{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
492 visninger | Oprettet:

Rep af udrykkerleje/kobling på 72'er mini/mascot {{forumTopicSubject}}

Hej

Jeg har en 72'er mini med en 1380'er motor i. Jeg leder efter en der kan hjælpe mig (gerne mod betaling) med følgende:
1. Fixe problem med udrykkerleje/kobling
Motoren starter fint og går også fint når koblingen er nede eller når jeg ikke er i gear og slipper koblingen. Prøver jeg at slippe koblingen mens jeg er i gear hører jeg en meget høj metallisk lyd (lidt som om der er et leje der hakke mod noget meget hurtigt)
Jeg gætter på det har noget med kobling, udrykkerleje eller lign. at gøre?

2. Justere motor ind
Motoren går OK, men meget ujævnt og man skal køre den ekstremt hårdt for at komme afsted.

Bilen er i Nordsjælland, jeg har selv lift og det meste værktøj. Har selv lagt motoren i så vil meget gerne hjælpe til hvis der er en der har lyst til at lave den med mig. Alternativt kører jeg den gerne hvorhen det skal være for at få den lavet - vil bare gerne ud i sommervejret og trille. Smile

Vigtigste er punkt 1 - punkt 2 kan jeg eventuelt selv rode med.
Håber der er en der kan hjælpe - skriv eventuelt til mig på dh@phases.dk

Hvis nogen kender til et værksted der kan lave det eller mekaniker er det også meget velkomment.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Rep af udrykkerleje/kobling på 72'er mini/mascot
  • #1   25. maj 2016 Som du fortæller det ror jeg nærmere det er noget med gearkassen.

    Jeg kan ikke hjælpe dig, men jeg vil anbefale du får en mini-kyndig til det, og ikke en tilfældig lærling.. Det er et ret specielt system den kører med.


Kommentér på:
Rep af udrykkerleje/kobling på 72'er mini/mascot

Annonce