{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter

BMW E30 320i

BMW 1602 E10 (2002)

Du skal være logget ind for at stemme. Log ind


Oprettet af:
Oprettet af:
Årgang:
1989
Årgang:
1975
Motor:
BMW M20B20 2,0L 6 cylindret rækkemotor med Bosch Motronic indirekte indsprøjning. Enkelt overliggende knastaksel. K&N 57i luftfilter. Scorpion bagpotte. Short shift gear på den 5 trins manuelle gearkasse.
Motor:
1.6l M10 benzin 4 trins gearkasse
Hestekræfter:
Fabrikken siger 127hk, men det er jo svært at sige hvor mange der er døde i løbet af årene.
Hestekræfter:
75
Fælge:
Ronal LS 7,5x15 ET25 alufælge med BMW emblemer.
Fælge:
Alpina c83 softline (E30 fælge) 16 x 7
Dæk:
For: Toyo Proxes R888 205/50r15 Bag: Toyo Proxes R888 225/50r15
Dæk:
Dunlop sportcontact 205/45
Undervogn:
Sænkningsfjedre med tilhørende støddæmpere.
Undervogn:
Bilstein gasdæmpere b46-0118 TA technic fjedre
Bilstereo:
Ikke så meget, ud over de højtalere der sad i bilen da jeg købte den har jeg kun monteret en Kienzle Automotive MCR 1016 BT headunit, da dens design ligner noget der kunne være monteret standard i slutfirserne. Den har ikke CD, men USB, SD-kort og Bluetooth. Frontpanelet har været skilt ad og lysdioderne er skiftet så lyset i den matcher den originale rød/orange BMW instrumentlysfarve. Egentlig er det lidt overkill, for jeg har aldrig tændt den når jeg kører i den, så nøjes jeg bare med at lytte til den dejlige række 6'er.
Bilstereo:
Clarion FZ502
Styling:
M-tech 2 kofangere for og bag. M-tech 2 sideskørter. M-tech 2 bagspoiler. Sorte nyrer. Mørke for og sideblink.
Styling:
Komplet turbo skærmsæt Originale skærmforøgere, og replica spoiler i glasfiber.
Interiør:
Sort læderkabine. M-tech 2 rat. M-tech gearknop. Sort taghimmel.
Interiør:
e28 Recaro skålsæder
Ekstra tilbehør:
Overhead panelet som jeg altid har været imponeret over, ved faktisk ikke om det er standard i alle E30'ere, men jeg syntes det er lir.
Ekstra tilbehør:
Luisi Alpina rat Bagkofanger fra 73>model
Bemærkninger:
Tjae hvad mere er der at sige om den, jeg kører kun i den en gang i mellem i weekenderne når vejret er til det.
Bemærkninger:
Bilen har været igennem en meget omfattende renovering over et par måneder. 80% af alle pladedele er skiftet til nye originale dele. Motorhjelm, bagklap, døre, frontparti og forskærme er alle skiftet. Den står fuldstændig rustfri og er nylarkeret i original farven, polaris silver. Bilen er epoxy grundet, og skulle gerne holde de næste 42 år ;-) Det er Tom Gammelgaard fra Veteranværkstedet i Aabenraa der har bygget bilen for mig. Inden i ryger i flæsket på mig, for at have ødelagt originaliteten af bilen, så husk på, at jeg i det mindste har reddet endnu en klassiker fra ophugger! Ingen billeder af kabinen, da jeg er ved at spare op til at få den lavet.