{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter

Chevrolet Camaro Z28

Blå vs. lyserød ;)

Pontiac FIREBIRD

Du skal være logget ind for at stemme. Log ind


Oprettet af:
Oprettet af:
Årgang:
1980
Årgang:
1970
Motor:
350 cid boret til omkring 6 liter. Edelbrock alu-indsugning Edelbrock knast Holley karburator K&N-lignende filter Headers MSD tænding Motoren er blevet renoveret så der er en masse nye dele. Jeg gider ikke skrive ALT, så spørg bare hvis der er noget du gerne vil vide.
Motor:
350 cui pontiac big block opboret 0,60, 400 toppe portede, headers, alt udskiftet, 10,5 stembler, alu indsug, 4 portet karburator, højere knaster 297. 8" converter, den kan godt rive noget gummi fra sig
Hestekræfter:
Ca. 350-400 hk Ca. 600 nm
Hestekræfter:
org. 265 , ikke målt men tæt ved 400 +
Fælge:
American Racing alufælge. 15x7 foran, 15x8 bagpå.
Fælge:
crager crom 8*17 ---- 10*17
Dæk:
El Dorado 235/60-15 foran, 255/60-15 bagpå. Hollywood dæk ;)
Dæk:
235 foran 265 bagved BF selvfølgelig
Undervogn:
Nye støddæmpere (ved ikke hvilket mærke) og nye 6-lags bladfjedre.
Undervogn:
hævet bagtil med ekstra fjedre, strammere foran
Bilstereo:
Sony Xplod CDX-CA680X
Bilstereo:
pioner ikke det vilde.
Styling:
Stort set standard 1980 Z28-look (spoiler, scoop og indsugning i skærmene er standard på en Z28). Malet med effektlak der skifter mellem dyb blå og næsten sort (alt efter lyset). Det er meget svært at fange den farve på et billede, men se billede nr 5, der kan effekten ses. Når det er overskyet ser den mest lilla ud.
Styling:
org, , bilen er malet over alt, også i bunden i samme farve , perlemorsrød med effekt
Interiør:
Special lavet stue.
Interiør:
alt indtræk omgjort .nyt loft
Ekstra tilbehør:
Automatgear, servostyring, aircondition, centrallåse, el-ruder, antenne i forruden, tilt rat, tonede ruder.
Ekstra tilbehør:
powerbrakes, elruder, aircon ,virker ikke. 4" rustfri udstødning,
Bemærkninger:
MED I EN AMERIKANSK 2005 CAMARO KALENDER!!! Har i 2004 været med i 3 blade. Bilen er en original Z28. Den er blevet sat i stand, og er blevet køreklar i efteråret 2003. Siden der er der lavet rigtig mange "småting". Det skal lige siges at bilen altså vejer cirka 1600 kg. Mange tror sådan en bil er lavet til "ræs" men det passer ikke, den er lavet til at køre lange ture med høj hastighed (feks tværs over USA med 200 km/h). Derfor sidder man meget bedre i sådan en, end man gør i mange nyere biler (jeg har endnu ikke siddet i en nyere bil med mere komfort).
Bemærkninger:
alt rust lavet, nye skærme, ny forrude, gulvtæppe , hvidt indtræk, samt specielt syet intrumentpanel. OK. det er ikke min bil længere desværre, jeg har købt den fra belgien, bygget den op, betalt afgift, for så at sælge den, manden er gal, ik nå jeg kommer nok ikke ind ,men syntes lige at i skulle se den .ret fed bil . den var dejlig at køre i , jeg har vundet en del pokaler til udstillinger
Annonce