{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Volumen skruer op når bilen slukkes
  • #1   14. maj 2019 så radio slukker ikke eller hvad?

  • Thøger S
    Thøger S Tilmeldt:
    maj 2019

    Følger: 1 Emner: 1 Svar: 3
    #2   14. maj 2019 Jeg kan godt se jeg måske har formuleret det dårligt. Det er når jeg blot tager tænding fra, men stadig har nøglen i. Så motoren er stoppet, men elsystemet kører stadig. Der skruer den op for volumen.

  • #3   14. maj 2019 hmm.. mystisk. håber du finder en løsning

  • #4   14. maj 2019 Skruer den fysisk op på radioen eller bliver lyden bare højere?

    Hvis det er det sidste ku det godt tyde på at du mangler strøm/har noget der overforbruger når bilen er tændt...


  • #5   14. maj 2019 slukker radioen eller forbliver den tændt?

  • Thøger S
    Thøger S Tilmeldt:
    maj 2019

    Følger: 1 Emner: 1 Svar: 3
    #6   15. maj 2019 Radioen forbliver tændt. Den skruer ikke decideret op for volumen, men det bliver højere.
    Jeg har en meget besværlig sælger, som nægter at lave fejl, og som mener at det ikke er en fejl men blot er sådan bilen er..
    Jeg har desuden et problem med at bilen periodisk hakker helt vildt i igangsætning i første gear. Som at køre med en der lgie har fået kørekort. Og jeg ved det ikke er en kørerfejl. Jeg ved dog ikke hvad det så skyldes, og sælger vil ikke undersøge det nærmere når jeg hverken ved hvad det er, eller kan vise fejlen, da den kun opstår periodisk.. Men det er slf en anden snak.


  • #7   15. maj 2019 Prøv at slå det fra hvor den skruer højere op for lyden jo stærkere man kører, kan ikke lige huske hvad det hedder men det gør de fleste biler i dag smiley

  • #8   15. maj 2019 Kiggede lige, på vores Honda hedder der SVC og er beskrevet som hastighedsfølsom lydstyrkeindstilling

  • Thøger S
    Thøger S Tilmeldt:
    maj 2019

    Følger: 1 Emner: 1 Svar: 3
    #9   15. maj 2019 Hej Kasper. Det er en god ide, det prøver jeg at slå fra. Har det pt til, men havde ikke overvejet det måske kunne have noget at sige. Tak for tippet smiley

  • #10   15. maj 2019 Synes ikke vores gør det, men vores er en Jazz og de er måske opbygget lidt anderledes smiley

Kommentér på:
Volumen skruer op når bilen slukkes

Annonce