{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter

Peugeot 306XT 1994

4.497 visninger | Oprettet:
Bedømmelse

Du kan først stemme, når din egen bil er oprettet og stemt ind. Opret din egen bil

Lars  H
Mand | 45 år | Oprettet: 5. maj 2006


Peugeot 306XT

Årgang:
1994
Motor:
1.8
Kompressor
6-trins gearkasse
Helix kobling
Mahle stempler og forringer
Stål toppakning
Skarpere knast
SMT6 Piggy Back styrebox
2 extra dyser
1 2 Pipe
Katalysator fra Volvo v40 (har standart 200HK)
King dragon filter (renset med K&N filter rens så det er rødt nu)
Hestekræfter
212HK
340NM
Den blev målt på felt en meget meget varm sommerdag, hvor jeg fik at vide han ikke kunne køle bilen nok, så jeg kunne bare komme tilbage og få målt den igen, så ville den sikkert ramme 220HK men det er jo kun et gæt, den faktiske måling er på de 212HK
Fælge
17" AEZ
Dæk
205/40/17
Undervogn
Sænket 40MM
Green Stuff bremseklodser
Bilstereo
Sony headunit af ældre dato, man kan alligevel ikke høre det for motor lyden :o)
12" Cerwin Wega sub, okay den kan man godt høre
Styling
Monaco body kit
M3 spejle
Hvide sideblink
Lygtemaske
Org. peugeot hækspoiler
Interiør
Ekstra tilbehør
Styrker ved bilen
Svagheder ved bilen
Bemærkninger
SOLGT d. 21 maj 2006, en meget trist dag, men det må være tid til et nyt projekt :o)

Kompressoren er monteret efter den metode som er brugt i G60'eren , hvor man har to gaspjæld.
Det ene styrer luftmængden ind i motoren (som det plejer)
Det andet styrer trykket, dsv. hvis det står helt åbent så ryger alt trykket ud i den fri natur, men når det er helt lukket så er der kun en vej det kan gå, og det er ind i motoren, og så er det bare af sted :o)
De to gasspjæld arbejder modsat af hinanden, så når man gir' fuld gas og spjæld nr 1 åbner helt så lukker nr 2 og alt trykket bliver skudt ind i motoren.

Vil du se flere Peugeot 306XT til salg? Andre Peugeot eller bare andre brugte biler?
Kommentér på:
Peugeot 306XT
Annonce