{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
379 visninger | Oprettet:

Casper J
Casper J
Tilmeldt:
2. dec 2012
Følger: 1 Emner: 8 Svar: 37

Earthquake subzero 10” {{forumTopicSubject}}

Hej,

Er der en venlig sjæl der kan regne ud hvor mange liter den earthquake subzero 10” skal bruge?? Og er der en der kan regnestykke i hovedet må de meget gerne skrive hvordan mam kommer frem til det.

Sender spec med i billede.

På forhånd tak.

Mvh Casper


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Earthquake subzero 10”
  • #1   17. jun 2019 Det står sgu da på side 1 i manualen... Som kan findes på deres DANSKE hjemmeside.. https://www.earthquakesound.dk/wp-content/uploads/2016/04/Subzero-10_manual_US.pdf

    Er man en smule for doven til selv at finde info?


  • Casper J
    Casper J Tilmeldt:
    dec 2012

    Følger: 1 Emner: 8 Svar: 37
    #2   18. jun 2019 Du får sku tak!

    For doven til selv at finde info? Havde jeg kunne det havde jeg Niki ikke spurgt herinde. Mem ved det kam regnes ud rimelig nemt! Så mit spørgsmål var os hvordan, men kan du ikke svare på?


  • #3   18. jun 2019 Ja sagtens... jeg bruger Termpro Box builder Software til at udregne kabinetter, og udskrive tegninger til... Ser du, hvis du vil til at regne på matematikken bag så bliver du aldrig færdig... Derfor ALLE forhandlere, byggere, Uden undtagelse bruger en eller anden form for program hvor man indtaster enhedens specs og ud spytter programmet så mål til et kabinet... problemet er bare at nu er man begyndt at lave subwoofere , med specs der ikke længere er mulige for programmerne at regne korrekt ud... her bruger man DD Audios metode... "Big box creates big sound"

Kommentér på:
Earthquake subzero 10”

Annonce