{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
515 visninger | Oprettet:

Daniel
Daniel
Tilmeldt:
2. aug 2017
Følger: 1 Emner: 3 Svar: 1

Start stop slukker forstærker {{forumTopicSubject}}

Jeg har en Kia Rio fra 12. Jeg har installeret nyt anlæg samt med forstærkere. 12v direkte til bat. Men mit problem er, når bilen går i start/stop funktion og jeg trykker koblingen ned igen for at køre, slukker forstærkeren i et par sekunder, dette betyder jo musklen forsvinder nogle sekunder(virkelige irreterende) Tænker det har noget med rem ledningen at gøre. Nogle der har nogle forslag til, hvordan man kan komme dette til livs?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Start stop slukker forstærker
  • #1   9. nov 2019 hvor har du taget ledningen til remodt til din forstærker fra?. er den trukken bag fra dit multimedia,fra remodt udgangen i stikket?.er alt det monteret rigtig så kan det være strøm fald når starten bliver aktiveret. Og så kan din forstærker lukket kort ned. Så skal du enten have et str batteri monteret eller evt en kondensator. nummer et er at opgradere dit batteri.ang at teste om fejlen kommer fra remodt ledningen. der skal du prøve at tage den af lave en ledning fra plus på forstærkeren og over til remodt indgangen. Så kan du udelukke om det er oppe fra multimedia der lukker kort ned. eller om det er strøm tab fra batteriet af. husk at sætte remote ledningen på igen bag efter. ellers står din forstærker tændt hele tiden og tømmer batteriet.

  • #2   10. nov 2019 Kan du ikke slå start/stop fra? smiley

  • #3   10. nov 2019 slå den fra det slider bare på.dit batteri og din starter. vil os bruger mere ind tomgang for at starte. smiley

Kommentér på:
Start stop slukker forstærker

Annonce