{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.770 visninger | Oprettet:

Peugeot 208 2013 - Helt nyt anlæg og skærm {{forumTopicSubject}}

Hej allesammen.

Er der nogle der kan uddybe og guide mig igennem hvad jeg skal købe osv. til at få fantastisk lyd i bilen?

Der skal nye højtalere i, forstærker, bas og ny touch skærm. Derudover ved jeg ikke hvad der skal oveni og hvilke ledninger der skal til for at få det hele til at ske.

Kan i uddybe det? -Personligt er jeg pioneer fan, da jeg altid har været positivt overrasket over lyden.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Peugeot 208 2013 - Helt nyt anlæg og skærm
  • #1   2. feb 2017 Det er umuligt at hjælpe uden at kende dit budget smiley

    Er det overhovedet til at skifte skærmen i en 208? det er jeg ikke sikker på...


  • #2   2. feb 2017 Hvorfor ny HeadUnit (skærm) ?
    Integrer dog et fedt anlæg i det originale system. smiley

    *Redigeret*
    Men vil skal bruge et budget, for at forslå et system.
    Det kan jo koster alt fra 5000kr, til 150000


  • #3   2. feb 2017 tænker en 5000 kr + -

  • #4   2. feb 2017 Evt skift din skærm til den nye med CarPlay og anden grafik smiley

  • #5   2. feb 2017 Du får ikke ny hu, højtalere, forstærker og subwoofer til 5000kr langt fra.
    Medmindre du er tilfreds med noget Kina radio og renegade/crunch/andet billigt skrammel


  • #6   2. feb 2017 Her er højtalere, sub (uden kabinet), forstærker, og kabler.
    Jeg kender ikke str. ht i sådan en Pug 208, så har taget udgangspunkt i 6,5".
    Både b2, steg, og skyhigh er kvalitet.
    Jeg ville integrere det med den originale HU, forstærker har high lvl input, så det er muligt.

    Jan der har Soundplanet.dk
    (C/K)laus der har Hilmars-audio.dk,
    René der har Duts Auto Hifi https://www.dutsautohifi.eu
    de kan sikkert hjælpe dig yderligere videre, her får du nok 100 forskellige svar nemlig.
    Der er nogle dygtige her inde også (bla. Jan og René er her inde), men der er også mange der ikke ved hvad de snakker om.
    De ligger tre forskellige steder i landet, og er dygtige mænd alle tre smiley


    profilbillede
Kommentér på:
Peugeot 208 2013 - Helt nyt anlæg og skærm

Annonce