{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.924 visninger | Oprettet:

Jacob M
Jacob M
Følger: 1 Emner: 1 Svar: 5

Dækslid {{forumTopicSubject}}

hej smiley
jeg har et spørgsmål ang. mine dæk.... Kanten hvor hullerne til vandet skal igennem er begyndt at mørne væk og det er kun på den ene kant på begge (front) dæk det er ikke begge sider (kun vinklen billedet er blevet taget fra...

hvad kan det skyldes..

dækkende er næsten nye
lige blevet sporet (bilen er fra 2014)

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Hængt 3 lamper op 1.200 kr.
  • Ophængning af lampe 400 kr.
  • Hænge tre lamper op 800 kr.
  • Samle Ikea Pax to skabe 1.000 kr.
  • Hænge 2 billeder op 450 kr.
  • Udskift kontakter 800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Dækslid
  • #1   28. jul 2015 Kina dæk
    For højt dæktryk
    for få brændere

Mit bedste bud er for højt tryk, men nogle dæk gør sådan, tit set på conti

• #3   29. jul 2015 Tror det kan være en støbefejl, som dog ikke betyder noget - men prøv at hør dig ad hvor du har købt bilen, om du per kulance kan få nye dæk smiley

• #4   29. jul 2015 Intet mærkeligt i det. Det er den mest udsatte kant på dækket når du drejer. Det er nullert af, ikke mørnet. Om det så er billige kina dæk eller fordi du køre hårdt i svingene, eller evt. drejer meget skarpt så bilen begynder at skubber over dækket ved jeg ikke. Det er i hvert fald ikke noget du kan reklamere over eller noget i den stil.

• Jacob M
    Jacob M Tilmeldt:
    jul 2015

#5   10. sep 2015 Det er forhåbentlig ikke Kina dæk da det er Dunlop blurespons som skulle være det bedste! smiley mhh har også tænkt på dæktryk men der står i døren der skal 2.3 bar i og jeg har hævet det til 2.5 da jeg føler mange anbefaler at hæve det ca 0.2 bar smiley

• #6   10. sep 2015 Jeg har 2.6 bar i samme dæk i 195/45-16 og de er ikke slidt på samme måde

• Jacob M
    Jacob M Tilmeldt:
    jul 2015

#7   11. sep 2015 Mine er 195/50-15 smiley men ved ikke om der måske er fordi jeg nogle gange drejer lidt skarpt i sving? Men hvordan ved jeg at de 2.5 bar er okay? Tror i der skal mere i?

Kommentér på:
Dækslid

Annonce