{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Kender du en dhd 2662 forstærker?
  • #1   27. feb 2009 .

  • #2   27. feb 2009 det er stille og roligt.. ikke det bedste.. men slår da thansen og lign...

    men de har gode muligheder for mange kanaler...


  • #3   27. feb 2009 oki..

    Har selv en noget bedre forstærker, men det er bare fordi vi ikke kender det mærke og så ville jeg høre om folk kender til mærket og dens omdøme.

    Ja det er en 6 kanalers forstærker, men han skal ikke brge den til så meget da han kun skal have en bass kørende.


  • #4   27. feb 2009 Enig med Johan B

    Jeg havde en i min første golf 3 smiley Fin nok forstærker, kan fint trække et par komponentsæt og en 12" bass til almindeligt hus behov smiley Det kan man godt få til at spille godt nok.

    Mvh


  • #5   27. feb 2009 DHD 2662 er en OEM forstærker som kunne Dansk Auto hifi tog inf for at øge salget, med reklame fusk som Førpris 6000 kr nu 2500 kr :D... Den har aldrig set skyggen af den pris dog... Men taget alt i betragtning så er forstærkeren hva man betaler for... en prisbillig forstærker som spiller under middel... Men den er dog os billig... !

  • #6   8. mar 2009 Jeg har selv den omtalte DHD forstærker.. Jeg har været fuldt ud tilfreds med den..
    Den kan anbefales, hvis man ikke vil bruge flere tusinde kr på forstærker.. Og så er det jo også lidt fedt at have 1 forstærker istedet for 2 eller 3, når man ikke har den største bil..

    Den trækker fint en Db 12 Warrior og 2 combosæt..


  • #7   12. nov 2009 hej tommy jeg har selv haft sådanne en bandit i min toyota corolla den træk 2 stk db 12 tommer boxter på 1600w vær og et sæt 700w 6x9 er det trykkede 150db

  • #8   12. nov 2009 lennart, du har vidst ingen anelse om hvor meget der skal til for at ramme 150 db... For det kommer du aldrig med den dhd forstærker...

Kommentér på:
Kender du en dhd 2662 forstærker?

Annonce