{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
896 visninger | Oprettet:

Skoda Felicia, fugt i kabine og kører på 3 cylindre {{forumTopicSubject}}

Skoda Felicia 1,3.

1: Har i lang tid haft problemer med masser af dug på indersiden af vinduerne og i førersiden over fødderne er støj-isoleringen helt gennemblødt. Har fået tætnet forruden men tilsyneladende ikke ordentligt. Desværre er det gjort for over 6 mdr siden, så regner ikke med at have reklamationsret længere. Er det helt sikkert at det er tætningen det er galt med eller er der andre sandsynlige steder som kan være utætte?

2: Hvis bilen har stået ubrugt i 2 dage eller mere og vejret har været fugtigt, så har jeg tit problemer med at få motoren i gang og holde den i gang. Nogle gange er jeg nødt til et halvt minut at give den lidt gas for at den ikke skal gå i stå igen.
Enkelte gange (kun ved koldstart efter flere dages parkering) kan der være problemer de første minutters kørsel. Det er som om motoren ikke rigtig kan trække, specielt i de lavere omdrejninger, som eks. hvis man skifter fra første til anden og igen når man skifter til tredie.
Er ikke selv velbevandret inden for motor og deres lyde, men for mig virker det til at den kun kører på 3 cylindre. Hvad kan det være og hvordan ordner jeg det?

På forhånd tak, Bimme

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Ny vandlås håndvask 600 kr.
  • Udskiftning af gulvvarmestyring 2.300 kr.
  • Stikkontakt med dæmper 1.250 kr.
  • Fjerne + ny fuge ca 60cm 700 kr.
  • Afmonter kogeplade i køkken 800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Skoda Felicia, fugt i kabine og kører på 3 cylindre
  • rene L
    rene L Tilmeldt:
    dec 2013

Følgere: 6 Emner: 33 Svar: 2.412
    #1   30. nov 2016 du køre på værksted og får den lavet det kan være rigtig mange ting der er skyld i dens motor gang
    dit vand i bilen problem er sikkert pga rust

• #2   30. nov 2016 Nye tændrør gør nogle gange underværker smiley
    Er den med tændkabler og strømfordeler , kig dæksel og rotor. Mål modstanden i kablerne. Ventiljustering kan også spille ind , hvis ventilerne står for stramt.

Utætheden kan være rust bag ved batteriet, ud med batteri og kig efter.

Kommentér på:
Skoda Felicia, fugt i kabine og kører på 3 cylindre

Annonce