{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter

BMW 325i E30 V8 1988

20.438 visninger | Oprettet:
Bedømmelse

Du kan først stemme, når din egen bil er oprettet og stemt ind. Opret din egen bil

Thomsen E30 V8
Mand | 34 år | Oprettet: 5. jun 2006


BMW 325i E30 V8

Årgang:
1988
Motor:
M60B40 fra E34 540
6-Trins gearkasse
S65B40 E92 M3 udstødnings manifolde, skåret i smadder og bygget op igen så de ka være på M60 og i E30 motorrummet
Motorophæng fra 300mm.de og Gummi fra E39 530D
Håndlavet rustfrit udstødning i 2X2,5" med et par Simons potter og håndlavet rørhaler
Aeromotive 340 Stealth brændstofpumpe
Hestekræfter
286HK @ 5800omdr
400NM @ 4500omdr
På papirene fra fabrikken
Fælge
2016
BBS RK 18
RK002 8.5x18 ET 13 foran
RK010 10x18 ET 28 bag med 10mm spacer

2015 sommeren
BMW Style 68 fra E46
7.5x17 ET41 for med 15mm spacere for at få fri gang for de store Brembo calipere
8.5x17 ET50 bag med 30mm spacere

2014
Tidligere med 4x100 undervogn
Azev A lakket i original farve, poleret kanter, model C kapsler og carbon center logoer
8.5x17 ET 20 for med 20mm spacere foran og 205/40R17 dæk
10x17 ET13 bag med 245/35R17 dæk
Dæk
205/35-18 Hankook V12 Evo2 for
225/35-18 Hankook V12 Evo2 bag
Undervogn
H&R Monotube gevindundervogn
Powerflex bøsninger i alt og justerbare i svingarme bag for at kunne justere Camber og TOE vinkler
Justerbare tårnlejer for camber og caster
M-tech krængnings stabilisatore 21mm for 14,5mm bag
2.93 bagtøj med 25% spær
Bremseforstærker og alt bygget i fra E34 540
Flyttet ABS blok op i batteri kassen i motorrum alle bremserør lavet om
Hosetechnic stålbremseslanger i blå
Ombygget til 5x120 med hjulleje kit foran fra 300mm.de og E85 Z4 hjulnav bag
90mm wheel studs conversion kit i stedet for hjulbolte og Møtrikker fra en Ford Focus 2011-
E46 M3 325x28 skiver foran
E46 328 294X19 skiver bag
E36 M3 calipere for og bag
Bilstereo
Alpine CDA-117 RI HU
Komplet JBL GTO
5,25 komponentsæt for
6,5 2 vejs bag
1 kanals monoblock
4 kanals monoblock

Motoren står for det meste musik
Styling
Sorte Hella forlygter
Sorte blink for og side
Sorte MHW baglygter
IS-front spoile
DTM-sværd under spoileren
Touring sideskørter
Hartge Hækspoiler
Shadowe line lister og nyre, født med fra fabrik
Banket og rullet skærmkanter for og bag
DTM visker i center
Interiør
E30 Sports kabine - Anthracite Überkaro stof
AC Schnitzer sports rat
Hartge 280km/t speedometer
M-tech 6-trins læder gearknop med lys
Gear og håndbremse manchet håndsyet i Anthracite Überkaro stof
Gulvtæppe farvet sort
Stor board computer med skifte funktion i blinkarm
M-tech bakspejl med læselamper
Sort alcantara himmel og hatte hylde
Røde Schrott H-seler
M-tech pedaler og fodstøtte i sort
Bygget Digitalt voltmeter ind i speedometer, hvor check lampe normalt sidder
Ekstra tilbehør
El-ruder
El-soltag
Varme i spejle
Centrallås
Varme i føredørslås
Alt sammen orignalt udstyr fra fabrikken, bilen er fyldt med originalt udstyr, født som M-tech uden spoiler kittet
Pop-ud vinduer bag, sjældent til en E30 efterhånden
Styrker ved bilen
Ulv i får klæder
Svagheder ved bilen
Bemærkninger
Det har taget 5.5år at renovere bilen fra bunden, den har været total strippet, blevet sandblæst, epoxy grundet og derefter malet og samlet
Resten af billederne fra renoveringen kan ses i mit fotoalbum
Bilen er først bygget med M50B25, synet og godkendt med den, fik så et godt tilbud på en S50B30, så ja hvorfor ikke sagde jeg og så kom den i
Nu ligger der så en M60B40 i den og det er MEGET sjovt, den er synet og godkendt og afgiften er betalt

Billederne er taget af min gode kammerat Lasse Elbech // FreakaZoid :)

OG GLEM DET NU BARE, DEN ER IKKE TILSALG!!!!

Vil du se flere BMW 325i E30 V8 til salg? Andre BMW eller bare andre brugte biler?
Kommentér på:
BMW 325i E30 V8
Annonce