{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
3.858 visninger | Oprettet:

Mikkel E
Mikkel E
Tilmeldt:
22. sep 2011
Følger: 2 Emner: 3 Svar: 23

Hjælp til Anlæg i peugeot 208 {{forumTopicSubject}}

Hej BG!

Jeg har en Peugeot 208 fra januar 17.
Jeg kunne godt tænke mig at skifte højtaler osv. ud.
derudover tænker jeg at jeg vil have lydisoleret samtidig.
er der nogen som har et forslag til hvad jeg skal ud og investere i? er det nødvendigt med en sub og forstærker? eller er udskiftning er hæjtaler nok.

Mit budget er på 2-3000kr er det for lidt til et godt anlæg?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hjælp til Anlæg i peugeot 208
  • #1   4. okt 2017 Køb Dæmpning for de penge selvom enhederne i bilen ikke er fantastiske så de penge gene best brugt på dænpning

  • Mikkel E
    Mikkel E Tilmeldt:
    sep 2011

    Følger: 2 Emner: 3 Svar: 23
    #2   4. okt 2017 okay så altså blot købe lydisolering? er det noget der er til selv at sætte i`? og i såfald hvor er det bedst at købe.
    og er det nok bare at lydisolere dørene eller ?


  • #3   4. okt 2017 Carsound har 40 eller 50% rabat til og med i dag smiley
    Det skulle være til sagtens at gøre selv, men jeg er ikke opsat på at gøre det selv smiley Døre er ret simpelt, gulvet/bagagerum kræver du har hele kabinen og gulvtæpperne ude
    Jeg har selv tænkt på at investere i en af de små forstærkere (til Mont bag radio) da enhederne vist ikke kan spilles op af radioens udgange uden at forvrænge smiley


  • #4   5. okt 2017 Det er rimeligt nemt at montere. Jeg har før brugt STP of Dynamat. Dynamat er godt Eks til montering i loftet. Men begge produkter er gode... Det taget tid st montere og det skal gøres ordenligt for at give dine enheder et kabinet st spille i. Jeg havde på dørside (kabine delen) på selve døren og dampspæren skiftet med STP mine 15år gamle enheder spillede utroligt godt med den kombination og gav en god dybt og hævede hele lydbilledet rigtig meget. Jeg så ingen grund til at skifte enheder efter følgende men gjorte det da jeg fik et godt til ud og havde forstærkere og kabler liggende

  • Mikkel E
    Mikkel E Tilmeldt:
    sep 2011

    Følger: 2 Emner: 3 Svar: 23
    #5   5. okt 2017 okay tak for hjælpen smiley lige et sidste spørgsmål.

    Hvis jeg vælger at skifte højtalere ud skal man så købe coaxial eller komponentsæt med løs diskant, og hvad er forskellen egentlig på de 2 ting


  • Mikkel E
    Mikkel E Tilmeldt:
    sep 2011

    Følger: 2 Emner: 3 Svar: 23
    #6   5. okt 2017 Og er det nok med STP eller skal man have et skum lag på efterfølgende?

  • #7   5. okt 2017 Det ville jeg først overveje nå du har dæmpet dørende og fundet ud af om du vil havde forstærker på

    Aner ikke om 208 er klar til diskant fra fabrikken men ville klart gå efter et komposæt uanset hvad... Hvad man så skal vælge er svært at sige før man ved om der kommer forstærker, og hvis ja. Så hvilken forstærker


  • #8   5. okt 2017 Jeg har diskant og mellemting for sig selv mener jeg smiley

  • Mikkel E
    Mikkel E Tilmeldt:
    sep 2011

    Følger: 2 Emner: 3 Svar: 23
    #9   5. okt 2017 okay jeg tror nemlig der sider 1 6,5" højtaler i alle 4 døre samt en 25mm lille højtaler/diskant eller hvad det er

    Jeg prøver at støjdæmpe og ser hvordan det bliver


Kommentér på:
Hjælp til Anlæg i peugeot 208

Annonce