{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
358 visninger | Oprettet:

bo h
bo h
Tilmeldt:
10. sep 2008
Følger: 1 Emner: 13 Svar: 32

lngen musik /lyd {{forumTopicSubject}}

Hej BG, ville høre om der en der der har en ide om hvorfor jeg ik kan høre musik, m bluetooth kan høre radio, og cd, har parret min telefon huawei 20 mate, med mit clarion nx 502e,men når jeg parrer dem siger min telefon, kun opkald, vh Bo


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  lngen musik /lyd
  • Frank P
    Frank P Tilmeldt:
    maj 2013

    Følger: 1 Emner: 7 Svar: 35
    #1   11. sep 2019 Det lille tandhjul ud for,kan det ikke ændre indstillinger.

  • bo h
    bo h Tilmeldt:
    sep 2008

    Følger: 1 Emner: 13 Svar: 32
    #2   11. sep 2019 Hej frank, har jeg prøvet men kan ik flytte skyderen til mediefil kun til opkald og kontaktpersoner

  • bo h
    bo h Tilmeldt:
    sep 2008

    Følger: 1 Emner: 13 Svar: 32
    #3   11. sep 2019 Skyderen, til/fra

  • #4   11. sep 2019 Er der ikke en settings under bt på radioen hvor der kan slås til og fra om det er telefon lyd og eller audio?
    Kender ikke din radio men mine seneste radioer har haft det.


  • #5   11. sep 2019 Kan se det er flere ting
    https://youtu.be/HuiclwOJBBw

    Dårlig video men blot for vise retningen.


  • bo h
    bo h Tilmeldt:
    sep 2008

    Følger: 1 Emner: 13 Svar: 32
    #6   11. sep 2019 Mener jeg ik, men tjekker det lige imorgen

  • #7   12. sep 2019 Bluetooth handsfree og eks Bluetooth Audio Streaming er to forskellige teknologier.
    Det er ikke alle "ældre" systemer, der understøtter "universal" streaming!
    Kan ikke huske det for den pågældende model, men eks streaming fra Spotifiy, etc, kom nogenlunde samme tid som det pågældende anlæg er fra, og blev fremhævet som "Spotify certificeret" osv!
    Indtil da, kunne man lægge musikken ind på telefonen, og så åbne den via bT menuen på anlægget, og på en måde streame sangene. Men den direkte streaming fra diverse tjenester, var ikke standard!
    Så sagt på en anden måde; Det er ikke sikkert, at dit system understøtter muligheden for din telefon!
    Dog vil du, sjovt nok, kunne opleve, at nogle ældre telefoner, Iphone bl.a, muligvis vil kunne virke med det!


  • bo h
    bo h Tilmeldt:
    sep 2008

    Følger: 1 Emner: 13 Svar: 32
    #8   13. sep 2019 Tak for svar, må nok bare anskaffe et nyt, som virker til min telefon,det noget lettere,men gid der fantes en app, man kunne bruge, vh Bo

  • Michael V
    Michael V Tilmeldt:
    sep 2017

    Svar: 116
    #9   16. sep 2019 Hvis det er android skal man nomalt tilslutte den til Medielyd for at streamme A2DP. Klik på tandhjulet og vælg medielyd

  • bo h
    bo h Tilmeldt:
    sep 2008

    Følger: 1 Emner: 13 Svar: 32
    #10   16. sep 2019 Tak for jeres svar, men fandt ud af at det skulle opdateres,, vh Bo

Kommentér på:
lngen musik /lyd

Annonce