{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter

BMW E30 325i Hartge H26sp. 1985

48.082 visninger | Oprettet:
Bedømmelse

Du kan først stemme, når din egen bil er oprettet og stemt ind. Opret din egen bil

KBKP
VIP
Mand | 39 år | Oprettet: 22. jul 2006


BMW E30 325i Hartge H26sp.

Årgang:
1985
Motor:
BMW M20B25 2.494cc SOHC 12V R6 '88
325i motor med:
- Bananmanifold
- Chip
- KN filter
- Magnum Supersprint udstødningssystem

Boring: 84 mm
Slaglængde: 75 mm
Kompression: 9,7:1
Motorstyring: Motronic 1.3
Benzintryk: 3,0 bar

Tophastigheder:
1. Gear - ? km/t
2. Gear - 110 km/t
3. Gear - 186 km/t
4. Gear - 232 km/t
5. Gear - over 240 km/t (den løber speedometeret ud)
Bakgear - 70 km/t

Accelerationer:
0-60 km/t - ? sek.
0-100 km/t: 7,47 sek.
0-200 km/t - ? sek.
60-100 km/t (3. gear) - ? sek.
60-100 km/t (4. gear) - ? sek.
80-120 km/t (3. gear) - ? sek.
80-120 km/t (4. gear) - ? sek.
80-120 km/t (5. gear) - ? sek.
100-160 km/t (4. gear) - ? sek.
100-160 km/t (5. gear) - ? sek.
100-200 km/t - ? sek.

Bagtøj: 3,25 (H30)
Gearkasse: Getrag 260

Altså alt i alt et rigtigt fornuftigt driveline.

Motoren er en årgang 1988, altså dermed den ny model M20B25 motor.

Omdrejningsbegrænseren er hævet (chip) med 400 omdr. så den nu tager 6900 omdr/min.

Denne her model er IKKE en original Hartge - desværre.
Hestekræfter
Standard:
170 HK
222 NM

Nu: målt - 24/8-07
172,9 HK ved 6.241 omdr/min
225,0 NM ved 4.698 omdr/min

Fra ca. 4.000 omdr/min til ca. 5.300 omdr/min er den ikke under 220,0 i NM
Fælge
16" OZ-Racing
Dæk
Michelin 195/45R16
Undervogn
- Sænket 40/40 med FK High Tec
- Powerflex-bagbrosbøsninger.
- Ride Height er kun 5-6 cm, da mit udstødnings-system ikke passer helt præcist.
- M3 Aluminiums bærearme
Bilstereo
- Headunit: Lumatron Car Compact Disc Player
- For: Blaupunkt
- Bag Blaupunkt Blue Magic 6"x9"
Styling
- Hartge frontkofanger
- Hartge bagkofanger
- Hartge sideskørter
- Hartge hækspoiler
- HS Motorsport øjenskygger
- M-tech gearknop (Har forsøgt at få fat på en sort Hartge læder gearknop, men de er noget svære at få fat i)
- M-tech oliedæksel
- Tonede Baglygter
- Tonede sideblinklys
- Indfarvede kofangere
- Div. Hartge-emblemer (10 ialt, et på motorhjelmen, et i frontgrillen, et på hvert sideskørte, et på hækspoileren, to på bagklappen, et i bagruden og et i rattet)
Interiør
- M-tech 1 kabine
- Hartge emblem i rattet
Ekstra tilbehør
- Short shift
- El-spejle
- El-ruder
- El-soltag
- El-antenne
- DEFA startspærre
- Centrallås
- Tågelygter
- Servostyring
- Board-computer
- Eberspächer benzinfyr
- Diskanter i dørene
- Nakkestøtter på bagsæderne
- Sol-gardin i bagruden
Styrker ved bilen
Svagheder ved bilen
Bemærkninger
Købt: 24. juni 2005 ved 321.500 km
Solgt: Ejer den stadig

Produktionsdato: 21. november 1985
Første gang indregistreret: 12. februar 1986

Bilens farve er ukendt, dog er den født i 181 Diamantschwarz-metallic.

BMW - når 112% bare ikke er godt nok ;)

Vil du se flere BMW E30 325i Hartge H26sp. til salg? Andre BMW eller bare andre brugte biler?
Kommentér på:
BMW E30 325i Hartge H26sp.
Annonce