{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Peugeot 208 forstærker
  • #1   22. mar 2018 Du skal føre et strømkabel fra batteriet og ind i kabinen, ik ? hvis du skal det, så find en gummiprop eller der hvor de originale ledninger går ind og kør dit kabel igennem der

  • #2   23. mar 2018 Jes. Har du en ide om hvor der sidder sådan en prop i en peugeot 208 som er tilgængelig? Har kigget efter de originale ledninger men de er godt gemt ellers skal man skille halvdelen af panelerne, og det viæ jeg helst undgå.

  • #3   23. mar 2018 prøv og se omme bag motoren. om du kan se nogen gummi propper. ellers så kig nede omkring pedalerne. Der burde der være, ellers under handskerummet. smiley har ingen erfaring med Peugeot. men burde være det samme på de fleste biler

  • #4   24. mar 2018 Bag pedalerne er der en prop hvor kabel til kølerhjelm kører igennem. Prøver at se om den kan kører med

  • Michael N
    Michael N Tilmeldt:
    apr 2018

    Følger: 1 Svar: 2
    #5   9. apr 2018 Jeg har selv en 208 allure hdi 100hk, og har samme problem.

    Man kan ikke bare finde en prop i motorrummet, har prøvet, der er simpelthen ikke plads, og den prop der er bag rattet, hvor alle de andre kabler kommer ind, er ret massiv, der er støbt omkring kablet indefra, for at holde det vandtæt.
    Det er heller ikke lige til at få handskerummet ud, det lykkedes mig heller ikke. Jeg tænkte om der måske var mulighed for, at se noget bag ved handskerummet, om der var en gennemførings mulighed, men kunne ikke får det af, formentlig pga. for mange plastikklips som holder der på plads. De de 6-8 skruer, løsnede ikke meget på selve handskerummet. smiley

    Jeg pusler lidt med tanken om, at få bilen på en lift, for så at montere kablet under bilen. Man skal dog have plastikpladen af, som dækker hele bunden. Men så måske finde bremse-rørene, og stripse fast der. For så at finde en prop under bagsæderne eller omkring bagagerummet.

    Det kunne også være en mulighed, at bore hul i bunden af bilen under passagersædet, også montere en gummiprop til kabelgennemføring. så kan man sprøjte godt med tectyl under bilen bagefter, og der sidder jo en stor plastik plade under hele bunden, så det er begrænset med opsrøjt.

    Men hvis der var en herinde, som vidste hvor og hvordan man trækker et kabel ind i kabinen fra motorrummet (og ikke bare gætter), og evt. har gjort detfør, så ville det være en stor hjælp. smiley

    Jeg skal montere et 20 mm2 kabel til en bilforstærker.


  • #6   9. apr 2018 ellers så bor et hul i torpedopladen og så køb en gummi prop i passende str og lav så et hul i gummi proppen så du kan føre kablet igennem der og stadigvæk holde hullet vandtæt smiley

  • #7   11. apr 2018 Michael n

    Jeg har kigget lidt på en engelsk hjemmeside. Der skriver de at der skulle være plads på i venstre side på bilen. Har kigget og kigget men kan ikke finde det. Men har du kigget om du kan få den igennem sammen med kabel til at åbne kølerhjelmen?


Kommentér på:
Peugeot 208 forstærker

Annonce