Mitsubishi Carisma Ls Dragen
kom glad.... eller nogetToyota MR2 Turbo -Trackday bil-
Din båd vender på hovedet !!!!
Du skal være logget ind for at stemme. Log ind
Årgang:
1998
Årgang:
1985
Motor:
1,8 GDI
K&N Filter
udstødning fra kat er der kommet 2" hen til en mellempot og der fra 2,5" rør ud bagtil hvor den forgrener sig ud til hver side i rustfri 2,5" rør og ud til 1 stk. 4" endestykker i hver side Alt hjemmelavet..... (o:
topstykket er planet lii kommet nye ventiler i
Har intercooler og alt liggende til mangler bare
turboen he he men det må oz blive næste projekt
Motor:
1,6 16V Twincam AGTE motor
Garret kugleleje turbo fra Nissan med intern wastegate
Vandkølet Intercooler fra Celica ST165 Turbo
Hjemmelavet turbomanifold, med powerwrap.
Megasquirt motorstyrring by www.turbomotor.dk
Bruno Hansen blowoff ventil
Turbosmart bleedventil
Greedy Catchtank med GREEN filter
Rustfrie 2" rør
Røde samco silicone slanger
Røde AGZE tændkabler
Org. NA gearkasse
Blok lakeret
Rustfristålplade i hjelm som spejl til motor
Hjemmelavet 2,5" udstødning med 2 simons potter og 2 ovale rustfrie afgange. Én i hver side.
GREEN luftfilter
Intet chrom, intet blankpoleret eller lign. Gejl er ik nødvendigt for at tæve "bigbrother" i lydskrydset.
Det hele er holdt pænt og rent
Hestekræfter:
125 HK ved 5500 omdr/min
177 Nm ved 3500 omdr/min
men der er da planer om flere (o:
Hestekræfter:
230 HK og 300 NM ved 0,9 Bar
280 HK og 350 NM ved 1,2 Bar
0-100 Km/t = 5,3 (målt med G-tech v. 0,9 bar)
1/4 mile = 13.34 (Målt ved blackrace Lindtorp 0,9 bar)
Fælge:
har ikk fået købt nogen endnu men vil have 9x18 stykker på
meeeen overvejer fektisk nogle 10x16 eller 17 ved sku ikk helt hva der vil se bedst ud....?
overvejer at få nogle keskin t4
Fælge:
16" OZ superturisimo WRC
De kan ikke være større med 110 mm sænkning
Dæk:
helt vildt seje 175-60-14 eller noget i den stil det er for vildt he he
Dæk:
215/40-16V Falken Azenis RT-615 Semislicks
Undervogn:
der er bestilt luft undervogn til æ vogn
Undervogn:
Koni gule justerbare dæmpere
Sænket 110mm
3 cm spacere i hver side i bag
Store Brembo race skiver med riller
Ferodo Racing klodser
Super Blue racing bremsevæske
Bilstereo:
Er ikk bygget færdig men har 2 impuls 12" 1500w og 1 12"
boxter 2000w rms og 2 stk rockfort forsgate forstærker
Bilstereo:
Motorlyden samt en sony headunit & skod højt.
Styling:
badboy look i motor hjelm
sprinkler dyser fjernet i hjelmen og flyttet ned i plastikket ved vindueviskerne
brede skærme
baglygter lavet i metal ud af hånden med indbygnings baglygter fra hella
komplet fox-tuning bodykit for og bagkofanger ombygget så de passer til de nye skærme... (o:
ombygget shogun heckspoiler med bremselys
tagspoiler
håndtag, antenne og tågelygter i bagklap fjernet
hyper disign spejle
tankstuds flyttet ind i dør og fjenet på siden
støddæmpere i motorhjelm
bilen er blevet malet i en lilla perlemor.... der er brugt 4l ren perlemor og der er også brugt perlemor i klarlakken
har fået lavet airbrush på motor hjelm og heckspoiler af playboy bunny
Styling:
Bi-Xenon kit
Dioder til kørelys og blinklys (i org lygter)
Mørkt tonet Seat-grøn med 3 x klarlak.
Håndbygget side- og frontskørt i karoseriplade + brede bagskærme, alt sammen 100% unikt.
Hækspoiler og antenne fjernet.
Baglygter er indfarvede og tonede røde
Klare sideblink og forblink samt positionslys
Indfarvede håndtag, kofangere og div. lister
Mørk rudetoning på alle ruder, minus frontrude
Alle emblemer, logoer og andet tingeltangel fjernet.
Hjemmelavede ovale rustfrie udstødningsafgang. Én i hver side
Interiør:
blå dioder i speedometer, alle kontakter og i klima anlæget
Interiør:
Røde skålsæder
Sparco H-seler
Sparco ruskind rat
Sparco alupedaler
MOMO alu. gearknop.
MOMO alcantara gearstangsmanchet.
MOMO Bund beskyttere i begge sider.
Listen over instrumentbord ved forruden er indfarvet
Org. El-ruder El-spejle & c-lås
Sort himmel og sorte solskygger fra Speciel udgave af Japansk SuperCharger model
Skræddersyet sorte måtter
Ekstra tilbehør:
fartpilot er der sku oz i.... og så er der kommet Hornet alarm i med fjernstart... og har planer om at købe et modul til alarmen så den sender 10.000 volt ud i karosset hvis alarmen går.... (o:
Ekstra tilbehør:
UNGO alarm med 6 vejs startspærre og fj c-lås
Bemærkninger:
Er fuld igang med ombygningen............ endnu
Bemærkninger:
MR2eren består stort set kun af nye dele efter en TOTAL renovering i 01 hvor ALT er skiftet
Bilen har kørt under 140.000 KM fra ny, KUN sommerkørsel
Centermotor & baghjulstræk, sådan burde alle biler være skabt.
Biler skal bruges...
Jeg bruger min her: WWW.TRACKDAYKLUB.DK
VIDEO:
Padborg Park 2006
http://videos.streetfire.net/video/c81b2a9b-dc03-407d-b897-988a00ebdb21.htm
Tæver Peters 400 HK MR2 på Lindtorp 2007
http://videos.streetfire.net/video/fe68bc15-87ea-402f-a696-990a0105023e.htm
Får tæv af Peters 400 HK MR2 på Lindtorp 2007
http://videos.streetfire.net/video/95e4fc29-fd81-4c29-92d8-990a01022daf.htm
FOTOALBUM
Turbo ombygning
http://www.bilgalleri.dk/html/alb_vis.asp?AlbumID=2497
Fra 1/4 mile, trackdays mm.
http://www.bilgalleri.dk/html/alb_vis.asp?AlbumID=6137
Div nye og gamle billeder
http://www.bilgalleri.dk/html/alb_vis.asp?AlbumID=6138
Solgt i 2008 og købt tilbage i 2010, solgt igen i 2011 til min gode ven Torben!
Bruges nu kun til trackdays! Intet gadekørsel.