjult antenne
• Cruisecontrol
• Div. Styringer til turbo, osv.
• gps/satelit overvågning
Styrker ved bilen
Svagheder ved bilen
Bemærkninger
Vundne 1 pladser:
Fast and Furius car show Best Interio 2009
Flotteste bil Extreme Meet ( Esbjerg ) 2009
Flotteste bil Mega Meet ( Esbjerg ) 2009
People Choice Mega Meet (Esbjerg) 2009
Flotteste ICE Mega Meet (Grindsted) 2009
Flotteste bil Mega Meet (Grindsted) 2009
Flotteste kabine Demon day 2009
Flotteste ICE Demon day 2009

Vundne 2 pladser:
Demon Ice ( åben hus ) 2008
Supra klassen (Visby) 2009

Vundne 3 pladser:
Fast and Furius car show Best Ice 2009
Fast and Furius car show Best Asian 2009

DFB: 2009
Best ICE
Most Extreme
5.plads i det hele
4. plads people choice

folkene bag bilen:

demon-ice
capper
jocksbilimport
knautosadelmageren


EN SPECIEL STOR TAK
En meget stor tak til lars fra demon ice der er hoved personen bag dette vilde projeckt og kommet med mange af de vilde ider til bilen. Manden laver det sygeste arbejde og det flotteste arbejde jeg har set alt er pas kram og snor lige.

ALT PÅ BILEN ER BYGGET I HÅNDEN INTET ER KØBT IND LIGE FRA SKØRTESÆTTET TIL MIDTERCONSOL MED NOS KIT ER STARTET MED EN LILLE TRÆSKABELON OG BLEVET TIL DET DU SER HER.

DETALJE:
MAN SKAL KIGGE MEGET GODT EFTER FOR DE MANGE DETALJE SOM FRK. LINJE I SKØRTESÆTTET PASSER MED LINJE PÅ HØJTALER OG BASSER. TÆNDERNE I FORKOFANGEREN ER KØRT IND PÅ CONSOLDEN OG DE BLØDE FORMER FRA FORKOFANGEREN ER PÅ SIDEN AF CONSOLDEN...

HÅBER I TAGER GODT I MOD DEN DA DET ER EN DRENGE DRØM FOR MIG DER ER VED AT KOMME TIL LIVE.

AFVISER I ELLER GIVER EN DÅRLIG STEMME SÅ KOM ENDELIG MED KRITIK DA KRITIK ALTID ER GODT SÅ MAN KAN FORBEDRE.

så er den kommet hjem fra sidste træf og er stillet i hi så der kan komme nye tanker om hvad der skal ske med den så den kan komme igen til næste år:-)

jeg takker for en kanon fed sæson og tuind tak for denmegen ris og ros der er kommet. :-)


NO FUCKING SPONSER

Vil du se flere Toyota supra mk4 (DIAMOND) til salg? Andre Toyota eller bare andre brugte biler?
Kommentér på:
Toyota supra mk4 (DIAMOND)
Annonce