{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter

Chevrolet Stylemaster Sports Coupé

Stem på min bil, den er er heavy!! :-D 1600kg All American Steel!! Held og lykke, og lad os få en fair fight!!

Honda CRX Vtec *Solgt*

Ja den er sku blæret nok....Især hvis man havde været gangster i Newyork efter 2 verdenskrig :o)
Du skal være logget ind for at stemme. Log ind


Oprettet af:
Oprettet af:
Årgang:
1948
Årgang:
1991
Motor:
261cui (ca. 4,3 liter) Blue Flame fra en 56´er Chevy Bel-Air monteret. Motoren er den som var mest eftertragtet når man tunede på disse biler i start 50´erne. Monteret med Offenhauser dual indsug og 2stks Rochester karburatorer. Fenton headers til dobbelt afgang og udstødning i 2,5" rustrift stål. Direkte udblæsning pånær to stks cherrybomb mufflers. Derudover har den en Mallory elektronisk tændning, og custommade oliefilter! 3stk manuel rat gear. (Næste plan er en automatgearkasse) (Original 216cui Række sekser ca 3.8 L med 3 stk ratgear. Har været adskilt og samlet igen med nye stempler og div., står hjemme i garagen)
Motor:
CRX 1.6 i-Vtec
Hestekræfter:
Ca. 190hk (90hk standard/140 standard på den nye motor) 4.11-1 gearing, så den accelererer hurtigt men tager ikke så meget i toppen. Tophastigheden er fra fabrikken (med 90hk motor) opgivet til 160km/t, har selv haft bilen derop af. Ved ikke top med den nye motor.
Hestekræfter:
150 standard... målt til 164 hos peugeot i køge 1.maj 2004
Fælge:
16x6" original, sorte med chrom halvmåne hjulkapsel. 6 boltet (6x5,5")
Fælge:
-CR- Cromfælge + Vinterfælge i Alu
Dæk:
Firestone Whitewalls Diagonal 6.00x16 "Gum Dipped". De er på trods af køreegenskaberne en stor del af charmen ved at køre en gammel amerikanerbil, og er slet ikke så ringe at køre på som mange tror!
Dæk:
Ventus 215/40
Undervogn:
Sænket 100mm for og bag, bladfjedre bag og fjedre foran, 116" hjulafstand, kommer snart en tand længere ned.
Undervogn:
Justerbar gevindundervogn
Bilstereo:
Original rørradio med enkelt højtaler.
Bilstereo:
Intet endnu... (DESVÆRRE) Men ønsker at hører fra folk der har forstand på komplet opbygning af bagagerum, da mit er komplet rippet bagtil.
Styling:
Pin-up (fra 1940´erne) på handskerummet. Pinstriping på front og over baglygterne.
Styling:
Farveskiftende lak....grøn-lilla perlemor.
Interiør:
Helsofa for og bag, lysblå stof. Mørkeblå himmel. Brunt instrumentbord med forhandler klistermærke. (J.V.Baldwin Los Angeles Motor Store) Lige nu med hvide tæpper som overdækning. En ny hvid tuck'n'roll kabine er på vej! Bilen er købt med cigarettænder som ekstraudstyr og uden ur i instrumentbrættet. Dette er dog på lager og afventer restaurering.
Interiør:
Hvid læderkabine
Ekstra tilbehør:
Varme under sæderne. Rød Falckkasse (model 1936) fra 1953, med indhold. 2L Pulverslukker 5L ægte 98oktan super benzin i rød metal "NeverStop" reservedunk. Taxi skilt fra 1940´erne, dette er dog ikke sat til. Ur, 2-delt rat med "horn-ring", solskygge i passagerside, cigarettænder, læder på armlæn, -Alle disse ting er ikke på udstyrslisten for en Stylemaster, men for Fleetlinen.
Ekstra tilbehør:
Alubur Chip(omdrejningsbegrænser fjernet) Supersprint-udstødning + mellemrør og bananmanifold shortshift gears Vtec-kontroller til justering at indsprøjtningsmængde ved hvert 1000omdrejninger og hvornår Vtec`en ska slå til :o) Lækker detalje
Bemærkninger:
Der er i 1948 produceret 171,593 stk af denne model (Både Coupe og sedan), i alt fra 1942-48 (med pause i krigsårene 43-45) er der produceret 618,383 stk. Er ifølge motorkontoret den eneste 1948 Coupe der er indregistreret her i landet! Bilen er importeret fra Los Angeles i 1994, hvorefter den er blevet lettere renoveret og lakeret. Farven er en tidlig Amazon lak men ligger meget tæt op ad Chevrolets farvekode. Originalt har bilen dog været metallicmaroon.
Bemærkninger:
Importbil fra det sydlige Tyskland. Hentet september 2003 Garagebil og blir ik kørt om vinteren. BILEN ER TIL SALG....
Annonce