{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter

Audi S4 2,7 Limosine 2,7 V6 Biturbo Quattro 430 hk RS4

Kr. 179.000
6.059 visninger | Oprettet:    Billån 179.000 kr.

Denne annonce er ikke længere aktiv.
Se tilsvarende annoncer på markedspladsen.
Se søgeresultat


Årgang:
1998
Hestekræfter:
430
Gearkasse:
Manuel
Brændstoftype:
Benzin
Biltype:
Sedan
Farve:
Blå
Kilometer:
176.000

Nummerpladeopslag - tjek gæld og KM-info

Det er med lidt blandede følelser at min Audi S4 B5 sættes til salg.
Årgangen er en 1999, den er synet August måned sidste år, som den står.

Km 176.000
Årgang 1999
Syn August '14
Indreg. November 14 med nye nummerplader.
Bilen er fra ny købt hos Audi i Hørsholm.

LÆS VENLIGST HELE ANNONCEN INDEN DU KOMMENTERER ELLER BYDER, SÅ DU REELT VED HVAD DU KOMMENTERER ELLER BYDER PÅ!

Hysterisk velholdt og total nyrenoveret Audi S4 B5 sælges med alle de rigtige dele!
En bil der er bygget med ufatteligt mange meget dyre dele, i form af bremser, kabine, motorombygning, motorstyring, fælge osv.
Der er IKKE blevet sparet nogen steder.

Bilen er komplet opgraderet i motor med Audi RS4 dele på AGB blok.
Komplet nyrenoverede originale K025 og K026 ladere fra RS4 B5 hos Rene hos turbomotor.dk, alt nyt roterende indvendigt i turboerne blev skiftet, og skovlhjulene blev opgraderet til 4 bladet i stedet for 6 bladet for hurtigere spool-up, skovlhjul, lejer, aksler, og ny afbalancering blev lavet.

Termostaten er udskiftet med en 70graders termostat.
Intercoolere er fra en Audi RS4 B5, det samme er trykrør og trykslanger, throttle pipen er fra APR motorsport i USA.
Forrør er håndlavede, også i rustfrit rør.
RS4 B5 Dyser samt dysebro monteret med nye O-ringe.
Y-piben er ydermere også hentet fra en RS4.

Der er blevet ilagt ny motor for 5000 km siden pga. den gamle havarerede pga. for mager blanding (resultat af elendig indkøring af gamle ejer)

- I sammenhæng med det blev ALT renoveret, sensorer, pakninger, følere, osv, ALT blev renoveret og optimeret til tip top stand, km stand på ny motor er 147.000

Kobling/svinghjul, slavecylinder, udrykkerleje, udrykkerleje arm er monteret fra en Audi RS4 B5 2001'er, der er monteret ny koblingsplade i sammenhæng med motorrenoveringen, svinghjul let afdrejet inden montering.

Der er under hele motorrenoveringen kun blevet anvendt originale bolte og møtrikker, samt fulgt alle foreskifter for tilspændinger, monteringsvejledninger osv.

Skiver/klodser og kalibre hele vejen rundt er monteret fra en Audi RS4, 360 mm skiver med Flydende kalibre gør ikke kun udseendet meget bedre, men bremseeffekten på bilen er ENORM.
Bare RS bremser hele vejen rundt som på Ebay starter ved 20.000 kr for et komplet sæt

Original Xenon med lygtevask og højdejustering, forlygterne er ydermere også hentet fra en Audi RS4 B5 facelift så lygterne er onepiece i stedet for de kedelige 2-delte.
Bilen er indvendigt faceliftet i midterkonsol fra en 2001'er, med den enormt meget pænere midterkonsol end hvad der ellers kommer i en 1999 model.
Der er komplet originalt kulfiber interiør trim overalt i bilen, med blå tråd som matcher bilens blå farve, en super fed detalje!

- Der er blevet monteret Flemming Fartstrup motorstyring i bilen, den nyeste tilgængelige boks kaldt "FMJ106" for 4 uger siden.
- Der er blevet lagt Antilag system i bilen, sammen med Launch control, bilen laver 1,05 bar i launch programmet ved 3900 omdrejninger og skyder bilen afsted som en raket, fra 0-100 km/t på 4,5 sekund.
I samme omgang blev der monteret en Bosch 044mm benzinpumpe i tanken, en benzinpumpe der kan levere brændstof til 600 heste
Bosch Bredbåndslambdasonder i begge forrør, forrør blev powerwrappet for nedsat varme i motorrummet
Turbosmart 6 bars elektronisk ladetryksventil er blevet monteret, så boksen kunne have fuld oversigt over hvad bilen lader, dette giver en langt bedre køreoplevelse.
3 Bars mapsensor fra en VW Touran Diesel bil blev monteret, da den originale mapsensor kun kan klare 1,5 bar, og bilen kører nu med 1,55 stabile bar.

Bilen er selvfølgelig kørt ind af Flemming selv, bilen er ikke makset ud på benzin opsætning eller ladetryk, der er kørt en sikker tænding i bund og top på den som gør at bilen nemt vil kunne holde mange tusinde kilometer endnu, et krav som var en af mine kriterier, at bilen skulle holde

Bilen er netop hjemvendt efter en 2100 km lang tur til MIVW Holland, en tur den kørte uden at slå en eneste prut forkert, og kørte utrolige 10,4 km/literen på hele turen. (Og vi kørte fra en Mustang Shelby GT '13 nede i tunellen :-DDD)

Der er monteret 3" Rustrfrit håndlavet udstødning i 316 syrefast rustfrit rør.
Magnaflow gennemstrøms 3" rustfrie udstødningspotter er monteret fra performancepipes.dk
Udstødningen er opbygget i 3 sektioner som gør at den kan tages ned i flere forskellige stykker, samlet med udstødning clamps.
44mm Tial motorsport Wastegate er monteret i udstødningen og fungerer som VUS ventil, det gir en fuldstændig sindssyg lyd når bilen går i launch control eller antilag imellem hvert gear som holder turboerne i gang og bilen er klar til at æde endnu et gear for fuld skrald.

Bilen er monteret med 19" OZ Ultraleggera HLT (Hyper light tech), fælgene er lakeret i blanksort autolak for 4 måneder siden og har kørt 4000 km.
Dæk er Nokian 235/35-19, Disse har kørt 4000 km også, der er taget højde for rullediameter osv så man ikke går ind og driller det permanent firehjulstrukne Quattro system.

Bilen har fået sandblæst ventildækselskjolde, indsugningsmanifold og andre småting og blevet autolakeret i Daytona Gray, en original Audi RS6 farve.

- Kabinen er en original Audi S4 B5 2001 el læder recarostue.
Med lindestøtte, justerbare ved knæhaserne, elektronisk op/ned justering, elektronisk ryglæn, lindestøtten er også elektronisk med luftpude.
Der er sædevarme i dem også.
Bagryggen i kabinen er 2-delt split og kan vippes.
Alle dørsider er også hentet fra RS4 B5 i sort læder, der er samtidig monteret BOSE højtalere i alle dørsider

Nyserviceret A/C anlæg, køler som det skal og klar til sommervarmen :-)
Bilen er udstyret med:
Elruder for og bag med komfortluk
Elspejle
Varme i bagrude
Sædevarme
Fuldautomatisk Klimaanlæg
Kopholdere
Stor board computer
Original Olie temperatur indikator i speedometer
split bagsæde
armlæn
armlæn i bag
Og meget mere.


- Der går desværre mange rygter om at der skulle have været udskiftet (6?!?!?!?!?) motore i denne bil, men det er der IKKE.
Hvis folk har nogle tvivlspørgsmål og lysten til at få dem besvaret, så synes jeg i skal læse min kæmpe byggetråd jeg har lavet fra dag 1. omkring bilen, som viser alt jeg har været igennem med dette kæmpe projekt.
Fra da den var fuskerbygget i motoren da jeg købte den, til i dag at være en fuldblodsræser uden havle løsninger med alle de rigtige dele og komponenter.
- http://www.vagcars.dk/phpbb/viewtopic.php?f=23&t=99163

Prisen på bilen er 179.900 Kontant, en værdipris af bilen ved evt. foreslåede byttehandler vil ligge på 190.000 kr, alene af den grund at jeg ikke er villig til byttehandler medmindre det er til min fordel.
- Prisen kan selvfølgelig forhandles efter rimelighedens grænser, man er vel jyde :-)

Folk skal tage hensyn til at dette er en LIMOSINE Audi S4, og ikke en Avant som alle de andre, værdimæssigt anses en Limo til meget højere værdi pga. den "sjældenhed" kontro avanten..
- se gerne mobile.de for sammenligninger.

JEG GIDER IKKE HØRER KOMMENTARER OMKRING PRISEN, JEG HAR SAT DEN, LAD VÆR MED AT KØB BILEN ELLER KOMMENTER PÅ ANNONCEN HVIS IKKE DEN PRIS PASSER DIG!

Bilen befinder sig i Silkeborg, 8600.
Den kan ses ved nærmere aftale, dog prøvekøres bilen IKKE uden mig, så drop drømmene om testkørsel uden interesse af en seriøs handel.
Alle spørgsmål er velkomne og besvares enten her eller over privat besked, store som.

Jeg bytter evt hvis noget spændende kommer på banen, kom gerne frisk
- Hovedsageligt har jeg interesse i R32 G5 på hvide plader, eller noget i den klasse, kun performancebiler tak!

Spar penge på din forsikring

Du kan ikke kommentere på denne annonce.
Annonce