{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter

Mitsubishi Carisma Ls Dragen

kom glad.... eller noget

Toyota MR2 Turbo -Trackday bil-

Din båd vender på hovedet !!!!
Du skal være logget ind for at stemme. Log ind


Oprettet af:
Oprettet af:
Årgang:
1998
Årgang:
1985
Motor:
1,8 GDI K&N Filter udstødning fra kat er der kommet 2" hen til en mellempot og der fra 2,5" rør ud bagtil hvor den forgrener sig ud til hver side i rustfri 2,5" rør og ud til 1 stk. 4" endestykker i hver side Alt hjemmelavet..... (o: topstykket er planet lii kommet nye ventiler i Har intercooler og alt liggende til mangler bare turboen he he men det må oz blive næste projekt
Motor:
1,6 16V Twincam AGTE motor Garret kugleleje turbo fra Nissan med intern wastegate Vandkølet Intercooler fra Celica ST165 Turbo Hjemmelavet turbomanifold, med powerwrap. Megasquirt motorstyrring by www.turbomotor.dk Bruno Hansen blowoff ventil Turbosmart bleedventil Greedy Catchtank med GREEN filter Rustfrie 2" rør Røde samco silicone slanger Røde AGZE tændkabler Org. NA gearkasse Blok lakeret Rustfristålplade i hjelm som spejl til motor Hjemmelavet 2,5" udstødning med 2 simons potter og 2 ovale rustfrie afgange. Én i hver side. GREEN luftfilter Intet chrom, intet blankpoleret eller lign. Gejl er ik nødvendigt for at tæve "bigbrother" i lydskrydset. Det hele er holdt pænt og rent
Hestekræfter:
125 HK ved 5500 omdr/min 177 Nm ved 3500 omdr/min men der er da planer om flere (o:
Hestekræfter:
230 HK og 300 NM ved 0,9 Bar 280 HK og 350 NM ved 1,2 Bar 0-100 Km/t = 5,3 (målt med G-tech v. 0,9 bar) 1/4 mile = 13.34 (Målt ved blackrace Lindtorp 0,9 bar)
Fælge:
har ikk fået købt nogen endnu men vil have 9x18 stykker på meeeen overvejer fektisk nogle 10x16 eller 17 ved sku ikk helt hva der vil se bedst ud....? overvejer at få nogle keskin t4
Fælge:
16" OZ superturisimo WRC De kan ikke være større med 110 mm sænkning
Dæk:
helt vildt seje 175-60-14 eller noget i den stil det er for vildt he he
Dæk:
215/40-16V Falken Azenis RT-615 Semislicks
Undervogn:
der er bestilt luft undervogn til æ vogn
Undervogn:
Koni gule justerbare dæmpere Sænket 110mm 3 cm spacere i hver side i bag Store Brembo race skiver med riller Ferodo Racing klodser Super Blue racing bremsevæske
Bilstereo:
Er ikk bygget færdig men har 2 impuls 12" 1500w og 1 12" boxter 2000w rms og 2 stk rockfort forsgate forstærker
Bilstereo:
Motorlyden samt en sony headunit & skod højt.
Styling:
badboy look i motor hjelm sprinkler dyser fjernet i hjelmen og flyttet ned i plastikket ved vindueviskerne brede skærme baglygter lavet i metal ud af hånden med indbygnings baglygter fra hella komplet fox-tuning bodykit for og bagkofanger ombygget så de passer til de nye skærme... (o: ombygget shogun heckspoiler med bremselys tagspoiler håndtag, antenne og tågelygter i bagklap fjernet hyper disign spejle tankstuds flyttet ind i dør og fjenet på siden støddæmpere i motorhjelm bilen er blevet malet i en lilla perlemor.... der er brugt 4l ren perlemor og der er også brugt perlemor i klarlakken har fået lavet airbrush på motor hjelm og heckspoiler af playboy bunny
Styling:
Bi-Xenon kit Dioder til kørelys og blinklys (i org lygter) Mørkt tonet Seat-grøn med 3 x klarlak. Håndbygget side- og frontskørt i karoseriplade + brede bagskærme, alt sammen 100% unikt. Hækspoiler og antenne fjernet. Baglygter er indfarvede og tonede røde Klare sideblink og forblink samt positionslys Indfarvede håndtag, kofangere og div. lister Mørk rudetoning på alle ruder, minus frontrude Alle emblemer, logoer og andet tingeltangel fjernet. Hjemmelavede ovale rustfrie udstødningsafgang. Én i hver side
Interiør:
blå dioder i speedometer, alle kontakter og i klima anlæget
Interiør:
Røde skålsæder Sparco H-seler Sparco ruskind rat Sparco alupedaler MOMO alu. gearknop. MOMO alcantara gearstangsmanchet. MOMO Bund beskyttere i begge sider. Listen over instrumentbord ved forruden er indfarvet Org. El-ruder El-spejle & c-lås Sort himmel og sorte solskygger fra Speciel udgave af Japansk SuperCharger model Skræddersyet sorte måtter
Ekstra tilbehør:
fartpilot er der sku oz i.... og så er der kommet Hornet alarm i med fjernstart... og har planer om at købe et modul til alarmen så den sender 10.000 volt ud i karosset hvis alarmen går.... (o:
Ekstra tilbehør:
UNGO alarm med 6 vejs startspærre og fj c-lås
Bemærkninger:
Er fuld igang med ombygningen............ endnu
Bemærkninger:
MR2eren består stort set kun af nye dele efter en TOTAL renovering i 01 hvor ALT er skiftet Bilen har kørt under 140.000 KM fra ny, KUN sommerkørsel Centermotor & baghjulstræk, sådan burde alle biler være skabt. Biler skal bruges... Jeg bruger min her: WWW.TRACKDAYKLUB.DK VIDEO: Padborg Park 2006 http://videos.streetfire.net/video/c81b2a9b-dc03-407d-b897-988a00ebdb21.htm Tæver Peters 400 HK MR2 på Lindtorp 2007 http://videos.streetfire.net/video/fe68bc15-87ea-402f-a696-990a0105023e.htm Får tæv af Peters 400 HK MR2 på Lindtorp 2007 http://videos.streetfire.net/video/95e4fc29-fd81-4c29-92d8-990a01022daf.htm FOTOALBUM Turbo ombygning http://www.bilgalleri.dk/html/alb_vis.asp?AlbumID=2497 Fra 1/4 mile, trackdays mm. http://www.bilgalleri.dk/html/alb_vis.asp?AlbumID=6137 Div nye og gamle billeder http://www.bilgalleri.dk/html/alb_vis.asp?AlbumID=6138 Solgt i 2008 og købt tilbage i 2010, solgt igen i 2011 til min gode ven Torben! Bruges nu kun til trackdays! Intet gadekørsel.
Annonce