{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter

VW golf rallye VRT- Vmax nr. 166 1989

21.060 visninger | Oprettet:
Bedømmelse

Du kan først stemme, når din egen bil er oprettet og stemt ind. Opret din egen bil

VW golf rallye VRT- Vmax nr. 166

Årgang:
1989
Motor:
Orginalt en G60.

MEN komplet ombygget med forbro, styrtøj og div. fra golf 3 VR6.

Motoren er nybygget og selvfølgelig bygget med alle de rigtige stumper så den holder til høj effekt.

Elektromotive styring. - nu udskiftet til ny model

JE pistons

Pauther RODS

Turbonetich turbo - nu udskiftet til større til sæson 2016

Turbonetich westgate - nu udskiftet til større til sæson 2016

ARP

RC dysser - udskiftet til ID2000 til sæson 2016

Komplet AEROMOTIVE benzinsystem - nu komplet ombygget til at køre E85 sæson 2016

Rustfrit armerede slanger

Alt i AN EARLS fittings.

ATL racecell (3 gal)

Custom made gummiophængt alu plade til Pumpe. Filter og Y-stykke

Stort skumfilter (lavet på mål)

Komplet rustfrit udstødning med bagpotte lavet med "clamps" så den hurtigt kan skiftes til sidepipe til race. - nu ombygget til højere flow og 2 * 2,5 hele vejen fra 4" forrør

Custom made køler og alu beslag (meget højere køleevne end org.)

Custom made indsugningsmanifold med tragte i alu. - nu ombygget til helt anden tybe med tragte. og meget bedere flow til sæson 2016

Custom made udstødningsmanifold er jeg ved at lave. - ny er lavet til større turbo setup.

Bearbejdet top. - Ny er lavet med max bearbejdning og større ventiler til 2016 sæson

Der er også blevet monteret Sequentiel gearskifter.

OSV. OSV. OSV.





Hestekræfter
Ny måling på 847,5 og 766,9 NM ved 2,2 bar ladetyk.

Indkøring/måling ved KK autoteknik. 902 hk. og 820 NM. ved 2,4 bar ladetryk.

Højst målte effekt i DK på en EMU styring.

Højest målte effekt på en vr6 12V i DK.

DK´stærkeste og hurtigeste vw golf Rallye.
Fælge
Til race 15" alu fra E46.

Søger BBS Magnesium.
Dæk
Yokohama semi slicks
Undervogn
KW gevindundervogn. nu Udskiftet til H&R.

Bagtøj Fra audi S - nu imbygget med spær

Ombygget bagbro så den passer til det nye bagtøj.

DDS trækaksler.

Opkortet og afbalanceret 4M kardan.

6 trins forstærket gearkasse. Nu ombugget til 6 tris Dogbox og seq-skifter. og ny Spær i gearkassen.

Powerflex bøsninger overalt.

VR6 bremser

Rustfri armerede bremseslanger og tilhørende fittings.

Hele bilen er samlet med nye org. bolte/møtrikker fra VW

Der er fjernet 35 kg gummihud og lydisolering fra karossen.
Bilstereo
Launch control
Styling
Bilen er holdt så standart som muligt udvendig, da jeg elsker RALLYE looket.
Interiør
Alt er fjernet og Kirkey seat monteret.

Sparco sele.

Orginal 4M gearknop.

Custom made bur i alu. (til salg) da jeg skal have et godkendt bur i til race.

Alle ure er AUTO METER og sidder i custom made alu "holder"

Der kommer kulfiber indstrumentbord og dørsider i (grundet DHB reglement)
Ekstra tilbehør
Køredragt og hjelm.
Styrker ved bilen
1/4 mile tid ved DHB 2015 10,1 og 227 km/T (umildbart verdens hurtigste Golf Rallye på 1/4 Mile)

100% den hurtigste i DK.
Svagheder ved bilen
Bemærkninger
Følg dette og mange andre projekter på:

Facebook.com/egholm-limited

Vil du se flere VW golf rallye VRT- Vmax nr. 166 til salg? Andre VW eller bare andre brugte biler?
Kommentér på:
VW golf rallye VRT- Vmax nr. 166
Annonce