{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter

Dodge Dakota

Hahahahahaha :)

BMW E36 323i "SOLGT"

Du skal være logget ind for at stemme. Log ind


Oprettet af:
Oprettet af:
Årgang:
1998
Årgang:
1998
Motor:
5.9 liters V8 R/T 32 ventiler Lyder bedre end de fleste amerikanske V8!!!!!!!!!!!!!!!
Motor:
-> 24 ventiler -> Række 6 (4 ventiler pr. cylinder) -> 2.5L -> Vanos (tager fat omkring 4k omdrejninger, kan både mærkes og høres. -> Samme motor som 325i - men droslet ned med anden indsugning og udstødning. -> 275.000 på klokken - ja, det er ret meget, men synes ikke det kan mærkes -> Jeg er kun tredje ejer af bilen, hvilket i sig selv er ok, bilen er født og opvokset i DK. 0-100 7,6 sek. (lidt upræcis, målt på tlf. med en app) Topfart: indtil videre 239 km/t (målt på GPS) Planer: -> M50B25 indsugning skal på (giver ca. 19-21HK) -> Lettere svinghjul på et tidspunkt -> Måske skarpere knaster, hvem ved -> Chip -> Til sidst skal den selvfølgelig rulles igen
Hestekræfter:
250 af de gode HK, men håber snart på bare lidt flere........ ;) 360 Nm... Men det kommer nok en dag, den vil alligevel godt der ud af, og lægger godt fra hvis den ellers kunne få fat.. ;)
Hestekræfter:
-> Standard: -> 170 HK -> 245 NM -> Den blev rullet til KOED træf, 2013, til: -> 178 HK -> 248 NM (Se rulleattest i billederne)
Fælge:
Origanle Dodge Dakota fælge.
Fælge:
Sommer: -> Uoriginale M5 -> 17" -> Fik dem billigt, og de er hverken skæve eller specielt hakkede. Vinter: -> Fik lige nogle BMW alufælge, 16", de er bestemt pænere end stålfælge, se billeder
Dæk:
285-60-17 Tommer
Dæk:
Sommer: -> 225/45/17 -> ContiContactSport (continental) Masser af mønster -> Ligger godt på vejen, skal ikke være større eller mindre :) Vinter: -> 205/55/16 -> Bridgestone Blizzak, helt nye! De kører fint, og står sikkert fint på sne
Undervogn:
undervognen er bare standard da den ikke skal bruges til noget race. :) bare til at tulle rundt i,.
Undervogn:
-> Sænket fra fabrikken -> Tror at den hedder 40/40, men er usikker -> Jeg skal ikke have den lavere eller højere, den er lav nok til at ligge godt på vejen - og høj nok til ikke at skrabe på ved bump og kantsten
Bilstereo:
standard Radio/CD afspiller med standard højtaler, men de spiller nu meget godt, men hvad skal man bruge det til når man har lyden at lytte til.. ;)
Bilstereo:
-> Xsound Subwoofer 600W -> Xsound radio, med USB og AUX -> GTO forstærker 1000W (4 kanals) -> Blaupunkt højtalere -> Blaupunkt CD holder i baggage rum, kan holde op til 20 CD'er, og jeg har aldrig brugt den -> Håndfri Parrot system, med mikrofon i øverste venstre hjørne af forruden -> Men som oftest er det bare lyden fra motorrummet som jeg lytter til, og ellers bare P3
Styling:
den har nok styling i sig selv.. :)
Styling:
-> M-tech hele vejen rundt, DVS: - Bagkofanger - Forkofanger - Sideskørter - M3 Spoiler fra fabrikken - M3 underlæbe -> Facelift med Chrome nyrer -> Hvide blink og foran, på siden og baglygterne (født med orange blink) -> M3 forlygter (en smule tonede) -> Originale tågelygter, som for nyligt blev skiftet til nogle fra Schmiedmann, da de gamle var revnede fra stenslag. De nye er dog også originale, bare i klarglas -> Fik monteret Schmiedmann sportsbagpotte - da der var hul i den gamle. Den lyder godt, og jeg kan mærke at den trækker en smule bedre end før - så er den i øvrigt også rimelig pæn.
Interiør:
Standard, men vil gerne have nogle pæne læder sæder med røde syninger fordi bilen er jo rød.. :)
Interiør:
-> Velour kabine i pæn stand -> Læder dørsider -> Læder armlæn -> Læder rat -> Læder gearknob -> BMW business belysning, med 6 lamper i kabinen, plus den i handskerummet selvfølgelig
Ekstra tilbehør:
Ingenting
Ekstra tilbehør:
-> Servostyring -> El-ruder foran med autohejs/sænk (dvs tryk en gang, og ruden kører helt op eller ned) -> El-spejle med varme -> Antispin(ASC), som kan slås til og fra som det ønskes -> Centrallås med fjernbetjening -> Alarm -> Startspærre -> ABS -> 4 airbags (en i hver dørside, og en i rat + en over handskerummet) -> Antenne i bagruden som kan klikkes af og på som det ønskes (til håndfri tlf. under kørsel) -> Tyveri sikrede døre, som ikke kan åbnes indenfra, hvis bilen er låst. Dette sikrer at man ikke kan få stjålet eksempelvis sæder, hvis en rude bliver smadret. -> Ventilerede skivebremser, både for og bag.
Bemærkninger:
Den kører fantastisk, man skal bare huske på det ikke er en racer bil,.. Det er en bil folk vender sig om og kigger og lytter efter.. :) I følge statistikken skulle der kun være 2 dakota'er med 5.9 R/T V8 i Danmark, så siger folk sikkert "jeg har set nogle stykker af dem", men læg lige mærke til hvad motor de køre med.. Vr6'eren røg sku lige med på et par billeder.. Skulle blive klar til sommer.. :) OG DER ER MIN BIL!!!!!!
Bemærkninger:
-> Motoren får aldrig mere end 2500/3000 omdrejninger før olien er 90 grader. -> Jeg har haft bilen siden December 2012, og jeg er stadigvæk meget glad for den, helt klart den fedeste og sjoveste bil jeg har haft. -> Reperationer: - Termostat skiftet - Servopumpe skiftet - Nyt batteri - Bremser hele vejen rundt Ellers er det bare olie og almindelig vedligeholdelse -> Stem og smid en kommentar - giver gerne tilbage.
Annonce