{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter

Audi A4 B5

Toyota Corolla XLi S H/B

Du skal være logget ind for at stemme. Log ind


Oprettet af:
Oprettet af:
Årgang:
1999
Årgang:
1996
Motor:
AHL 1.6 5 gear Og så er der monteret båååååååp-filter og rustfri fra katten Den er opgivet til 12,3 km/l - jeg tror ikke det er helt ved siden af
Motor:
4E-FE 1.332 ccm EFI motor med 16 ventiler 4-cylindret rækkemotor placeret på tværs Tophastighed: 180 km/t Acceleration 0-60 km/t: 4,7 sek. Acceleration 0-100 km/t: 12,8 sek. Mellemacceleration 80-120 km/t i 3. gear: 8,5 sek.
Hestekræfter:
101hk 140nm Det vil være synd at sige den er hurtig, men den følger da trafikken. Fint nok til hverdagsbil
Hestekræfter:
Ydelse: 75 HK (55 KW) ved 5.400 o/min. Moment: 115 Nm ved 4.100 o/min. Opgivet til 15 km/l. HELL YEAHHHHH
Fælge:
Rs4 fælge 18x8 Dog er der en del kantstenskys på 2 af dem 10mm spacer foran 5mm spacer bagpå - så de sidder helt ud til skærmkanten (dog ikke på billeder) Og 16" stålfælge lakeret i sort til vinter
Fælge:
Sommer: 15" Zender Vinter: 14" stålfælge
Dæk:
Sommer: 215/35-18 foran 225-40-18 bag Vinter: 195/55-16
Dæk:
Sommer: Michelin Pilot Exalto 195/50-15 Vinter: Goodyear 175/65-14
Undervogn:
Ta technix gevindundervogn Sænket helt i kælderen. Ca 100-110mm - 1,5cm fra forbro til vejen
Undervogn:
Standard - kun en lille sænkning på 10-20 mm på baghjulene når Mutter er med som bagsædepassager :-) Hjulophæng: McPherson
Bilstereo:
Pioneer MVH-X370BT m. bluetooth Ground Zero komponentsæt i dørene 10" ground Zero subwoofer 250w 1 kanals Ground Zero forstærker til at trække subwooferen
Bilstereo:
JVC Headunit !
Styling:
Skamsænket Mørk folie på forlygterne Gul folie på tågelygterne Mørke sideblink Hvid nummerpladelys Rustfri bagpotte Chrome skiver i instrumentbord
Styling:
-
Interiør:
Std, med carbon detaljer
Interiør:
Standard
Ekstra tilbehør:
Der er lige monteret ny forskærm Træk
Ekstra tilbehør:
- ABS - Centrallås - Servostyring - To kasser hof i bagagerummet. Altid rart hvis man bliver tørstig, men giver også en bedre stabilitet.
Bemærkninger:
Der er fuld servicebog fra Autoriseret værksted Den er synet i februar 2015, så der er skiftet masse i mens bla. Styrekugler, gevindundervogn, udstødning, tandrem, vandpumpe, profilrem, manchet ved kardan, stabilisatorstænger, lambdasonde, omdrejningsføler, ventildækselpakning, tændrør og tændkabler osv. Den kører rigtig godt og der faktisk ingen rust i den
Bemærkninger:
Motorsangen er på én gang gudesmuk og nådesløst brutal.... Har intet med min bil at gøre, men læste om en Aston Martin Vanquish i Bilrevyen hvor det stod, og kunne ikke helt stå for den beskrivelse. Lidt historie: En solrig sommerdag i august 1963 læssede et fragtskib en gnistrerne sort Toyota Crown Super Saloon af på kajen i Frihavnen. Det var den første af 190 biler, der ikke bare markerede Toyota's ankomst til Danmark men til hele Europa. For netop Danmark blev det første land i vores del af verden, hvor man stiftede bekendtskab med det nye mærke. Importøren hed dengang Erla Auto Import A/S og havde hovedkontor på Frederiksberg Rådhusplads, hvor to store Toyota-neonskilte strålede om kap med Rialto-teatret i stueetagen. På det tidspunkt var bilsalget i Danmark domineret af Ford, VW, GM og British Leyland. Der var nu stadig mindre importører, som prøvede at få en bid af markedet, og Erla var en af dem. Gennem årene havde man prøvet forskellige mærker som Skoda, Neckar, Borgward og Alfa Romeo, Desværre var det som om Erla altid fik de rigtige mærker på det forkerte tidspunkt. Ironisk var det, at det eneste Erla manglede var et mærke, som kunne sælges (og ikke gik konkurs midt i det hele som tyske Borgward), for gennem årene havde man fået opbygget et stærkt net af forhandlere. Det kom i 1963, da Erla fik importen af Toyota både i Danmark, Sverige og Norge. Ganske vist havde både pressen og publikum sine forbehold overfor japanske biler, som man jo af naturlige årsager ikke havde det store kendskab til. I dag er Toyota's succes tydelig for enhver, for ikke bare er det en af verdens største bilfabrikanter, men også et af de mærker, der kører flest af i Danmark. Af de omkring 1.000.000 biler der udgør den danske bilpark er næsten 300.000 Toyota'er, hvilket ikke er tilfældigt. Det handler om dygtige forhandlere, men i et land med høj registreringsafgift som den danske, handler det mere end noget andet om at have den rigtige vare til den rigtige pris. Det har Toyota altid haft, og ikke mindst var det Corolla som for alvor fik danskernes øjne på for det nye mærke fra den opgående sols land. Her var en bil, der kunne det hele, til en attraktiv pris og en hidtil uset kvalitet. Sådan er det åbenbart stadigvæk. For Toyota kan i dag bryste sig af, at være det mærke med de mest tilfredse og loyale kunder.
Annonce