{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter

BMW E21 320/6 (MR)

Fiat Bravo (Auto Italia) SX 1,2 16V Fire

Tyskland-Italien Ha Ha
Du skal være logget ind for at stemme. Log ind


Oprettet af:
Oprettet af:
Årgang:
1978
Årgang:
2000
Motor:
M20B20 Karburator (Solex) 1.990 ccm
Motor:
1,2 (1242) 16V Fire 5 gear 12,5 sek. 211000 km (kørte selv de 45000 km) 14,7 km/l Topfart 173 km/t
Hestekræfter:
125 HK ved 6.000 omdr 160 NM ved 4.000 omdr
Hestekræfter:
82 hk (60kw) Måske flere hk, da en Abarth mekaniker fra Italien vidst nok engang kiggede på motoren Denne model har 2 hk mere end 1,2 1995-97 motoren, da den har en fire motor 113 Nm/4250
Fælge:
For: 5,5"x13" TYP 1A ET16 '82 Bag: 6"x13" Italia TYP.03A ET13 '82
Fælge:
14" stål
Dæk:
For: Michelin MXT 185/70R13 Bag: Fulda Kristall Gravito 175/70R13
Dæk:
14" Goodyear
Undervogn:
Originalt sænket
Undervogn:
Standard fjedre og støddæmpere foran og bag i Skivebremse foran Tromlebremse bag
Bilstereo:
Pt uden headunit Men ellers med 4 stk Blaupunkt Blue Magic højttallere
Bilstereo:
Sony cd-afspiller JBL century C930 i hattehylden
Styling:
Ja den burde jo nok have været udstyret med store baghjul, hævet i røven, rævehale i antennen, ludertrappe i bagruden og monteret med triple weber, men målet ned bilen er nu så sompelt som at den skal stå 100% stock og endda på originale stålfælge.
Styling:
Indfarvede kofangere T-Hansen kapsler Højtalere i hattehylden Auto Italia klistermærke på bagsmækken
Interiør:
En blå stofkabine, der trænger til den helt store tur.
Interiør:
Stof sæder -tjek dem ud (Specialmente Qualità)
Ekstra tilbehør:
Det er vist ret begrænset, hvad der er af ekstra udstyr, den er dog med den 5-trins gearkasse, som først blev standard for dem i 1980.
Ekstra tilbehør:
Startsspærre Abs Justerbart forsæde Justerbart rat Servostyring 2x airbag i instrumentbord 2x airbag i forsæder centrallås El-ruder Splitbagsæde
Bemærkninger:
Produktionsdato: Oktober 1978 1. Indregistrering: 28. februar 1979 MR står for "Motherships Renaissance" Mit projekt MR består i, at den her E21'er gerne skulle komme til at ligne den på billeder i nedenstående link 100% udadtil. E21'eren på de billeder i linket var min fars og er den BMW, der har startet hele min interesse for BMW. Det er en 316 fra 1979 født gul, men blev skadet i 1984 og i forbindelse med reparationen blev den monteret med dobbelte forlygter og den blev malet rød. Min far købte den fra ny i 1979 og den blev solgt i 1988 med et km-tal på 343.000! Jeg var kun 3 år da den blev solgt, men trods det, så kan jeg meget tydeligt huske bilen. http://www.bilgalleri.dk/fotoalbum/stylingprojekter/166603-mothership
Bemærkninger:
R.I.P 29.06.17. Kørte med fuld damp op af en bakke på E45 (Aarhus mod Hørning) Bilen blev skrottet fordi toppakningen gik og bilen var kørt ned. Kaldte bilen Auto Italia opkaldt efter en klistermærke som sidder på bagsmækken. Klistermærket er sat på af virksomheden som solgte bilen fra ny som netop hed Auto Italia. Denne bilmodel blev bygget fra 1995-2001 og afløste Fiat Tipo. Fra 2001 til 2007 blev efterfølgeren solgt under navnet Fiat Stilo Fiat Bravo blev valgt som årets bil i både Danmark og Europa i 1996. Fiat Bravo fandtes fra ny med motorer fra 65 til 154 hk En ny Fiat Bravo 1,2 16V SX kostede i 1999 ca. 150000 kr. Fiat Bravo minder meget om den lidt længere 5 døres Fiat Brava. Brava er mere komfortbetonet mens Bravo er sportslig rent køre mæssigt. Efter at Fiat Stilo var udgået kom efterfølgeren på markedet under navnet Fiat Bravo i 2007. Dermed levede navnet Fiat Bravo altså for en stund videre som ny bil i Danmark. Den nye Bravo er længere end Fiat Stilo.
Annonce