{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Salg af radioer?
  • #1   17. feb 2017 Tja.. Du kunne jo evt. starte med at betale for V.I.P medlemskab og så derefter oprette annoncer med tekst og billeder.. Det er såmænd ikke raketvidenskab..

  • #2   17. feb 2017 Kan være den lokale Hyundai forhandler vil give 500-800kr pr enhed.

  • #3   17. feb 2017 ebay


  • Frederik M
    Frederik M Tilmeldt:
    dec 2016

    Følger: 1 Emner: 4 Svar: 19
    #4   17. feb 2017 Problemet er at vi er den lokale Hyundai forhandler ??

  • Frederik M
    Frederik M Tilmeldt:
    dec 2016

    Følger: 1 Emner: 4 Svar: 19
    #5   17. feb 2017 Har prøvet eBay, virker uoverskueligt synes jeg

  • Frederik M
    Frederik M Tilmeldt:
    dec 2016

    Følger: 1 Emner: 4 Svar: 19
    #8   17. feb 2017 Vi piller dem ud af alle nye i20'ere der kommer med Navi fra fabrikken istedet...

    Så istedet for at smide dem ud, kunne vi lige så godt få lidt i kaffekassen smiley


  • #9   17. feb 2017 Gider folk ikke betale for at få navigation med eller ?

  • #10   17. feb 2017 Danger Dane
    Jow da, det får vi lov til, selvom det er std. udstyr, lidt ligesom du betaler for en anden farve, det koster ikke mere for en forhandler at få en farve frem for en anden.
    Men er du nu fræk at bestille en bil i den farve som ikke er populær og der står allesteder rundt omkring, får du lov til at betale for din frækhed smiley


    Sæt dem til salg her, DBA og GOG, der er nok størst chance smiley


  • #11   17. feb 2017 Der er en af grundene til jeg ikke gider købe ny bil, sælgerne hustler sygt meget med sådan noget.
    Men på den anden side er det ikke et stort tab da bilerne ofte er leveret med lorte anlæg standart.


  • Frederik M
    Frederik M Tilmeldt:
    dec 2016

    Følger: 1 Emner: 4 Svar: 19
    #12   17. feb 2017 Well jo folk køber ofte Navi ved siden af os..

    Det bare fordi de nye i20 kampagne modeller kommer med eftermonteret Kenwood Navi til samme pris, som den tidligere kampagne model ikke havde..

    Så ligger de bare std. radioen i bilen.

    Og selvfølgelig er der forskel på priserne på bilen om den er med farve eller ej. Vi bliver faktureret metallak hos importøren når vi sælger en bil.

    Og avancerne er så lave i forvejen, der sku ikke mange penge i at sælge nye biler, selvom det måske er det som største delen tror smiley


  • #13   17. feb 2017 Nej der er ikke meget at tjene i rent salg men nå der skal købes bytte biler ind. Lægges udstyr oven i og sælges en finansiering så der ret fin profit især hvis man hiver radioer ud og bedre kunden om at tilkøbe den igen.

  • #15   17. feb 2017 Frederik M, så i afmonterer det fordi kunden gerne vil have det eller?. Jeg ville sq blive knotten hvis jeg fandt ud af efterfølgende at der havde siddet navi i som var blevet pillet ud. Men som skulle have fulgt med,

    Sø-Propel, det er da svinerig hvis kunden køber en kampagne model hvor navi burde være med men pillet ud, og så sælgeren mersælger selv samme navi.


  • Nicolai B
    Nicolai B Tilmeldt:
    maj 2014

    Følger: 26 Følgere: 18 Svar: 213
    #16   17. feb 2017 R. B

    Jeg er bilsælger, og jeg kan garantere dig for, at vi bliver faktureret for metallak!


  • #17   17. feb 2017 #15
    Hvis der er en kampagne så komme de sjældent uden om at sælge kampangemodellen. Men er kampagnen slut kan de sku godt finde på at afmontere radioen og sælge den med som ekstraudstyr. Selvom bilen er født med den, de kan sågar finde på at sige "vi har denne bil og vi giver navigation med til halv pris." bare for at lukke en handel. Folk føler de få et godt tilbud og forhandleren tjener fedt på den.


  • #18   17. feb 2017 hvad er prisen? kører i20gb fra 15. smiley

  • RSP 36
    RSP 36 Tilmeldt:
    feb 2016

    Følgere: 7 Emner: 12 Svar: 1.711
    #19   17. feb 2017 Alligevel imponerende at en Hyundai forhandler ikke ved hvor de skal saelge Hyundai reservedele...


  • #21   17. feb 2017 Nicolai B
    Det kan meget vel være importøren napper en bid af den kage, men nede på fabrikken hvor bilerne kommer udfra, er der ingen forskel, og nu betaler vi ikke kun for metallak, men også bare forskellige farver.

    Som du selv bør vide, er det fordi man finder ud af hvad de populære farver er PT f.eks farvegruppe no.1 Hvid, Rød, no.2 Sort, Sølv no.3 resten af farvevalget.
    Og det siger sig selv der er en masse fra No.1 i omløb, det er hurtigt at finde en bil og få den skudt af.
    Derimod no.3 dem skal man rent faktisk bruge lidt tid på at finde, og måske endag bestille en helt ny af fordi der ingen er omkring en.


  • #22   18. feb 2017 Sø propel, det synes jeg så stadig er noget svineri

  • Nicolai B
    Nicolai B Tilmeldt:
    maj 2014

    Følger: 26 Følgere: 18 Svar: 213
    #23   19. feb 2017 R. B:

    Du skrev, at det ikke koster ekstra for forhandleren at få metallak på en bil. Det gør det helt bestemt.

    Jeg ved ikke helt, hvor du vil hen med dit svar.


  • #24   19. feb 2017 Jeg tror desværre at radioer til "fabriksnye" biler er rigtig svære at komme af med, ganske enkelt fordi der ikke er nogen efterspørgsel på dem.
    De er jo i de absolut færreste tilfælde, at folk efterspørger en "ny" basic-radio, da man nok alligevel vælger at opgradere, hvis den tages ud!

    Ebay er absolut bedste mulighed, og der vil interessen være meget større!

    Af ren nysgerrighed, hvilken model er der tale om?


  • Frederik M
    Frederik M Tilmeldt:
    dec 2016

    Følger: 1 Emner: 4 Svar: 19
    #25   22. feb 2017 22#

    Svineri? Vi piller ikke nogen radio ud af bilerne?

    Kampagne modellerne kommer MED navigation istedet for den normale radio, så i bilen sidder Navigations enheden, og den originale radio bliver enlig bare lagt i bilen til forhandleren, og vi plejer enlig bare at smide dem ud.. da vi ikke kan bruge dem til noget ellers.

    19# Vi smider normalt radioerne ud! vi kan ikke sælge dem, derfor jeg selv prøver at gøre noget for at komme af med dem, da de enlig bare ligger og flyder, og det jo synd at det bare bliver smidt ud.

    14# Indtjeningen ligger i lånet, værkstedsbesøg, service aftaler osv.


  • Frederik M
    Frederik M Tilmeldt:
    dec 2016

    Følger: 1 Emner: 4 Svar: 19
    #26   22. feb 2017 18# 200 kr. stk.

  • #27   23. feb 2017 Frederik kan du sende billeder??

  • #28   24. feb 2017 Frederik M, godt ord igen så. Troede i flåede navigationen ud af kampagnemodellerne, og så smed standard radio i og solgte navigation tilbage til kunden til merpris. Det var det jeg troede i gjorde og det ville være svineri ??

  • #29   25. feb 2017 Jeg troede det samme smiley

  • Frederik M
    Frederik M Tilmeldt:
    dec 2016

    Følger: 1 Emner: 4 Svar: 19
Kommentér på:
Salg af radioer?

Annonce