{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter

Nissan 200SX s13 *VMAX #139* [Tidl. bil] 1989

52.647 visninger | Oprettet:
Bedømmelse

Du kan først stemme, når din egen bil er oprettet og stemt ind. Opret din egen bil

Morten P
Mand | 40 år | Oprettet: 11. jul 2006


Nissan 200SX s13 *VMAX #139*

Årgang:
1989
Motor:
1.8 16V DOHC Turbo (CA18DET)

*STAGE 2*
Garrett GT2860RS Kuglelejeturbo
Olie- og vandslanger til turbo lavet af Nordic Turbo
38mm extern wastegate m. screamerpipe
Bruno Hansen Stage 2 chip
Walbro 255 l/t benzinpumpe
Denso IQ24 tændrør
XS Power rustfri topmount turbomanifold
Hjemmelavet Turboalbue
JapSpeed 3" rustfri forrør (Decat)
JapSpeed 3" rustfri Catback udstødningssystem
Apex Performance Frontmonteret Intercooler
Apex Performance 52mm aluminiums vandkøler
Apex Performance Polyethane udstødnigsophæng
Samco kølerslanger
Nismo kølerdæksel (1,3 bar)
HKS Blowoff ventil
HKS skumfilter
Oil Catch Tank
Greddy ProSpec Boostcontroller


Transmisson:
DriftWorks stålarmeret koblingsslange
ApexPerformance shortshift
Standard kobling indtil videre
Åbent differentiale indtil videre
Hestekræfter
Fabriksoplysninger: 169 HK

Stage1: 213,5 HK / 303 NM (uden chip) Ladetryk 0,7 bar
Målt ved DHB 2009

Stage2: 283 HK / 315 NM Ladetryk 0,85 bar
Målt ved DHB 2010
Fælge
19" x 8,5" Barracuda Voltec Chrome
Dæk
235/35 R19 Nankang
Undervogn
Apex Performance Coilovers Gen2 "Springrate 6/8"
Apex Performance 4-5 huls spacere 25mm for / 35mm bag
Apex Performance blå hjulbolte HEX
Apex Performance tårnstiver for og bag
DriftWorks stålarmerede bremseslanger
Apex Performance krængningsstabilisatore
Apex Performance droplinks
Powerflex Bagbros bøsninger
Tein styrekugler
Tein sporestænger
Bilstereo
Pioneer Avic X1
Originale for- og baghøjtelere skiftet ud med noget af bedre kvalitet.
Pioneer forstærker
Pioneer 1500W subwoffer
Styling
ChargeSpeed 20mm bredere glasfiberforskærme
ChargeSpeed sideskørter
ChargeSpeed Carbon bagklap
JP-Style Aero Bodykit
Bagskærme rullet og trukket ud
Kouki Baglygter
Dmax frontblinklys med postionslys
Dmax sideblinklys
Carbon hækspoile
Rustfrie panellister i dørfalser med 200SX logo
Diverse klistermærker samt kæmpe "RockStar Energy" logo på siden af dørene.

Farve:
General Motors Juvel Metallic Red med blanksort tag
Interiør
Plasma urskiver

Prosport måleure i A-stolpe:
Turbotryk
Olietryk
Olietemperatur

Greddy AFR ur i midterkonsol
Greddy Boostcontroller i midterkonsol

Bagsæde smidt langt væk, og efterfølgende er der beklædt med sort filt.
Bagerste seler smidt langt væk.
Træbund i bagagerum beklædt med sort filt
Ekstra tilbehør
Klimaanlæg fra en japansk 180SX (endnu ikke monteret)
El-spejle fra en japansk 180SX med el-foldefunktion
El-ruder
Servostyring
Højdejusterbart rat

GPS/GSM sporingsenhed så bilen altid kan findes hvis den skulle blive væk.
Styrker ved bilen
Svagheder ved bilen
Bemærkninger
Kig forbi mit fotoalbum, og så hvordan projektet har været undervejs.

FOTOALBUM:
http://www.bilgalleri.dk/html/alb_vis.asp?AlbumID=4101

Nøj det tager lang tid med sådan et projekt... men nu er den endelig færdig efter 2 års byggeri til en fornuftig pris

2010: Så er pladerne på dyret igen
2010: DHB er veloverstået og fik målt motoren igen i år :-D
2010: Bilen kan ses i VMAX nr. 139 december
2010: Udstillet til Scandinavian Custom Show
2011: Udstillet under DHB 2011

Synet den 14. Juni 2011 for anden gang i min tid uden anmærkninger.

Bilen er solgt d. 18 Juni 2011 til Johnny som tager sig godt af den fremover. Jeg har senere fået at vide, den er solgt videre igen.
Det kunne være spænende at vide hvor den er blevet af og hvordan det går med den..... så skriv endelig hvis du ved noget om min gamle bil :)

Vil du se flere Nissan 200SX s13 *VMAX #139* til salg? Andre Nissan eller bare andre brugte biler?
Kommentér på:
Nissan 200SX s13 *VMAX #139*
Annonce