{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.138 visninger | Oprettet:

Jesper L
Jesper L
Tilmeldt:
11. aug 2014
Følger: 1 Emner: 4 Svar: 6

Hjælp til køb af bil der giver "go-kart" følelsen (15-20.000Kr) {{forumTopicSubject}}

Hejsa,

Jeg er pt. ved at finde en ny bil. Men jeg ved, at der er masser af biler/bilmodeller jeg overser, ganske enkelt fordi jeg ikke kender dem. smiley
Jeg har derfor brug for jeres hjælp til noget inspiration.

Jeg har prøvet at skrive nogle krav. Jeg ved godt, at det vil være svært at finde en bil der opfylder alle kravene, men håber I har nogle gode bud alligevel smiley

Kravene:
1) Bilen skal helst give en "go-kart" følelse. Dvs. sjov og kvik mht. bevægelighed, styring og acceleration.
2) Den må gerne have en god motorlyd, såfremt det er muligt.
3) Helst koste max 15-20.000Kr
4) Der SKAL være 4 siddepladser. I den forbindelse vil en 5 dørs være at foretrække, men kan leve med en 3 dørs, hvis bilen sparker r.. smiley
5) Den skal helst være på vægtafgift, da jeg fornemmer man får mere sjov for en billigere penge på den måde.
6) Gerne en hård undervogn, så bilen ikke virker som en gang budding på hjul.. smiley
7) 0-100Km/t på ca 8 sek (jeg siger ikke nej til hurtigere acceleration.. smiley )


Jeg er 30år og elitebilist og bør (ENDELIG!!) kunne forsikre det meste til menneskepenge smiley

Jeg ser frem til at høre jeres foreslag. Skriv også gerne, hvorfor I anbefaler netop den pågældende model. smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hjælp til køb af bil der giver "go-kart" følelsen (15-20.000Kr)
Kommentér på:
Hjælp til køb af bil der giver "go-kart" følelsen (15-20.000Kr)

Annonce