{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter

Motorprojekt

4.381 visninger | Oprettet:

Bla konvertiering til honda cbr 959 spjældhuse og ms motorstyring

Slavteren .
Mand | 48 år | Oprettet: 30. jan 2005


Kommentér på:
Motorprojekt
  •   7. jan 2007 en god pris.. er det en NA motor du er ved at bygge.... altså rigtige hk eller er det et turbo setup? hvem har du MS fra?


  •   7. jan 2007 kom til at se det var MS du har valgt..

  •   7. jan 2007 den køre std med 10,3-1 i komp og har et højt moment. men ingen har prøvet meget andet end kompressor og turbo. hvilket jo nok mest skyltes at der var en 2,0 ohc maskine der er nem at tune og så cosworthen og naturligvis V6 motorene. det har så gjort at en 2,0 dohc blev overflødig tuningsmessigt.

    men det er ikke altid sjovt at skulle trække på forbindelser. det er ikke nemt at sige de skal skynde sig når det bliver gjort gratis. men er det flancen ind mod motoren du er ved at få rettet? hvilken motorstyring vælger du at bruge? er det MS? jeg kan anbefale turbomotor.dk rene har en god service og ved en del om alle motore.


  •   6. jan 2007 kender problemet. mit skulle ha været færdig i 06, men jeg fik det sværre fat i de forkerte mennesker. jeg købte en MS et forker sted og brugte et år på at prøve forskellige muligheder for at lave en trigger skive. så solgte jeg den og købte et andet sted. der tog ca 14dage at bygge det på, så det nu er klar til opstart (og har været det i 6mdr) og samtidig var min ind manifold sendt ud til en bekendt der nemt kunne lave den... det tog så 8-10mdr uden der skete noget, det blev jeg så også træt af og hentede den og fik det jeg har idag på ca 1 uge. nu skal jeg bare have udtænkt det sidste. og når ingen har lavet sådan noget før på en DOHC motor så er der ingen at spørge. men den skal være klar til iår.

  •   4. jan 2007 ja. men jeg gør bare som alle andre, prøver og ser hvad der sker. jeg kunne vælge at regne på alt og stadig ikke få den effekt jeg ville have, eller bare prøve og så rette til bagefter for at opnå ønsket effekt. andet er der vel ikke at gøre. det er ihvertfalder hvad de fleste jeg kender gør. nemt og simpelt.

    og virker det ikke så er der jo bare noget der skal laves om... håber det bare ikke... ;O)


  •   2. jan 2007 vel 150-160hk men 150hk er ok med de knaster jeg har nu. men man ved jo aldrig. det kommer vel an på hvilket rullefeldt ;O)

  •   30. dec 2006 jaa jeg var en af de få der fik varen fra freestyling da de levede. jeg gav 300kr for alle 4. og filtrene har jeg lige købt ved burtonpower.com

    men burton har det hele hvis du skal bruge det samme. og har det til nogle ok priser.

    jeg mangler "kun" speedertrækket (10 min med en co2 svejser) og så alt det der tilpasning der også kommer... ØV og nogle 250ml dysser som jeg har fundet nye i usa for ca 1200kr med alt (told fragt etc) så det går stille der ud af..


  •   30. dec 2006 det ser sq da ikke dumt ud. og er da vist en del mindre omfattende end mine 20V spjæld. er sq lidt misundelig over at det er så nemt at tilpasse. men held og lykke med det

  •   14. dec 2006 projektet er laaaangt fra færdigt.. hæmmet af en overførsels indkomst, dårligt helbred, det danske vejr osv osv.. så det er simpelthen så langt som projektet er nået.. er faktisk på vej ud af døren så jeg kan klargøre topstykket til den første afretning, så jeg kan måle og afgøre hvor meget der skjal fræses i kamrene, og hvor meget der skal planes for at opnå den kompression jeg vil ha. det er så absolut et budget projekt det her, men et samlet projekt (inkl. materialer til en anden udstødning/ manifold senere) på omkring 8kg alt inkl. men projektet bliver opdateret hver gang jeg hiver mobilen frem og knipser et billede, og så kan folk spørge hvis de vil hvide noget. mere om mit projekt her: http://www.redpepperracing.com/forums/index.php?showtopic=29906

  •   14. dec 2006 Ser godt ud, er det færdigt? Kom endelig med flere billeder smiley

Annonce