{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.118 visninger | Oprettet:

Service i Tyskland {{forumTopicSubject}}

Har læst positive ting om Bauer bmw i Tyskland, mhs til service, og priser, og kunne derfor godt tænke mig at få udført et stort service på vores E90 318i.

Nogle der ved hvad det koster, og evt har prøvet det?
Og hvad omfatter et stort service hos bmw?

På Forhånd tak


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Service i Tyskland
  • #1   18. aug 2019 Et stort service på en 318i er jo bare skift af olie, filtre og evt. karroseritjek som de fleste med en lift selv kan lave. Ja de tjekker da også bremser og pære sågar, men igen ikke noget du ikke selv kan gøre efter min mening. smiley



  • #3   18. aug 2019 Thomas : Det ved jeg. Det er mere for at bibeholde en fuld servicebog.

    Ejsikke: Spørgsmålet er så bare om det er nogle billige ting de bruger


  • #4   18. aug 2019 Det er ligegyldigt på en 14 år gammel 318i med en fyldt servicebog. Den falder til 20-30000 Kr. inden du har set dig om alligevel jo.

    Det er langt bedre bare at sørge for at den ikke får rust på trælse steder som altid blokerer for et salg.


  • #6   18. aug 2019 Gav 3100,- for service på min e91 325i i dk hos den lokale. Her blev skiftet olie, filter, luftfilter, pollenfilter, tjekket aircon mm. Må ja.. og vinduesvisker for.. Gad sgu aldrig overveje et service i tyskland.. men har også en go mekaniker jeg har kendt mange år

  • #7   20. aug 2019 #2
    haha Skorstensgaard de er da de rene fup magere de ville ha 600 kr for at udlæse fejl på min bil, kørte ned til euromaster de kostede gratis for den samme service og fejlsøgning


  • #8   20. aug 2019 Hvis du er typen der kommer forbi for at få fejludlæst for så selv at køre et andet sted eller hjem for at lave det selv så er det helt fair med 600 Kr for den "service".

  • #9   20. aug 2019 Har kun gode ting at sige om Skorstensgaard. Bruger dem på mine taxaer og der har ikke været noget problem. Heller ikke med garanti. Jeg serviceret mine biler hos dem fra da de var helt nye. Alle mine biler bliver kun lavet hos dem udover min Toyota Prius da den er hybrid.

  • #10   23. aug 2019 jeg kan da få lavet min bil alle andre steder billigere end skorstensgaard deres priser har da aldrig været i nærheden af tyske værksteds priser.
    og i øvriget starter man da med at lave en fejl udlæsning for at finde ud af fejlen.
    i mit tilfælde var der ikke noget der kunne fejl læses, han hev lidt rundt i nogle ledninger og trak lidt i noget spjæld ved indsugning så var fejlen løst.

    da jeg kørte seat kostede det kun 200 kr ved seat i vojens at få lavet en fejl udlæsning så skorstensgaard er 3 gange så dyr som ved en autoriseret


  • #12   24. aug 2019 skal jeg så køre til Tyskland og få set på fejlen og så køre til danmark og få skorstensgaard til at lave opgaven kan du selv høre hvor dumt det lyder.

    i deres reklame i radioen siger de at de har tyske værksteds priser det ikke lige det man ser når man ser deres time pris.


Kommentér på:
Service i Tyskland

Annonce