1.957 visninger
|
Oprettet:
er dette noget lort??? {{forumTopicSubject}}
http://www.thansen.dk/product.asp?c=6410186124&n=1200267218&pn=1742872133
har ikke det store krav til anlægget men det skal bare kunne spille rimeligt klart og uden at ødelægge forstærker
jun 2006
Følger: 3 Følgere: 156 Biler: 5 Emner: 194 Svar: 4.623
apr 2009
Følger: 4 Følgere: 5 Biler: 2 Emner: 230 Svar: 2.048
Lam kommentar.. Det siger vidst mere om dig end deres varer
jun 2009
Følger: 6 Følgere: 18 Biler: 5 Emner: 130 Svar: 4.008
dec 2007
Følger: 34 Følgere: 26 Biler: 3 Emner: 96 Svar: 534
sep 2003
Følger: 31 Følgere: 29 Biler: 11 Emner: 44 Svar: 401
De har altså masser af mærkevarer, så det er da for latterligt at generalisere...
maj 2007
Følger: 45 Følgere: 44 Biler: 4 Emner: 146 Svar: 4.629
Hvis du forventer at du får hvad du betaler for så får du det du køber.
Ganske enkelt.
Servicen hos Tsvansen kan man heller ikke klage over, de er sgu så venlige derinde, MEN mange vælger så at se på dem som snydere, selvom de jo er helt ærlige.
Kort sagt: Thansen er lavpris OG lavkvalitet. Det hænger jo sammen, du får hvad du betaler for.
Skal du have en sneskraber, isfjerner eller en baskasse kan du nemt gå derind og spare penge, men skal du bruge kremseklodser, værktøj eller andet der kræver kvalitet, så skal du gå et andet sted hen.
For at vente tilbage til emnet, så nej, den der er ikke skide god at smide i sin bil. I starten ingen problem, men der går kort tid før den dør ud og giver støj. Har pillet min del af dem ud og smidt væk pga. det.
aug 2009
Følger: 32 Følgere: 30 Biler: 5 Emner: 1 Svar: 1.300
DET ER SAMME PRODUKT !
Modbevis det, hvis du kan..
Og med de lorte udtalelser du kan komme med, så burde du bare gå i seng og holde dig langt væk fra dit tastatur, inden du skriver mere lort...
maj 2007
Det hedder partivarer eller masseopkøb, derfor prisen. Køber du Pioneer er det sgu ens over alt. MEN MEN MEN som du siger alle mærker har skodvarer, Det er sandt, men det har bare et andet navn/brand.
Pioneer ville aldrig udgive en pioneer HU som var lort, så ville den hedde noget andet end pioneer. Den fejl må du aldrig begå
aug 2009
Følger: 32 Følgere: 30 Biler: 5 Emner: 1 Svar: 1.300
Er jeg blåøjet?
Undskyld mig?
Du er så dum at tro, at gram laver 4 forskellige versioner af ET køleskab.. For at sælge det til 4 forskellige kæder, til 4 forskellige priser?!
Også er jeg blåøjet?!
Det kaldes igen masseopkøb! Jo mere lort du køber fra en producent, jo billigere får kæden det! Troede jeg sku også du havde lært i femte klasse !
Men der er måske en der sprang femte klasse over og startede i første igen..
sep 2003
Følger: 31 Følgere: 29 Biler: 11 Emner: 44 Svar: 401
Hvorfor tror du elgiganten sælger til de lave priser? Hvis du går ind på pricerunner og kigger, ligger priserne bare langt under vejlende priser, det vælger elgiganten at følge med på. Dem der ikke gør er desværre taberne... Tag skousen f.eks, som tog de høje priser. De er gået konkurs sidste sommer, og overtaget af whiteaway som netop kører samme strategi som elgiganten...
jun 2007
Følger: 75 Følgere: 65 Emner: 25 Svar: 537
jun 2006
Følger: 3 Følgere: 156 Biler: 5 Emner: 194 Svar: 4.623
Det er korrekt, at Thansen, Harald Nyborg og så videre, sælger enkelte modeller, der ikke findes andre steder, netop grundet lavpris komponenter og så videre.
Men har de samme modelnummer, ja så er det samme produkt.
maj 2007
normaltvis er jeg ikke ham der siger "hvad sagde jeg" men når du nu så venligt kalder mig blåøjet, selvom jeg nu har været i branchen og videreuddanner mig inden for feltet, så synes jeg nok det er lidt på sin plads at jeg flasher mine halefjer.
En pioneer unit med et modelnummer er ENS, som BDOG siger.
Det er også sandt at Thansen kører pris og kvalitet på ens niveau, men det gør ALLE forretninger med mindre de tager overpris pga. deres navn.
Du ved hvad du får når du køber hos Thansen. De eksisterer endnu, netop fordi folk får det de skal bruge og virker lortet ikke er Thansen skide venlige til at bytte. Kort sagt, du får en fantastisk behandling af dem.
Nej jeg køber ikke alt mit hos dem, for de sælger ikke det jeg skal bruge i den kvalitet jeg vil have, men jeg betaler også det mere for hvad jeg køber.
Men skal jeg bruge kabelsko, isfjerner, snekæder, skuresvampe, kemi, baskasser osv. kan jeg ligeså godt købe dem hos Thansen da det er helt fint til prisen.
Jeg ville aldrig købe Xsound f.eks. da det er det værste lort, men det koster jo heller ikke en skid. Men en Pioneer forstærker hos Thansen og en Pioneer forstærker af samme mærke hos carsound/autohifi/osv er ENS hos dem alle.
apr 2007
Følger: 13 Følgere: 13 Biler: 2 Emner: 76 Svar: 1.038
aug 2009
Følger: 15 Følgere: 14 Biler: 2 Emner: 37 Svar: 396
Nu arbejder jeg selv i møbelbranchen, og arbejder i Biva (Indsæt tilfældig dum joke her)
Jeg oplever meget, meget tit kunder som kommer ind og siger de har set et skab ved Idémøbler, Ilva etc. etc. etc. eller andre møbler for den sags skyld, som bare er SÅÅÅ meget bedre kvalitet...
The thing is!
En meget stor del (men mindre du er i designer møbel klassen) stammer alle fra samme leverandør, nemlig Tvilum Scanbirk ... Og ofte, specielt på skabe er alt, lige på nær lågerne 100% det samme ... samme gør sig gældende for Sove sofaer, vi sælger en sovesofa til 3999,- og har set det selv samme møbel, i andre møbelkæder til 5-7000 (Jeg har tjekket om de er ens :P)
Så for at gøre en lang historie kort, grunden til nogen sælger nogle produkter billigere end andre, selvom de er fuldstændig ens, kan forklares utroligt simpelt ...
M-A-S-S-E-I-N-D-K-Ø-B! ... Det er fuldstændig det samme som hvis du går en og køber rigtig, rigtig mange af den samme vare en butik, så får du også som regel (Hvis du beder om det selvfølgelig) en form for mængde rabat ... Det er fuldstændig det samme.
jan 2006
Følger: 30 Følgere: 30 Biler: 2 Emner: 238 Svar: 1.015
aug 2009
maj 2007
mar 2009
Følger: 18 Følgere: 18 Biler: 1 Emner: 18 Svar: 1.110
feb 2007
Følger: 23 Følgere: 33 Biler: 4 Emner: 436 Svar: 5.893
Service kender de da ikke en SKID til..
Jeg havde et mindre anlæg monteret i bilen og ville have en sub på.. Alle kabler osv var klar til det da vi havde testet med en kammerats sub.. Også ham der havde trukket kabler og sat forstærkere til da det ikke lige er det jeg har mest forstand på
Derefter kørte vi i Thansen og købte en x sound sub i en passende størrelse (Kammeraten var med ) og går direkte ud og smider den i bilen ude foran butikken da det var sommer og lækkert vejr
Den giver nul og nix lyd fra sig.. sætter kammeratens til igen og den spiller perfekt
Går så direkte ind i butikken og gutten går med og og høre at den ikke spiller men at kammeratens fint spiller
Det ender så med at den skal sendes ind og når de så på værkstedet har fundet ud af at den ikke virker så kan jeg enten vælge at få en ny eller penge retur.. Det tog dem iøvrigt 3 uger at finde ud af at den ikke virkede
Det er fame ikke god service
Eftersom jeg ikke bor i DK og skulle retur til Norge så ville jeg jo have en sub i bilen og køre så dagen efter alene ned til astina i Grindsted og finder den billigste 12" sub de havde og siger rent ud til ham bag kasse at jeg ikke har en dyt forstand på det men kabler er trukket og klar til montering og om de kunne vejlede mig lidt.. ENdte med at efter betalingen gik han direkte ud og satte den til for mig og fyrede op for musikken.. DET er service
Nu 3 år efter spiller den iøvrigt stadig
jun 2006
Følger: 52 Følgere: 50 Biler: 7 Emner: 193 Svar: 1.271
okt 2007
Følger: 11 Følgere: 9 Biler: 6 Emner: 247 Svar: 2.516
mar 2005
Følger: 56 Følgere: 53 Biler: 12 Emner: 78 Svar: 888
aug 2009
okt 2010
Følger: 8 Følgere: 7 Biler: 1 Emner: 9 Svar: 142
men hvis man vil have kvallitet må man også betale for det og der ville jeg personligt anbefale at man købte et andet sted
er dette noget lort???