{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

  • Afhentning af fliser 500 kr.
  • Opsætning fjernsyn på væg 500 kr.
  • Frithængende emhætte installation 3.000 kr.
  • Skift af radiatorventil 1.600 kr.
  • Grave 205 kr.
  • Opsætning af loftlampe, ophæng af 2 billeder, ophængning af lille TV, opsætning af spejl 600 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  276° eller 288° knast..??
  • #1   23. feb 2009 kommer jo også anpå hvad bilen skal bruges til, og hvilken mærke knast.. smiley
    løftehøjde og overlap har mindst ligeså meget at sige..


  • #2   23. feb 2009 Hvis du vælger en med flere grader rykker du bare effekten længere op . Effekten bestemmes ligeså meget af løft og overlap på knasten .

    Men du kan sagtens kører med en 288graders knast, den vil passe meget godt til din motor . Bare få den kørt ordenlig ind når den er færdig .


  • #3   23. feb 2009 Sorry - det er en Schrick - og skal bruges til hverdagskørsel - men må da godt gå lidt ujævn i tomgang - men ikke miste bundtræk - gider ikk det først virker ved 140 km/t eller højere....Havde 276° i min Fire & Ice med ovenstående opsætning - og det gik sgu rigtig godt...men man kan jo altid bruge lidt Xtra power..

  • #4   24. feb 2009 jo skarpere knast du vælger desto ringere kan den komme til at stå i tom gang. når man vælger nogen i de højde, er det os fordi man har trykladning på

  • #5   24. feb 2009 Hvis man vil have trykladning på så køber man en knast der er designet til trykladning og de er typisk ikke så mange grader .

    Men med en 288 mister du nok lidt bundtræk og den vælter nok os en smule i tomgang . Om den så kan bruges til hverdagskørsel er jo ejerens vurdering smiley


  • #6   24. feb 2009 Har snakket med en del i dag - bla. Kaj fra Åbenrå og Finn fra Danspeed - de siger begge at den bedste er 276°....ellers vil den som "Lund ! siger miste lidt i bunden....fik at vide et en sån knast ville give 12 - 15 hk alene - så med lidt bearbejdning af div. så er 135 - 140 hk vel opnåeligt...


  • #7   24. feb 2009 VW ....Super med dit indlæg....Jeg er meget i tvivl om hva jeg skal vælge ....Gider som sagt ikk at det først virker ved 140 km/t eller højere - den skal være brugbar i byen - og som jeg forstår det - så kommer det til at knibe med en 288° - men jeg må jo gøre et forsøg enten med det ene eller andet...


  • #8   25. feb 2009 du skal også tænke på, at hvis din er med hydrauliske ventilløftere, så er der også et maks, omdr. før de begynder at "flyde", og det vil jo vær tosset at have knasten virkeområde til at ligge der.. er ca ved en 8-8500omdr..
    ellers skal du have mekanisk top på, hvis du skal over..


Kommentér på:
276° eller 288° knast..??

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce