{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
610 visninger | Oprettet:

Kina Android {{forumTopicSubject}}

hej er der nogen der har prøvet de her typer Kina androide multimedia. overvejer nemlig at købe sådan et til min yaris,da det gamle i den er ved at være dårlig. og har kigget på sådan et Kina type her. og det skal kun trække de alm højtaler i bilen. Så forventer ikke det helt store ang lyd,
https://www.ebay.com/itm/10-Octa-Core-Android-10-0-GPS-Navi-Car-Radio-Stereo-AUX-WiFi-BT-SWC-4G-64G-HDMI/184195792310?hash=item2ae2ecbdb6:g:h-0AAOSwVJJfApgM

Kommentarer på:  Kina Android
  • #1   16. nov Købte en fra wish, med dansk levering. 9" gps, bakkamera osv, 500kr leveret, funger fint til prisen, tog et par opstarter før håndfri virkede, men ikk derfor den blev købt . Tilmusik, radio og strem perfekt, og gps fungerer super..

Vær obs på de fleste ikke har traffikmeldinger(rds?)
    Samt octacore skulle være mere stabil

• #2   16. nov Har kigget på dem fra wish men dem jeg kan finde til omkring 500 kr plus forsendelse, de har kun 2 ram og 16 til 32rom hvor det her har 4 ram og 64 rom. ved ikke hvor meget det har og sige kan godt finden dem med det samme . men så koster de også 900 til 1300 med forsendelse. og så tager det også et månede+ inden det kommer. hvor det her kan jeg ca have på en uge

• #3   16. nov Jeg køre på 3 år med min android enhed - Den har ikke slået en prut forkert.
    Købt her: Exclusivecarauto.com

• #4   16. nov Min har vist 1-2 ram og 16 rom, men rigeligt til gps kort og musik, streamer bare, eller via en af de to usb kabler. Kostede de 500kr kom efter to dage...
    Hvis jeg købte idag ville jeg nok vælge med fysisk vol knap istedet for touch. Men der er nok vanesag. Brugte den i 2 uger før vinterhi

• #5   16. nov

profilbillede
  • #6   16. nov Lidt stor. Men sådan blev det

• #7   17. nov Køb en med mindst octa core 4gb ram alt under kommer du til at fortryde fordi det lægger for meget når du skifter mellem apps og bruger gps + musik samtidig.. Erfaring taler..

Jeg har selv en xtrons mærke.. Købte den med Android 8 for 2 år siden. Jeg har rootet den nu og lagt android 10. Min har dog også octa core 4gb ram og 32gb hukommelse.. Ingen brok herfra. Jeh gav 1700 kr med forsendelse

• #8   17. nov Okay #5 så du vil mene den er ok den jeg har funden og lagt op? For vil bestille den idag. den køre jo Android 10 og den er med 4 gb ram og så 64 gb plus den har octa core. og ja #6 det bliver også lidt stort til min yaris men det jo ikke værre end hver nyer biler har af skærme idag :-).

• #9   17. nov tjek eonon.co.uk - Havde sådan en i min BMW og den fungerede helt fint smiley eneste sådan "kina" mærke jeg har prøvet og har erfaring med.

• #10   17. nov Jeg har haft nogle stykker i mine Insignia'er og det løfter virkeligt bilen til nye højder

profilbillede
  • #11   17. nov Men har du bar elidt krav til ydeevne, så kig efter PX6 og min. 4 gb ram smiley

Men ellers er de generelt ok smiley

• #12   17. nov Ja vil mene den er rigelig fin. Jeg har dog ikke problem med at min lag i app, den starter måske ikke hurtigt op, men det kommer også an på hvor meget junk man smider på

• #13   17. nov #11 Har overvejet px6 spiller de ok?

• #14   18. nov nu er den i hvert faldt bestilt så nu må jeg se om det dur til noget,når jeg har modtaget og monteret den men det lyder det nu nok til den skal tak for divs info :). Hvad med den dab antenne Box man kan købe til ca 150 kr er den noget vær at tilkøbe til det?. og er der ellers anden der ville var sjovt at købe til den af sådan noget?

• #15   18. nov #14 den virker også uden problemer altså dab. Har haft det på min gamle bil sammen med Android anlæg..

- jeg har købt sygic world + traffic som er livstids opdatering til ca 170 kr..
    https://eshop.sygic.com/en/
    Kan se det er billigere nu

• #16   18. nov kan se man kan købe en 3g/4g dongle til det også. men kan man ikke lige så godt bare køre wife over ens mobil, lige som jeg gør når ens børn har deres tablet med i bilen?. Så den dongle er vel unødvendig ikke?. kan se man kan få en tv digital til at se tv med også. men den er vel også unødvendig når man bare kan se hvad man vil når man har wife og kan se hvad man vil over nettet?. her på billedet står der hvad der kan fås til den ang det med dæk tryk overvågning, nu har jeg faktisk fælge på min bil fra en nyere bil der passet på min. og i dem sidder der tpms sensor, og det har min gamle yaris ikke men ville jeg kunne se dem i den siden det står den kan det. eller skal man også købe en Box til at sætte bag for det ?

profilbillede
  • #17   18. nov Du kan lave internet deling/hot spot. De andre ting er unødvendigt ja..

- Dæktryk skal der købes speciale ventilhatte..

https://a.aliexpress.com/_mNBVHFP

profilbillede
  • #18   18. nov kan også se man kan tilkøbe karmera til foran
    https://www.ebay.com/c/2145304964

nu har jeg karmera bagud i forvejen det kan vel også bruges som begge dele ikke, både som bak karmera og dvr usb bag ud ? så man kun skal købe et mere til at sætte i forruden til foran.

og kan se man skal tilkøbe sådan en her for at overvåge dæk tryk, men igen det altid noget man kan tilkøbe i fremtiden. syns det var skønner vis man kunne købe en Box der kunne læse de tpms sensorer jeg har i forvejen i hjulen. Så man ikke skulle udskiftet dem.
    https://www.ebay.com/itm/USB-Car-Tire-Pressure-Monitor-TPMS-External-Sensors-Kits-for-Android-Navigation-/223781488108

• #19   18. nov Jeg har købt gennem mange år ved xtrons.co.uk , de har også masser udstyr også er man 100% sikker på alt spiller sammen.
    Der er kanon lyd, og indtil nu, har jeg kun har en fejl, der var et USB kabel der var blevet klemt i produktion, der fik jeg et ny samme uge med posten, ub.
    En god ting er de alle bruger samme ledningsnet før ISO stikket, så skal man udskifte/opgraderer kan man nøjes med enheden, man skal ikke til at trække kabler igen

• #20   18. nov Kiggede lige på xtrons

1 GB RAM og 16 GB ROM
    Det var ikke meget, synes jeg. Især den 1 GB RAM.

Umiddelbart kan jeg kun finde frem til 4, og f.eks. denne, som ville passe i min C-Max fra 2014
    https://xtrons.co.uk/ford-various-android-10-quad-core-1gb-ram-16gb-rom-pc70fsf-b

• #21   18. nov Havde Xtrons i min punto, var ikke imponeret smiley

• #22   18. nov Yo KingZ smiley
    smid@@

Nå, men hvad gjorde det "dårligt"? Var det netop performance eller?

• #23   18. nov Jeg må indrømme min har da godt nok 2g ram, min gamle almen 2 din model havde kun 1g og android 7.1 frem for android 9 som jeg har nu.

Ville faktisk hellere have android 7.1 modellen, mest pga splitscreen (2 apps på samme skærm), men hastigheden kan jeg ikke mærke forskel på den ene eller den anden.
    Min køre spotify/fartkontrol.nu og maps/navi på samme tid uden nogen problem, det kunne den gamle også.

Har også prøvet de kopi modeller fra feks Pumpkin fra Ebay, de røg direkte tilbage, må indrømme jeg ikke havde tålmodighed til at venter 15 min på spotify åbnede smiley

Har brugt Xtrons i mange biler efterhånden, aldrig haft nogle hastigheds problemer med dem, eller problemer generalt.

• #25   18. nov Jeg skal heller ikke kunne sige om det ene er bedre end det anden af de android Kina modeller. men nu har jeg købt den jeg lagde op, og så bestilt sådan en dab adaptor med antenne til. Så må jeg se om det er noget der er ok, og når jeg har fået og monteret den vil jeg vende tilbage hvad jeg syns.

• #26   18. nov Det eneste jeg skal have mere til den,er jeg gerne vil have en mikrofon til at monterer i a stolpen/Ved sol skærm. da jeg syns alle de andre bt multimedia jeg har haft,har den ikke været god i vis de sidder i selve multimedia front/display. hvor dem jeg har haft med mikrofon løs har altid haft god lyd,så dem der ringe kunne høre mig tydelig. Så jeg skal have funden sådan en og købt også, men den kan heller ikke koste mange kr.

• #27   18. nov En 1700 krone seddel for den der virker da ok.
    Hvordan er det med éns nuværende rat-knapper, mikrofon i loftet osv. osv.?

• #28   18. nov mikrofon skal du købe ved siden af lige som jeg skal til den jeg har købt, vis du vil have en extern mikrofon. og jeg har også knapper i rattet på min yaris, og hvad jeg kan se skulle det kunne virke sammen, med det rat betjening input de android har. da de kan justeres til flere biler. men nu må vi se om det passer til mine rat knapper. Jeg har så også købt dab Box med antenne til min, ang mikrofon til sol skærmen. der kan jeg se de er ens dem man kan købe som den har har nu til min gamle multimedia. Så der genbruger jeg den jeg har sat i bilen. Så vis du har en i forvejen så kan du også lige så godt genbruge den,da det er samme stik de bruger hvad jeg kan se. her er den dab med antenne jeg skrev om vis det var noget. du kan finde den lidt billiger vis du søger ebay rundt.
    https://www.ebay.com/itm/DAB-Digital-Radio-Tuner-Receiver-USB-Dongle-For-Android-Head-Unit-Car-Stereo/184446817150?hash=item2af1e3137e:g:bNgAAOSwQPdfXtTY

• #29   18. nov Martin
    Plejer ikke være et problem med at programmere knapper til rattet på Android enheder.
    Også feks VAG biler som har lille skærm der viser åben dør o.s.v, bliver også flyttet med over i de specifikke radioer til de biler

• #30   19. nov #29
    Okay, så knapperne lyder til det ikke bliver et problem.
    Hvad med den indbyggede mikrofon i bilen, som #28 også nævner noget om, at han har en ekstern... Det bryder jeg mig ikke om at have smiley

Hvis du har erfaring med det altså? smiley

• #31   19. nov jamen vis du ikke ville vil have en mikrofon der sidder i a stolpen eller ved solskærme i loftet. så behøver du da heller ikke det der er bygget en mikrofon ind i fronten af det androide multimedia. men vil så sige dem jeg har haft der hade det det virket, men den har ikke lige så god lyd som en løs mikrofon med ledning til bag i multimedia har.

• #32   19. nov Kan klart forestille mig, at en ekstern mikrofon virker noget bedre end en indbygget i HU'en smiley

• #33   19. nov En extern lyder bedre en den indbygget, jeg har ikke extern på min, og indtil nu har folk da kunne forstå mig smiley
    GPS enhederne er også fine, det er lidt forskellige hvad man får af model, men den jeg fik med den sidste er magnetisk, og min er sat inde bag plastikken i A-stolpen, ikke i ruden, og det virker perfekt.

Jeg ville have DAB antenne i, men der må jeg sige, og det er uanset hvad model radio man har, om det er almen eller android, de er bare pisse grimme, så der afventer jeg til man kan få nogle der er skjulte.

En anden god til med en android radio er, man ofte kan finde gode addons/apps på XDA-Dev siden, som er bedre en nogle indbygget/playstore smiley

• #34   20. nov Ja dab antenner er ikke pæne. men også derfor jeg vil have min i bagruden. og ikke i forruden da jeg ikke vil glo på den :), plus jeg tage min toning film af og montere nyt når antennen er sat på ruden så det dækker den indvendig fra. Så den vil ikke blive særlig tydelig at se

• #35   22. nov Hvis man har antenne monteret på taget kan man på ebay/amazon få nogle kombi modeller der kan tage AM/FM og DAB smiley

Kommentér på:
Kina Android

x