1.274 visninger
|
Oprettet:
Kobling til M47 m. turbo {{forumTopicSubject}}
Hej folkens. Jeg skal have en kobling til min 240 med B230fk motor og M47 gearkasse. Men jeg har lidt svært ved at finde ud af hvad der passer sammen. Passer M47 sammen med kobling fra M46? For så kan jeg vel bare bruge en kobling fra en 240 turbo fra 1983?
På forhånd tak.
mar 2007
Følger: 9 Følgere: 12 Biler: 3 Emner: 3 Svar: 371
M46/47 er normalt monteret på motore med singlemass svinghjul og 228 mm kobling, højgerasakselen har 22 spindler.
Hvis motor og gerkasse er monteret i bilen, er mit gæt at der er monteret et singlemass svinghjul og en 228 mm kobling - hvilket er den bedste løsning.
maj 2007
Følger: 16 Følgere: 16 Biler: 17 Emner: 42 Svar: 211
maj 2007
Følger: 16 Følgere: 16 Biler: 17 Emner: 42 Svar: 211
maj 2007
Følger: 16 Følgere: 16 Biler: 17 Emner: 42 Svar: 211
mar 2007
Følger: 9 Følgere: 12 Biler: 3 Emner: 3 Svar: 371
Med en forstærket trykfod kan du få 380 nm med std lamel.
maj 2007
Følger: 16 Følgere: 16 Biler: 17 Emner: 42 Svar: 211
mar 2007
Følger: 9 Følgere: 12 Biler: 3 Emner: 3 Svar: 371
Det burde gå til normal kørsel, men med 4-5 personer i bilen og lidt oppakning eller en trailer, skal du nok være lidt kontant på koblingen, ellers begynder den hurtigt at blive varm.
mar 2007
Følger: 9 Følgere: 12 Biler: 3 Emner: 3 Svar: 371
Efter skift af turbo og knast blev det område flyttet lidt op. Så selvom jeg forøgede effekten 20-30 hk, var det pludselig ikke så stort et problem længere.
Sachs 763 trykfod, kan fåes i sverige
http://www.sambilmode.se/PRODUCTS.ASP?ID=1031&LANGUAGE=SV
Kgtriming kan også levere, bare skriv til dem.
Kobling til M47 m. turbo
Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside