{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter

Mazda 323 4wd Turbo SOLGT [Tidl. bil] 1987

18.780 visninger | Oprettet:
Bedømmelse

Du kan først stemme, når din egen bil er oprettet og stemt ind. Opret din egen bil

Don  A
Mand | 44 år | Oprettet: 30. mar 2004


Mazda 323 4wd Turbo SOLGT

Årgang:
1987
Motor:
1,6 16v turbo
Garret Ballbearing GT2860R
Mapfueler (Fra turbomotor.dk)
2mm HKS stål toppakning
Justerbar benzintryksregulator
Secret Power blowoff ventil
Sportsluftfilter HKS Style(rødt paddehat filter) 2,5" tilslutning
Div trykrør i motorrum i poleret rustfri stål med blå silicone slanger.
Hestekræfter
Standart 150hk ved 0,5 bar.
Ca 200hk ved 1,0 bar med original IHI turbo
Mindst 250hk med ny turbo afhængig af ladetryk.
Fælge
16" Oz volcano
Dæk
195/40-16 Yokohama
Undervogn
Sænkningsfjedre for og bag. Nye dæmpere og fjedre for.
Bilstereo
Motorlyden.. Og en clarion HU incl tv
Styling
Originale sideskørter. Bagklap uden hækspoilere, sprinkler, viskermotor er monteret. Forkofanger udskiftes med en med mere gitter for bedre køling.
Interiør
Originale: El-ruder, El-spejle, soltag, lys i nøglehuller, digital speedometer. Sparco rat, gearknop og pedaler
Ekstra tilbehør
GReddy Turbo Timer mont under instrumentbord.
Ure til aflæsning af ladetryk, olietemperatur og blandingsforhold monteret i instrumentbord.
Styrker ved bilen
Svagheder ved bilen
Bemærkninger
Importeret april 2005 fra Tyskland.
Kun kørt 95000km
Købt for 1800 Euro
Bilen stod helt original da jeg købte den.

17/4-06. Så er den den komplette rustfrie udstødning lavet og monteret.

25/4-06 Nye Yokohama Racing dæk monteret.

30/4-06 Er ved at lave rust arb på den. Vanger og bund udskiftes for.

21/5-06 Rust arb. Færdiggjort.

23/5-06 TOLDSYNET UDEN ANMÆRKNINGER.

29/6-06 Endelig har jeg fået min nye turbo hjem
Garret Ballbearing GT2860R op til 1,6 bar vedvarende tryk og 2,2 bar peak. op til 310hk

27/7-06 Mapfueler er kommet hjem. Turbomontering og rørføring igang.

9/8-06 Har byttet mig til en bagklap uden spoilere og uden rust.

23/8-06 Nye rustfrie rør til kølesystem færdiggjort.

29/9-06 sideruder tonet for og bag med 3m film. Montering af mapfueler påbegyndt. Udspartling af bagklap påbegyndt.

7/10-06. Bilen startet op for første gang efter ombygningen af motoren. Alt er tæt og bilen startede første gang. JUHUU Så skal vi have mapfueleren til at køre.

20/11-06. Bilen er kørt ind med 1bars ladetryk. Den går super godt.

6/12-06 Ny bagklap malet og monteret.

4/1-07 Så er afgiften betalt og jeg har fået plader på øsen. Måtte slippe 14500 i afgift.

1/2-07 Original 4wd turbo forkofanger mont. Originalt plast gitter udsk til fordel for nyt sort alu gitter.

31/2-07 Nye fjedre og støddæmpere mont for.

10/4-07. Så stod lortet sku af ude på motorvejen. Den gik pludselig kun på tre cylindere efter lidt ræs med en Nissan.

28/4-07 Har fået skilt motoren ad idag. Et stk brændt udst. Ventil. Billigt sluppet.

30/6-07 Motor hovedrenoveret. Alle ventiler slebet, topstykke trykprøvet og afrettet. Ny HKS toppakning monteret. Cylindrer honet. Nye stempelringe, plejllejer og hovedlejer mont

TAK TIL:

Philip (Don O) for alt det rustfrie arb på udstødning og trykrør.

Benzon maskinfabrik, Helsinge for fremstilling af flanger til manifold/turbo.

Peer, Car cosmetic Hillerød for toning af ruder.

Bilen er solgt idag d.25/7-07 for 35.000kr
"I live my life a quatermile at the time"


SKRIV EN KOMMENTAR NÅR NU DU ALLIGEVEL ER HER!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Vil du se flere Mazda 323 4wd Turbo SOLGT til salg? Andre Mazda eller bare andre brugte biler?
Kommentér på:
Mazda 323 4wd Turbo SOLGT
Annonce