{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Kommentarer på:  ford s-max
  • #1   16. maj 2015 På min servicebog der står 10år eller 180.000km på tandrem, og min er en 6 måned 2011, 2.0 TDCi. Jeg ved at hos Ford har der været en kollance sag og at der er en del af de faceliftet S-max skulle have skiftet tandrem osv ved 140.000km.

• #2   16. maj 2015 min er ´fra 1 mdr 2011.. problemet er i min servicebog står det hele på tysk da bilen har været importeret til danmark men fuld service fra dag 1 på ford værksted..(mit tysk er elendigt smiley
    men kender du serviceinterval på den tænker hvornår det er stort og lille service.. for kan kun se det er 1 gang om året eller hver 20000 km..

• Emil Ø
    Emil Ø Tilmeldt:
    maj 2014

Følger: 1 Emner: 9 Svar: 877
    #3   16. maj 2015 Mener det er ved vær anden service der er det der bliver kaldt stor service men så har du også ekstra punkter der skal gøres ved bestemte kilometer tal som tandrem

• #4   16. maj 2015 Hej Per

Du kan prøve at gå ind på www.etis.ford.com --> Bilmodel --> Søg bilen --> Opret en kontrolliste for FordService-eftersyn --> Vælg motor, år/kilometerstand --> Vælg mindre eller komplet eftersyn. Derefter skulle du gerne få vist hvad der skal laves ved det pågældende service.

• Stefan L
    Stefan L Tilmeldt:
    aug 2007

Følger: 1 Emner: 6 Svar: 79
    #5   16. maj 2015 140000 km er lille service

• #6   16. maj 2015 oki mange tak har kigget på den side blev lidt klogere :-).. ved den har fået lavet service dagen før jeg hentede bilen godt nok ved 136xxx km så kan den godt klare sig til næste service ved 160000 km må det så være..

Kommentér på:
ford s-max

x