2.184 visninger
|
Oprettet:
Hey BG, tør i kigge her :)? {{forumTopicSubject}}
Hvad er forskellen på:
v6
vr6
og række 6 ?
sep 2006
Følger: 33 Følgere: 32 Biler: 4 Emner: 376 Svar: 5.742
apr 2006
Følger: 18 Følgere: 15 Biler: 1 Emner: 14 Svar: 104
okt 2005
Følger: 26 Følgere: 26 Biler: 10 Emner: 62 Svar: 1.568
sep 2006
Følger: 33 Følgere: 32 Biler: 4 Emner: 376 Svar: 5.742
aug 2006
Følgere: 16 Biler: 1 Emner: 347 Svar: 753
okt 2003
Følger: 66 Følgere: 56 Biler: 5 Emner: 273 Svar: 13.980
mar 2003
Følger: 199 Følgere: 217 Biler: 27 Emner: 437 Svar: 6.639
Det er fordi den står så skrå så man kan sige det er en halv v12 skåret over på langs, da det er fordi ellers ku denik være under hjelmen når den var lavet til en alm V8 også.
okt 2003
Følger: 66 Følgere: 56 Biler: 5 Emner: 273 Svar: 13.980
nov 2005
Følger: 36 Følgere: 33 Biler: 3 Emner: 480 Svar: 5.063
VR6 har en vinkel på 15 grader, og deler plejl-leje og andet..
du har fordelen ved en alm 4 cylindret række motor, og en V-formet motor.
okt 2003
Følger: 66 Følgere: 56 Biler: 5 Emner: 273 Svar: 13.980
mar 2005
Følger: 63 Følgere: 61 Biler: 5 Emner: 23 Svar: 196
mar 2005
Følger: 63 Følgere: 61 Biler: 5 Emner: 23 Svar: 196
ja.. i sq høre min sierra kun med 2 dæmpere på
okt 2003
Følger: 66 Følgere: 56 Biler: 5 Emner: 273 Svar: 13.980
mar 2005
Følger: 63 Følgere: 61 Biler: 5 Emner: 23 Svar: 196
okay var jeg sq ikk klar over.. troede bare boxer var en boxer.. hehe
okt 2003
Følger: 66 Følgere: 56 Biler: 5 Emner: 273 Svar: 13.980
mar 2005
Følger: 63 Følgere: 61 Biler: 5 Emner: 23 Svar: 196
okt 2003
Følger: 66 Følgere: 56 Biler: 5 Emner: 273 Svar: 13.980
maj 2005
Følger: 129 Følgere: 149 Biler: 8 Emner: 286 Svar: 6.007
mar 2005
Følger: 63 Følgere: 61 Biler: 5 Emner: 23 Svar: 196
okt 2003
Følger: 66 Følgere: 56 Biler: 5 Emner: 273 Svar: 13.980
maj 2005
Følger: 129 Følgere: 149 Biler: 8 Emner: 286 Svar: 6.007
og vupti... LYD... mmmh.... =P
okt 2003
Følger: 66 Følgere: 56 Biler: 5 Emner: 273 Svar: 13.980
nov 2004
Følger: 10 Følgere: 9 Biler: 3 Emner: 23 Svar: 276
okt 2003
Følger: 66 Følgere: 56 Biler: 5 Emner: 273 Svar: 13.980
jan 2003
Følger: 129 Følgere: 255 Biler: 13 Emner: 780 Svar: 7.990
maj 2005
Følger: 129 Følgere: 149 Biler: 8 Emner: 286 Svar: 6.007
okt 2005
Følger: 25 Følgere: 53 Biler: 2 Emner: 401 Svar: 11.296
så må det være
Porsche 944 du mener
nok den stærkeste 4 cylendere jeg kender (uden turbo)
feb 2006
Følger: 1 Biler: 1 Emner: 2 Svar: 3
mar 2005
Følger: 63 Følgere: 61 Biler: 5 Emner: 23 Svar: 196
Den blå bisse
holder sjovt nok med dig
hehe
okt 2005
Følger: 25 Følgere: 53 Biler: 2 Emner: 401 Svar: 11.296
hviste heller ikke om du mente med turbo eller uden
okt 2003
Følger: 66 Følgere: 56 Biler: 5 Emner: 273 Svar: 13.980
jan 2003
Følger: 129 Følgere: 255 Biler: 13 Emner: 780 Svar: 7.990
mar 2005
Følger: 63 Følgere: 61 Biler: 5 Emner: 23 Svar: 196
Den blå bisse
kan jeg sku godt forstå.. den lød GODT!
mar 2005
Følger: 63 Følgere: 61 Biler: 5 Emner: 23 Svar: 196
hehe
okt 2003
Følger: 66 Følgere: 56 Biler: 5 Emner: 273 Svar: 13.980
okt 2003
Følger: 66 Følgere: 56 Biler: 5 Emner: 273 Svar: 13.980
okt 2003
Følger: 66 Følgere: 56 Biler: 5 Emner: 273 Svar: 13.980
jan 2003
Følger: 129 Følgere: 255 Biler: 13 Emner: 780 Svar: 7.990
feb 2006
Følger: 43 Følgere: 38 Biler: 4 Emner: 8 Svar: 292
nov 2003
Følger: 35 Følgere: 34 Biler: 5 Emner: 46 Svar: 123
aug 2005
Følger: 150 Følgere: 141 Biler: 7 Emner: 84 Svar: 3.947
okt 2006
Følger: 97 Følgere: 96 Biler: 6 Emner: 697 Svar: 13.316
okt 2006
Følger: 97 Følgere: 96 Biler: 6 Emner: 697 Svar: 13.316
sep 2006
Følger: 22 Følgere: 20 Biler: 2 Emner: 40 Svar: 341
forstår det altså ikke.. Hihi
sep 2006
Følger: 22 Følgere: 20 Biler: 2 Emner: 40 Svar: 341
okt 2003
Følger: 66 Følgere: 56 Biler: 5 Emner: 273 Svar: 13.980
mar 2003
Følger: 199 Følgere: 217 Biler: 27 Emner: 437 Svar: 6.639
Prøv at følg med i tråden.
Det står beskrevet op til flere gange (i toppen).
Ridekongen:
Hvorfor stræbe efter 500hk når 200 er nok?
Nej du en V8er og dertil hørende gammelt USjern, der får du en billig bil, med MASSER af overskud i motoren, og som bare bliver ved med at køre hvis den blir holdt med olie, og derudover så er de billigere end de r4 biler der lige kna kan hænge på dem.
Og dele er ofte billigere til amerikanerbiler også.
Også er der jo også en opmærksomheds effekt både ved det std. udseende og motorlyden
Vi har en Chrysler Voyager 92er med 3.3 V6er std., og den lyder altså bare fed når den får kickdown og stikker afsted
Derudover er der også Chevrolet Corvair som fra 65 serieproducerede den første brugbare turbo på deres 6cylindrede luftkølede boxermotore (inden Porsche kom frem med deres 911 Turbo.)
Inden da have der kun været en bil før (i 62) med fabriksmonteret turbo, nemlig Oldsmobile Firejet men hele V8 motoren var ALT for eksperimenterende og folk skulle efterfylde noget "Turbofluid", men det blev sjældent gjort og turboen gik derfor til og bilen blev et mindre flop med turboen indtil de prøvede igen på Corvairen..
Hey BG, tør i kigge her :)?