{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter

Fiat 127 a Berlina (Vittorio) 1976

11.270 visninger | Oprettet:
Bedømmelse

Du kan først stemme, når din egen bil er oprettet og stemt ind. Opret din egen bil

Niels M.C .
Mand | 54 år | Oprettet: 24. sep 2003


Fiat 127 a Berlina (Vittorio)

Årgang:
1976
Motor:
100GL.000 = 4 cylindret vandkølet rækkemotor, med sideliggende kædetrukket knastaksel.
Boring: 65 mm. Slaglængde: 68 mm. Slagvolumen: 903 ccm.
Hestekræfter
Effekt: 47 hk. ved 6.200 o/min
Drejningsmoment: 6.3 kgm. ved 3.500 o/min.
Vægt/effektforhold: 15 kg/hk.
Fælge
Originale 13" stålfælge, med halvdækkende chromhjulkapsler.
Dæk
135/80-13" Uniroyal.
Undervogn
For: McPherson fjederben, med tværsvingarme og krængningsstabilisator.
Bag: Triangelarme med tværliggende bladfjeder.
Bilstereo
Intet endnu, men jeg skal have stort anlæg, med 6x9" højttalere i hattehylden + 6" enheder i dørpaneler/sidepaneler, og så en 12" subwoofer i bagagerummet.......
NARJ! Nu stopper festen altså! Jeg har en original kardanboks, med EN enkelt indbygget højttaler, og så skal jeg i skabet og finde mig en passende Blaupunkt MONO-radio. Og antennen bliver der heller IKKE boret hul til. Da jeg enten benytter mig af en antenneadaptor til elbagruden, eller en aktiv forrudeantenne fra Blaupunkt.
Styling
Behøves ikke.
Interiør
Det er det VILDESTE nappa i rød/orange + Det originale grå/røde måttesæt, så der er der sgu IKKE behov for mere.
Jeg har dog monteret et sportsrat fra en Fiat 128 coupé, da den mindre ratdiameter, gør det noget nemmere for mig (190 cm. høj) at få vognen i 1 gear, uden at mit h. knæ kommer i konflikt med gearstangen! ;-)
Ekstra tilbehør
Bårp Bårp Bårp........ Kofangerhornene, elbagruden og så har jeg monteret et originalt Veglia kølevandstermometer, der passer lige ind i instrumenthuset, der hvor der som standard sidder en fattig rød advarselslampe, der sikkert først lyser, når det er for sent.
Originalt formstøbt kuffertsæt fra Fiat i det vildeste brækfarvede nappa! Men det gør at du får plads til 2 temmeligt store kufferter i bagagerummet, hvor du normalt ville have været nødsaget til at pakke din oppakning i mindre bløde tasker..
Styrker ved bilen
Svagheder ved bilen
Bemærkninger
Denne dejlige Fiat 127 "kom jeg til" at købe/hente i Italien, da jeg blev ramt af Fiat-Feber, efter at have prøvet en tur i don B´s lille 12-7ér, hvor jeg konstaterede at jeg rent faktisk stadig kunne sidde i sådan en lille vogn ;-)
Og da jeg først var blevet ramt af Fiat-Feber, så var jeg ikketil at stoppe igen! Så internettet blev støvsuget for Fiat 12-7 annoncer. Men herhjemme fandt jeg ikke rigtigt noget, der levede op til mine (sikkert alt for højt satte) krav.
Derfor vendte jeg øjnene mod bilens hjemland Italien, hvor rusten ikke hærger på samme måde, som herhjemme. Og sørmé ikke, om denne lille perle, dukkede op på ebay.it.
Men hvordan faén, køber man en bil af en italiener, der ikke taler andet end italiensk?!..... Man IMPROVISERER!
Og jeg kan godt fortælle, at jeg skylder min lokale italienske pizzamand en tjeneste - eller to, efter dette! ;-)
Men jeg fandt da efterhånden ud af, at denne bil nok var værd at gå efter, og fik også forhandlet prisen til et nogenlunde acceptabelt niveau.
Så dukkede næste problem/udfordring op - Hvordan får man bilen hjem? Jeg rIngede efter tilbud hos div. autotransportfirmaer, og fik enten afslag, eller helt horrible priser (15.500 kr. + moms!).
Derfor besluttede jeg mig for, selv at rejse til Italien, og så køre bilen hjem! (tak for selskabet don B - selvom du sov det meste af vejen! ;-) Jeg snød dog lidt, da jeg tog autotoget fra München - Hamburg, hvilket sparede mig for ca. 800 km. så jeg kunne "nøjes" med ca. 900 km. bag rattet i den lille 12-7ér - hvilket også var rigeligt ;-)
Selve handelen var noget af det underligste, som jeg har prøvet (og jeg har sgu efterhånden prøvet lidt). Sælger var plastickirurg, og jeg blev modtaget i han praksis i åbningstiden. Så ind imellem vi gjorde os de største anstrengelser, på ikke at forstå hinanden overhovedet! Så rendte sælger frem og tilbage..... Jeg fandt senere ud af, hvorfor sælger forsvandt hele tiden - Han var nemlig ved af give en patient en ordentlig omgang botox, ind imellem han
handlede bil med mig! ;-)

Årets bil 1972.

D. 4/3-2010. Så blev lille Vittorio told og registreringssynet, og den gik bare glat igennem. Så manglede jeg bare at gå den tunge gang op til Skvat, og finde ud af, hvad registreringsafgiften ville beløbe sig til. (Havde regnet med 4 - 6.000 kr. efter de andre afgiftsfastsættelser på 127 på Skvat´s hjemmeside).... Men vi skal længere ind - Helt ind til Skvat!.... 9.931 kr. ville Skvat sgu have i afgift!.... Så nu er du bange!.... Men vi skal længere ind - Helt ind til Skvat!.... For da jeg opponerede mod afgiftens størrelse, fik jeg bare at vide, at hvis jeg skulle være fræk, så kunne Skvat da bare fastsætte afgiften efter vognens nyværdi = 17.000 kr. i afgift!...... NU ER DU BANGE!..... Og jeg som gik rundt og troede, vi levede i et retssamfund, her i lille Dannevang!.... Men jeg lover at klage Skvat´s afgørelse helt ned i helvede! Og nu ved jeg, hvad en pæn Fiat 127, importeret fra et EU land koster, incl. DK nummerplader - Og det er DYRT!

D. 10/3-2010. Efter at have været til krisepsykolog, og have indtaget en passende mængde lykkepiller, kørte jeg ud til Skvat i Tåstrup, for at betale afgiften, samt købe nummerplader til lille Vittorio = 11.111 kr. For man kan nemlig ikke klage over afgiftsfastsættelsen, FØR man har betalt..... Oog klages - DET skal der sgu!

Vil du se flere Fiat 127 a Berlina (Vittorio) til salg? Andre Fiat eller bare andre brugte biler?
Kommentér på:
Fiat 127 a Berlina (Vittorio)
  •   7. okt 2011 Celica
    Ork, Møller, den står skam allerede på hylden, sammen med en "almindelig" Celica i tidstypisk rød-orange! smiley


  •   10. jul 2011 fiat 127 A?
    Det da sjovt du siger det, for min 127 er fra 78, en mrk 2. Og der står fint på typepladen FIAT 127 A

    Den er da nyere end din ??? fra 81


  •   4. dec 2010 127
    Tror jeg har set en sådan instrument for en del år siden,,,,Ja de sæder er jo meget sjældne i god stand,,så bliver det jo en ret dyr vare.


  •   4. dec 2010 12-7
    Husker godt de ikke helt passer..Jeg søger ikke så meget pt,,men mon ikke jeg finder en der passer til MK 1,,og finder jeg 2 skal du nok få en besked..
    Det instument tror jeg ikke jeg har set før..Hvad står en sådan i ?.


  •   4. dec 2010 12-7
    Ja det er en bil med megen charme.I mine yngere år gjorde jeg meget i 127-128,,så derfor kunne jeg ikke stå for Kylle da hun blev til salg.Hun er i meget god stand,,og jeg har fået lakket diverse steder som trængte på billederne,,har bare ikke fået taget nye,,,men det kommer når det igen bliver forår.Jamen jeg vil da prøve at kontakte den Iveco forhandler.Mangler også et anhænger træk+ kardanbox til radio.Jeg har læst historien om din 12-7,,,,:).Den ser også meget fin ud.


  •   23. okt 2010 .
    Hva har du fået snakket lidt mere med skat??
    Fin 127 du har dig. har også selv en bare ikke i så original stand.


  •   3. jun 2010 Cirkus Skvat..... The NEVERending story....
    Jeg tror sgu liige, jeg tager endnu en svingom, med tante Skvat:


    ----- Original Message -----
    From: Niels Møller Christophersen
    To: SKATemail ; anke-albertslund@skat.dk
    Cc: FDM Juridisk Afdeling
    Sent: Thursday, June 03, 2010 11:52 AM
    Subject: Klage vedr. Afgørelse om værdifastsættelse på min Fiat 127.......


    Jeg tillader mig hermed at klage over den værdifastsættelse, Skattecenter Tåstrup har beregnet på min Fiat 127, da jeg mener at kunne argumentere for, at afgiften er sat for højt. Jeg har tidligere klaget direkte til skattecenteret i Tåstrup, hvor klagen blev afvist, med følgende argumentation:

    Kære Niels Møller

    Det var mig og min kollega Linda Gravesen som fastsætte værdien på din rigtig flotte Fiat. For os er den værdi du har fået en værdi som rimelig lavt - i forhold til bilen unikke vedligerholdelsesstand.

    Ud fra din henvendelse kan vi ikke nedsætte værdien i forhold til afgørelsen.

    Hvis du vil klage over værdien må du gerne give besked og derefter vil jeg videresende klagen til motorankenævnet. Klagevejledningen fremgår af afgørelsen om værdiansættelse.

    Med venlig hilsen
    Jakob S Hansen


    Bilen klagen omhandler, er en Fiat 127 Berlina, 2 dørs sedan, stelnummer 1709974, registreringsnummer DT 73165.

    Afgiften er blevet fastsat til 9.931 kr. hvilket jeg straks opponerede imod, da jeg fik afgiften at vide, af sagsbehandleren på skattecentret i Høje Tåstrup. Netop fordi jeg havde været derude, før jeg importerede vognen, for at få at vide, hvor jeg stod økonomisk, og der fik oplyst (mundtligt), at værdifastsættelsen ville komme til at være i omegnen af det beløb, de andre Fiat 127 var blevet noteret med, på Skat´s hjemmeside, dvs. imellem 5.027 - 5.250 kr. i afgift.

    Jeg fik forklaringen, at bilen var så fin, at jeg skulle være glad for, min bil ikke blev afgiftsberegnet efter nyprisen, som Skat oplyste var 32.738 kr. Jeg har siden slået bilen op i Bilrevyen årgang 1976, og der står bilen opført med en listepris på 27.499 kr.

    Derudover argumenterede skat´s sagsbehandler for afgiftens størrelse, ved at fremhæve bilens gode stand, og han mente bilen fremstod nærmest som ny. Men nu er der ingen biler, med den alder, der fremstår helt som nye..... Indrømmet min bil er flot, men den har fået en skallakering, der ikke helt lever op til fabriksspecifikationer, har lidt kosmetiske fejl i kabine m.v. Og så vidt jeg er orienteret, så giver det kun et fradrag/tillæg på -5/+5% i afgiften, om bilen bliver vurderet til under middel/middel/over middel ved toldsynet.

    Og som sidste argument fra Skat´s sagsbehandler, fremhævede han at min Fiat 127 var en A model, og de Fiat 127, der var værdifastsat på Skat´s hjemmeside, var de nyere B modeller. Sagsbehandleren argumenterede at man jo heller ikke kunne sammenligne en VW Golf 1 og en Golf 2, da Golf 1éren altid ville blive vurderet højere, end en 2ér. Men så er det jeg må undres, da jeg har været inde og se på Skat´s hjemmeside, hvor jeg har gransket lidt, i netop værdifastsættelserne på Golf 1, da det statistiske materiale er stort/større, end på Fiat 127, da der ikke er ret mange Fiat 127 noteret derinde. Jeg fandt følgende biler, der er værdifastsat for nyligt, og som ikke er over 35 år gamle:


    1. VW Golf 1, årg 1975, 1085 ccm, 44.000 km, værdifastsat d. 16/4-2010. Registreringsafgift 9.000 kr. Nypris 35.271 kr. (iflg. Bilrevyen 1975)

    2. VW Golf 1, årg 1978, 1100 ccm, 55.000 km, værdifastsat d. 9/3-2010. Registreringsafgift 5.580 kr. Nypris 56.345 kr. (iflg. Bilrevyen 1978)

    3. VW Golf 1, årg 1984 (1983 model), 1439 ccm, 31.000 km, værdifastsat d. 26/3-2010. Registreringsafgift 10.078 kr. Nypris 112.085 kr. (iflg Bilrevyen 1983)

    4. Fiat 127, årg. 1976, 903 ccm. 73.000 km, værdifastsat d. 10/3-2010. Registreringsafgift 9.931 kr. Nypris 27.499 kr. (iflg. Bilrevyen 1976) - Min bil.


    Og når jeg kigger på ovenstående vurderinger, så kan jeg ikke se koncensus. Vurderingerne ligger meget spredt - det ligner faktisk mere et lotteri, end en seriøs og faglig vurdering i mine øjne. VW Golf nr. 3 fra 1984 kender jeg, og det er en aldeles pæn og præsentabel vogn, som standsmæssigt ligger på højde med min Fiat 127. Så det kan ikke være standen, der får vurderingerne til at svinge så meget.

    Der er da ikke meget logik i, at der skal betales 9.931 kr. i afgift, på en vogn, der kostede 27.499 kr. som fabriksny. Når en langt nyere bil, der kostede 112.085 kr. som fabriksny, kan slippe med at skulle betale 10.078 kr?

    Men jeg ser frem til en fyldestgørende og logisk forklaring på ovenstående, og af afgiften på min Fiat 127 bliver nedsat til ca. 5 - 6..000 kr. hvor den retteligt burde være.


    Mvh.

    Niels Møller Christophersen


  •   8. apr 2010 Min 126
    DØDE da den mødte et rådyr i 1991!
    Så da alle brugbare dele var afmonteret, gik bilen videre til en kammerat i forsvaret, der var så venlig at sende resterne heelt op til Sct Peter, ved hjælp af en panserværnsmine! smiley


  •   7. apr 2010 hej
    ja den måler olietemperaturen i bundkaret på denne model smiley det er kun ELX modellen der har temperaturmåler. Har du stadig din 126 ?
    Og rigtig fed 127 du har dig her


  •   26. mar 2010 Kæft det flot lavet!
    1954. Dengang var sådan en fiat en fremtidsvogn. Vær du stolt af sådan en vogn. det jo forgængeren for alle andre biler som vi ser dem i dag;)


  •   20. mar 2010 Cirkus Skat.....
    Jamen i dag har jeg lært noget nyt....... Fiat startede åbenbart med at lave 127 modellen i 1957!....... Ja den er god nok, for jeg har lige modtaget registreringsattesten på lille Vittorio i dag, og der står der at 1 registreringsdato er 03.07.1957! Tænk at jeg har den ældste Fiat 127 i V E R D E N! Slå den Fiat-Lars! smiley Men... nu er det, jeg tænker - Skal jeg holde min kæft, og køre på 1/4 vægtafgift, og veteransyn i de halvandet år der går, til bilen er "rigtig" veteran? Og dermed spare de ca. 5 kilo, jeg har givet for "meget" i afgift? Eller er der nogle bagdele, jeg har overset?

    Meen ved nærmere eftertanke, tror nu også hellere, jeg vil RISTE nogen på skvat, med denne kæmpe brøler!....... Det er nemlig langt mere værd, end de penge jeg kan spare ved intet at foretage mig! Er dog lidt i tvivl , da jeg kan få de helt gamle sorte nummerplader, med kun 1 forbogstav, hvis bilen forbliver en årgang 1957 smiley

    Jeg har dog gennemrodet lille Vittorios papirer, og fundet ud af, hvor Skvat har fundet datoen d. 03.07.1957 fra - Syntes nemlig jeg havde set den dato et eller andet sted. Datoen er såmænd sælger og tidligere ejer dr. Piero Paterlini's FØDSELSDAG!.......... Som står opgivet på det italienske ejerdokument - Ganske vist i en helt anden rubrik (Dati della Intestazione), end der hvor vognoplysningerne (Dati del Veicolo) står......... Sig mig, sidder de med hovedet oppe i røven hos Skvat, eller hva?! smiley


  •   18. mar 2010 Næææ
    Jeg mener sgu pædagogikken...... For Skvats medarbejder prøvede at være meget pædagogisk, da han dragede sammenligningen mellem Fiat 127 a/b og Golf I/II.....


  •   18. mar 2010 Undren?
    Mener du ikke "Logikken" (sidste linie) i stedet for "pædagogikken"????


  •   17. mar 2010 Klage til Skat over afgiftsfastsættelse...
    Jeg henvender mig vedr. afgiftsfastsættelsen på min 1976 Fiat 127, som jeg mener er helt ude af proportioner = for dyr.

    Afgiften er blevet fastsat til 9.931 kr. hvilket jeg straks opponerede imod, da jeg fik afgiften at vide, af sagsbehandleren på skattecentret i Høje Tåstrup. Netop fordi jeg havde været derude før jeg importerede vognen, for at vide hvor jeg stod økonomisk, og der fik oplyst (mundtligt) af værdifastsættelsen ville komme til at ligge i omegnen af det, de andre Fiat 127 var blevet noteret med, på Skat´s hjemmeside, dvs. 5.027 - 5.250 kr. i afgift.

    Jeg fik forklaringen, at bilen var så fin, at jeg skulle være glad for, min bil ikke blev afgiftsberegnet efter nyprisen, som Skat oplyste var 32.738 kr. Jeg har siden slået bilen op i Bilrevyen årgang 1976, og der står bilen opført med en listepris på 27.499 kr. så jeg er lidt forvirret nu.

    Derudover argumenterede skat´s sagsbehandler for afgiftens størrelse, ved at fremhæve bilens gode stand, og han mente bilen fremstod nærmest som ny. Men nu er der ingen biler fra 1976, der fremstår helt som nye, indrømmet min bil er flot, men den har fået en skallakering, der ikke helt lever op til fabriksspecifikationer, har lidt kosmetiske småfejl i kabine m.v. Og så vidt jeg er orienteret, så giver det vist kun et fradrag/tillæg på -3/+3% i afgiften, om bilen bliver vurderet til under middel/middel/over middel ved toldsynet.

    Og som sidste argument fra Skat´s sagsbehandler, fremhævede han at min Fiat 127 var en A model, og de Fiat 127, der var værdifastsat på Skat´s hjemmeside, var de nyere B modeller. Sagsbehandleren argumenterede at man jo heller ikke kunne sammenligne en VW Golf 1 og en Golf 2, da Golf 1éren altid ville blive vurderet højere, end en 2ér. Men så er det jeg må undres, da en af mine venner lige har fået værdifastsat sin 1983 Golf 1, og han skal kun af med ca. 5.600 kr. i afgift, det er jo en langt nyere vogn, med en langt højere nypris. Så pædagogikken i den sammenligning har jeg meget svært ved at forstå.

    Mvh.
    Niels Møller Christophersen


  •   16. mar 2010 Ikke dårligt!
    Så er den jo klar til 1. april - Lada'en når ikke med første gang, men nu er der nymalede fælge og nye dæk, så det er da et skridt i den rigtige retning - de gamle lavprisdæk var ikke just blevet bedre af at stå i 6 år - desuden kunne de heller ikke holde luft smiley


  •   15. mar 2010 IIHHH
    Den ER jo fiiin smiley


  •   15. mar 2010 JAMEN JAMEN
    Hvad ser man, TILLYKKE MED PLADERNE !!!


  •   9. mar 2010 ^^
    Skvat? Whaat ? hehe


  •   7. mar 2010 ..
    Den er virkelig fin, tillykke med den, og fantastisk at du bruger tiden til at kører hende til danmark. Pas på hende, ekstrem flot bil (:

    Skvat er endnu engang til grin i denne forbindelse !


  •   11. jan 2010 En fornøjelse
    At se en så velholdt 127.
    Og en fantastisk god historie der ligger bag.


  •   10. dec 2009 smiley
    endnu engang tillykke med købet smiley


  •   9. dec 2009 nårh
    den er da bare for fin. lille nuttet 127´er.. pas godt på hende


  •   9. dec 2009 Prisniveauet
    Kan du få en ide om i dette link:

    http://www.subito.it/annunci-lombardia-italia/vendita/auto/?q=Fiat%20127&th=1&ps=0&pe=0

    Men du skal IKKE tage til Italien, for at finde en billig bil. Kun hvis du vil have en rustfri perle smiley


  •   9. dec 2009 Formanden
    Vil du egentlig ud med en pris på damen? Eller er det en privatejet hemmelighed ? hehe..


  •   9. dec 2009 Nå sådan...
    Jamen sådan noget oldtimer-race er sikkert også fantastisk sjovt smiley


  •   8. dec 2009 Tjaeee Erik....
    Jeg skrev til 3 forskellige transportfirmaer, og det eneste svar, jeg fik, var på 15.500 + moms!......... Oog turen kostede mig 800 kr. til flybillet, 400 kr til billeje, 460 for en hotelovernatning, 60 kr til motorvejsvignet i Østrig, 750 kr til biltoget, 480 til færgen i Puttgarden oog så ca. 80 liter benzin..... Ialt ca. 3.750 kr...... Oog så fik jeg oplevelsen oveni, jeg har sgu aldrig været i Italien før smiley

    Oog Jesper, min nabo Erik er ramt af en GAL racerbacille, så det er en Simca 1200 Bertone Coupe S han gåe og fabulerer om smiley


  •   8. dec 2009 Erik J
    Hvilken Simca??? smiley


  •   8. dec 2009 Dejligt med en Fiat foran døren
    Herligt at se den lille Fiat her for en halv time siden. Den ser bare rigtig rigtig flot ud, den vil stå godt ved siden af Simca'en når jeg får den købt!!! og hentet....

    Det med biltoget er altså bare smart, men næste gang du skal have noget hjem dernede fra så giv et ring, har lidt forbindelser til speditører og shippingfolk :o)

    Stort tillykke med den og det giver mig stor glæde at du endelig er blevet overbevist om de latinske modeller :o)

    Erik


  •   6. dec 2009 Tak for info...
    Det er jo spændene at høre om sådan et klenodie smiley


  •   6. dec 2009 Bårp Bårp Bårp......
    Den nøjagtige km. kender jeg ikke, og sælgeren ville heller ikke love noget. Men kilometertælleren står på 76.000 km, men om det rigtigt er 176.000 km, det ved jeg ikke. Men mere end det er det IKKE, for kabinen er stort set ikke slidt, og sæder m.v. er stadig faste i kødet. Og jeg kan se at bilen har været afmeldt i flere perioder, af både kortere og længere varighed.
    Sælger vidste dog, at hans onkel, der var forrige ejer, ikke havde brugt bilen meget, og at onkelen havde måttet udskifte motoren med en fabriksny, for ca. 25.000 km siden, efter en længere stilstandsperiode. . . . . . .Så nærmere end det, kommer jeg ikke en km. på bilen....


  •   5. dec 2009 Hvor er den SKØØØØN!
    Tillykke med den. Du har helt glemt at fortælle hvor meget den har kørt... Og nej Jakob L skal ikke købe, hvis du en gang vil sælge, det skal jeg da smiley


  •   5. dec 2009 Niiiice
    Min første vogn var en grøn 127
    Nydeligt eksemplar...!


  •   4. dec 2009 Rigtig fin vogn!!
    Det er dælme noget af en perle du har fået hentet hjem der! Held og lykke med den.. Er også selv blevet ramt af 127-feberen og den er ikke lige sådan at ryste af sig igen smiley


  •   4. dec 2009 Så købte du den alligevel :o)
    Den er også satans fin..
    Og det er sku da fedt selv at hente den hjem..

    Tillykke med købet..

    Mvh. Martin.


  •   4. dec 2009 Velkommen
    Hold da op, hvor er den flot!!! Tillykke med den!


  •   4. dec 2009 for satan
    en fin vogn du har fået købt dig der. bliver sku helt misundlig. håber du vil passe lige godt på den som tidligere ejer tydligvis har gjord. smiley


  •   4. dec 2009 Nøøj....
    Havde jo en Seat 127 '77 i mine unge dage med samme setup, den eneste bil jeg nogensinde har fortrudt at jeg har solgt. Det er en rigtig fin bil du har fået der - sig til når du bliver træt af den smiley


  •   4. dec 2009 smiley
    Hold da kæft den er fin!!!!!!! Tillykke med den.


  •   4. dec 2009 ..
    Gåsehud ... WOW ! smiley
    Er du gal den er flot! Og misundelsen er TOTAL smiley


  •   4. dec 2009 Ja finere original 127
    Skal man lede længe efter.
    Det er en sjov historie.
    Men at mange kalder dem for 12-7 lyder forkert i mine øre, det er jo en TMG.
    Men fin er den godt nok, tillykke med den.
    Djarnis


  •   4. dec 2009 Nææhhh
    Så kom den på alligevel - hehe

    Ja det var nok den mest mærkelige handel jeg har været med til - men det var da heldigt at han ikke gav patienten bilnøglerne og dig botox...

    Og turen hjemover var sq gaaanske fin...


  •   4. dec 2009 ...
    Er godt nok velholdt! super flot.


  •   4. dec 2009 minder smiley
    jeg var ejer af en special fra 1976
    fin lille vogn du har købt dig.
    mvh Steen


  •   4. dec 2009 flot flot flot
    den er sku fin den lille fiat du har fået dig basse ,



  •   4. dec 2009 ..
    Dælme et flot eksemplar du har fundet der.. høj herfra..


  •   4. dec 2009 Filip....
    Kender godt problematikken, da jeg også har en Toyota Crown, som næsten ingen forstår! smiley


  •   4. dec 2009 Fin 12-7
    Det vækker sku minder sådan en lille 127, den er sku i super stand den lille 127 du har fået fat i

    Tjek mine dytter


  •   4. dec 2009 smukt..
    kan jo ik sige andet end velkommen til sådan en smuk klassiker..alle jeg kender vil gerne eje sådan en 127 men min Derby af næsten samme årgang synes alle er grim...jeg forstår det ik...de italienere kan sku charme sig ind..velkommen til smukzakken..


  •   4. dec 2009 velkommen
    På tide du kom til fornuft!!!!!

    Lækker bil, kunne spise den:-)


  •   4. dec 2009 ....
    den er sgu chramernede og virkelig flot din fiat


  •   3. dec 2009 Wuaw...
    Tillykke med den, det er nok den flotteste 127'er jeg har set. Er så vild med den farvekombination, simpelthen smukt. Pas nu godt på den lille perle og så håber jeg, at se den til træf næste sommer, for den skal da på Gavnø;o)


  •   3. dec 2009 Hmmmm.....
    Alt for meget!...... Og afgiften har jeg ikke styr på endnu, men regner med 5 - 7.000 kr.


  •   3. dec 2009 ..
    damn den er flot. hvad står sådan en lille perle i? har selv overvejet en hobbyvogn lidt hen i stil med den.


  •   3. dec 2009 Tak for roserne....
    Men man kan jo lige så godt oprette sin bil så godt som muligt 1 gang...... Det tager jo IKKE kortere tid, hvis man fifler rundt med tekst og billeder bagefter smiley


  •   3. dec 2009 velkommen
    det er sgu en fin fiat det der. dem ser man ikke mange af der er så pæn.


  •   3. dec 2009 Lækker bil
    Det samme gælder billederne og info'en smiley

    Den linker jeg til, næste gang en eller anden hyler, over at han ikke kan få sin gamle std. bil ind.


  •   3. dec 2009 Velkommen
    Det er sgu verdensklasse det der.
    Ubetinget den flotteste 127 jeg nogensinde har set.
    Tillykke med den.


  •   3. dec 2009 #
    903 power smiley

    savner sgu også min hehe

    fantatisk lile bil

    VELKOMMEN


Annonce